Vakantiepark El Capricho

ZALIG!!!!!

Linda van Mullem, Peter en Ian
31-7-2018
  • Onderkomen9

We waren hier voor de 3e keer!😄en alles was wederom heerlijk!!!! De zon, casa Roja, het lekkere eten, zwembad,leuke gasten en het geweldige team van El capricho, Renata, Dennis, Henk en Frenky de hond🐶!

Weer een hoop nieuwe dingen gezien en voor de rest in de relax😎

Dikke 10+ voor dit paradijselijke stukje Spanje

Babette, Jim en Charlie Mae
9-7-2018
  • Onderkomen10

Na een roadtrip van 2 weken, kwamen wij aan in Sax. Zoals afgesproken werden we door Renata opgepikt bij een tankstation in de buurt. Achteraf gezien geen overbodige luxe want de navigatie zou ons er nooit hebben gebracht. Dat geeft ook wel aan hoe heerlijk rustig deze prachtige finca gelegen is. Na een wilde rit over de stoffige onverharde weg doemde daar plots tussen de amandel- en olijfbomen een groene oase op. Voordat we met bagage gingen slepen, nam Dennis ons mee naar de bar voor een verkoelend drankje . Even de voetjes in het zwembad en ons verwonderen over dit paradijselijke stukje Spanje. Casa Roja voelde al gelijk als thuis. Behalve brandschoon en knus was het ook nog eens heerlijk koel binnen. De potten en pannen bleven lekker in de kast want we hebben mogen genieten van de kookkunsten van Renata.

We hebben hier een heerlijke vakantie gehad dankzij de goede zorgen van Renata, Dennis en Henk. Tot oktober!!

• Onderkomen10

Een waar paradijs in ogenschijnlijk 'the middle of nowhere', want maar 10 min. rijden van Sax, een leuk stadje.

Het allerleukste vind ik het kleinschalige van El Capricho.

Ons huis was geweldig. Ruim, schoon, een heerlijk groot terras onder een boom, wat de broodnodige schaduw verschafte.

Het zwembad is groot en kraakhelder.

Wát een oase van rust. Het enige wat je hoorde was het getjilp van vogels en krekels. En heel af en toe een voorbij rijdende trein, wat je er alleen maar bewust van maakte dat je niet op een onbewoond eiland verbleef :-)

Renata en Dennis hebben werkelijk aan alles gedacht. Een volledig welkomstpakket voldoende badhanddoeken welke zonder vragen verschoond worden, badlakens bij het zwembad, ventilatoren in de slaapkamers, ga zo maar door.

Los van dat alles zijn Renata en Dennis (en Henk niet te vergeten)erg leuke en lieve mensen. Dennis liet mij regelmatig schaterlachen, heerlijk!

Ik ben fan! Een absolute aanrader!

Do I say more ? (Digo más ?) --> Disfrutar

Sander Vis (Pescado)
29-6-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

De ligging van dit kleinschalige appartement geeft direct de rust die nodig is, en voorziet in alle ontspanning die je wensen kan na alle stress van alle dag in Holanda.

Authentiek Spaanse bungalows, een heerlijk zwembad, lekkere lounge plekjes, en de mooie omgeving en de mooie sterrenhemel in de heerlijk donkere nachten doet de rest.

De ontvangst, de service, de gemoedelijkheid, dus de "warmte" van de uitbaters is een extra bonus bij een reservering op dit complex !

• Onderkomen10

Ruime bungalows . Fantastische eigenaars. Rustige ligging. Ruim zwembad.

Voldoende terassen en eetgelegheden op een half uurtje lopen.

Carla en Michel
14-6-2018
  • Onderkomen10

Alles was geweldig. Heerlijk gegeten . De huisjes zijn geweldig. Gaan gauw weer terug. Renate en Dennis doen heel erg hun best om het iedereen naar de zin te maken. Veel gezien in de omgeving met hun .😍😍😍

Rustig, heerlijk eten dus gewoon Super

Ellen
13-6-2018
  • Onderkomen10

Heerlijk lang weekend gehad op deze fantastische plek en wat een gastvrijheid. Renata doet haar achternaam eer aan de "super kok" maakt heerlijke tapa's voor een klein prijsje. Dennis de amusement man en Henk niet te vergeten die maakt heerlijke Paella voor de gasten en zorgt dat je heerlijk in een schoon zwembad kan liggen. Frenky de waakhond hihi wat een super lief beestje die wil je gewoon meenemen als je naar huis gaat. De huisjes zijn super schoon en mooi ingericht er is alles wat je nodig hebt voor een heerlijke vakantie. Het volgende bezoek staat alweer gepland voor Oktober en wat heb ik er zin om weer terug te gaan. Nou top mensen tot eind Oktober dan maar weer. De groeten van een zeer tevreden vakantieganger.

Één en al genieten

De Waard Jr
13-6-2018
  • Onderkomen10

Super accommodatie met een geweldig entertainment team! We hebben het erg naar ons zin gehad en komen dit jaar zeker nog een keer terug om een balletje te gooien voor Frenk, heerlijke tapas te eten van Renate en bieries te klappen met Dennis en Henk.

Fantastische plek om zeker terug te komen!

Pascal alias fransie fransie
11-6-2018
  • Onderkomen10

Goed verzorgde locatie tussen de bergen met een heerlijk zwembad en mooie huisjes.

Eigenaren zijn zeer vriendelijk, gezellig en sociaal. Je kan er heerlijk eten wat verzorgd wordt door Renata(de overheerlijke paella wordt gemaakt door Henk) Dit voor een lage en mooie prijs. Frenkie de waakhond zorgt ook voor een veilige plek, maar zorgt ook voor gezellige aandacht. Het enige niet leuke is als je weer naar huis moet!

Gigantisch fijne vakantie een aanrader.

Frans van den Berge
9-6-2018
  • Onderkomen10

Heerlijke stille locatie tussen de bergen. Uiterst gezellig. Gastheer en vrouw zeer bekwaam en wisten van de hoed en de rand. Gastvrouw Renata was erg goed in het koken en verdere verzorging. Gastheer Dennis wist wel raad met zijn gasten en kon het een ieder naar zijn zin maken. Niet te vergeten Henk die alle randgebeuren op zich nam en ook de gasten met raad en daad bijstond. De prijs was perfect en de prijs voor het eten was niet in verhouding met het lekkere. Erg goedkoop en zeer smaakvol. Tot slot de waakhond Frenkie. Die was er voor iedereen en deed geen vlieg kwaad als je binnen de omheining was. Het was dan ook een heerlijke vakantie van 22 mei tot en met 8 juni en we komen zeker terug. Als laatste wil ik nog kwijt dat de gastheer en gastvrouw bereid waren om je ook van de omgeving alles te laten zien of te zeggen hoe je er kon komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark El Capricho in Sax, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark El Capricho zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark El Capricho scoort een 9.53 uit 10 op basis van 120 reviews.