Vakantiepark El Capricho

Een super aanrader

Carla van der Gaag
31-10-2018
  • Onderkomen10

Wat een te gekke plek. Super gastvrij. Er onbreekt echt niets in de huizen. Echt een aanrader, niets is de eigenaars te veel. Ook fijn dat er een paar dagen in de week kan worden meegegeten byv bbq en of tapas middag. Wij zeggen gelijk boeken voor de volgende keer.

Topper!

Jo
24-10-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Een heerlijk gezellige vakantie gehad in El Capricho. Het huiselijke sfeer die deze accommodatie heeft zorgt ervoor dat gasten samen komen. Huisjes zien er netjes uit. Dennis en Renate zijn gezellig behulpzaam en staan altijd klaar voor eventuele vragen. Hier kan dagelijks gegeten worden. Waarbij je voor een klein prijsje een heerlijke maaltijd krijgt. Vooral Tapa avond is een topper!! Dat zorgt voor veel gezelligheid. Vanuit deze accommodatie zijn er veel leuke plekjes en dorpjes waar je naar toe kan wandelen of met de auto. Dit zorgt ook voor veel rust mocht je heerlijk bij het zwembad willen liggen wat wij ook een paar dagen hebben gedaan. Onze kids vonden de springplank erg leuk. Ook een aanrader is een leuke wandeling naar een van de vele bbq plekjes die ze in Spanje hebben. Een park waar je drinken en hapjes kan kopen maar waar je ook gratis gebruik kan maken van bbq huisjes en lekker kan koken. Wij komen zeker terug!!

• Activiteiten9
  • Onderkomen10

Zeer leuk opgezet appartementen complex met 3 zeer ruime appartementen/huisjes . Mooi groot zwembad met leuke bar en zit gedeelte . Super vriendelijke gezellige mensen . Zelfs een mogelijkheid om mee te eten ( zeer groed te eten en wisselend thema menu )

Fantastische accommodatie, echt genieten!

Maartje
28-9-2018
  • Onderkomen9

We hebben 1 week genoten in dit heerlijke verblijf. Wat een prachtige omgeving en wat een rust. Tussen de bergen en olijfbomen heb je een fantastisch uitzicht op Sax en het kasteel.

In de omgeving is veel te doen, een auto is hiervoor wel een must. Renata, Dennis en Henk zijn toppers en helpen je overal mee. Echte hosts die weten hoe het hoort :). Vers brood kan worden verzorgd en tevens kun je enkele dagen in de week mee eten. Henk, nogmaals dank voor de heerlijke paella! En Renata voor de overige kookkunsten.

Het zwembad is super. Ook voor kleine kinderen is het fijn, omdat er een apart kinderdeel aan het zwembad vast zit. Het huisje is ook kindvriendelijk, het kinderbed is stevig en veilig (wel eens anders meegemaakt) en netjes opgemaakt bij aankomst. Vooraf was ik wat huiverig voor Frenky de hond ivm mijn 2-jarige zoontje, maar hij is heel rustig en doet geen vlieg kwaad.

Bedankt voor de heerlijke vakantie!

Het is een fantastische plek om naar toe te gaan.

Jeffrey Robberegt
25-9-2018
  • Onderkomen10

Alles was perfect leuke mensen en als sporter is het een mooie plek om te gaan hardlopen je kan overal naar toe te kunnen, en ik zou er nog eens naar toe willen gaan, en er was niks fout.

fantastisch we gaan zeker terug

marc&karin + kids
27-8-2018
  • Onderkomen10

dit is echt een zalig rustoord wij hebben er heel erg van genoten dikke pluim voor een topteam renate,dennis en henk en zeker niet te vergeten frenky een zalige hond die ons een heel warm thuis gevoel hebben gegeven

alsook de lekkere kookkunsten van renate zeker niet te vergeten mmmm

de huisjes die supergezellig ingericht zijn alsook hygienisch top zijn

dit is echt een topvakantie geweest

• Activiteiten8
  • Onderkomen8

De communicatie voordat we er waren was duidelijk. Met vragen over wie, wat, waar, wanneer en hoe, helpen Dennis en Renate je van harte. We kregen een warm welkom waarbij we gelijk het thuis gevoel kregen. De kamers zien er verzorgd en sfeervol uit. De bedden liggen prima, de douche heeft een heerlijke straal. Je kunt je prima vermaken op El Capricho, waar de naam eer aan doet. Klein nadeel is dat je een auto nodig hebt, maar hieraan zit een heel groot voordeel. Zo ben je meer geneigd om diverse plekken en steden te bezoeken wat je met een hotel niet hebt! In de avond kom je terug en drink je met de mensen om je heen een lekker biertje of wijntje, waarbij je aan elkaar verhalen kunt uitwisselen over de locaties waar je bent geweest. Kortom bij twijfel doen! Dit is een heerlijke ervaring om met deze mensen je vakantie te vieren!

ZALIG!!!!!

Linda van Mullem, Peter en Ian
31-7-2018
  • Onderkomen9

We waren hier voor de 3e keer!😄en alles was wederom heerlijk!!!! De zon, casa Roja, het lekkere eten, zwembad,leuke gasten en het geweldige team van El capricho, Renata, Dennis, Henk en Frenky de hond🐶!

Weer een hoop nieuwe dingen gezien en voor de rest in de relax😎

Dikke 10+ voor dit paradijselijke stukje Spanje

Babette, Jim en Charlie Mae
9-7-2018
  • Onderkomen10

Na een roadtrip van 2 weken, kwamen wij aan in Sax. Zoals afgesproken werden we door Renata opgepikt bij een tankstation in de buurt. Achteraf gezien geen overbodige luxe want de navigatie zou ons er nooit hebben gebracht. Dat geeft ook wel aan hoe heerlijk rustig deze prachtige finca gelegen is. Na een wilde rit over de stoffige onverharde weg doemde daar plots tussen de amandel- en olijfbomen een groene oase op. Voordat we met bagage gingen slepen, nam Dennis ons mee naar de bar voor een verkoelend drankje . Even de voetjes in het zwembad en ons verwonderen over dit paradijselijke stukje Spanje. Casa Roja voelde al gelijk als thuis. Behalve brandschoon en knus was het ook nog eens heerlijk koel binnen. De potten en pannen bleven lekker in de kast want we hebben mogen genieten van de kookkunsten van Renata.

We hebben hier een heerlijke vakantie gehad dankzij de goede zorgen van Renata, Dennis en Henk. Tot oktober!!

• Onderkomen10

Een waar paradijs in ogenschijnlijk 'the middle of nowhere', want maar 10 min. rijden van Sax, een leuk stadje.

Het allerleukste vind ik het kleinschalige van El Capricho.

Ons huis was geweldig. Ruim, schoon, een heerlijk groot terras onder een boom, wat de broodnodige schaduw verschafte.

Het zwembad is groot en kraakhelder.

Wát een oase van rust. Het enige wat je hoorde was het getjilp van vogels en krekels. En heel af en toe een voorbij rijdende trein, wat je er alleen maar bewust van maakte dat je niet op een onbewoond eiland verbleef :-)

Renata en Dennis hebben werkelijk aan alles gedacht. Een volledig welkomstpakket voldoende badhanddoeken welke zonder vragen verschoond worden, badlakens bij het zwembad, ventilatoren in de slaapkamers, ga zo maar door.

Los van dat alles zijn Renata en Dennis (en Henk niet te vergeten)erg leuke en lieve mensen. Dennis liet mij regelmatig schaterlachen, heerlijk!

Ik ben fan! Een absolute aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark El Capricho in Sax, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark El Capricho zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.