Vakantiepark El Capricho

• Onderkomen9,6

104 reviews over Vakantiepark El Capricho in het Nederlands

Ron Hagestein, 18-4-2018
  • Onderkomen10

Weer genoten, wat een gastvrijheid

Super relaxed!

Marieke, 17-4-2018
  • Onderkomen10

Vijf heerlijke dagen samen met mijn zus doorgebracht op deze geweldige plek. Vanaf het moment van aankomst was het al heel relaxed. Ontvangst met een broodje en een drankje bij de gezellige bar in het zonnetje was een super begin van ons extra lange weekend in Spanje. Frenky, Renata en Dennis maken je verblijf hier onvergetelijk. Van het redden van een vogeltje in de schoorsteen tot eerste hulpverlening bij een vermiste camera, ze staan altijd voor je klaar! Fantastische locatie met veel te doen in de omgeving. Een absolute aanrader!

geweldig !

Ed, 23-3-2018
  • Onderkomen10

Geweldig (lang) weekend gehad met vrienden. Super gastvrouw en heren die zorg dragen voor een prettig verblijf. Ga zeker nog eens terug hier.

Ook lekker in september

Jochem, 23-3-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Afgelopen september hebben we hier lekker rustig en met mooi weer 2 weken vertoeft. De locatie is prachtig, de appartementen top en de gastvrijheid super.

Je bent een onderdeel van de groep vakantiegangers en Dennis en Renata. Dit sloot niet helemaal aan bij de afgezonderde vakantie waar wij naar zochten. Hou je echter van aanspraak en mensen om je heen, dan zit je hier zeker op je plek!

Alles is goed verzorgd en er is alles aan gedaan om het je zo gemakkelijk mogelijk te maken. Als je er een stukje voor wilt rijden kan je prachtig snorkelen in de omgeving. Sax zelf is vrij klein, je zit er midden in het Spaanse dorpsleven. Er zijn een paar leuke, unieke eettentjes te vinden.

Kortom, op zoek naar een heerlijke locatie met Hollandse gezelligheid?

Dan is El Capricho (ook in het naseizoen) zeker een aanrader!

Wat mij betreft elk jaar !

Florens de Regt, 22-3-2018
  • Onderkomen9

Dennis en Renata zijn echt super gastvrij, er werd voor ons gezorgd en heerlijk gekookt. Mooie bungalows, netjes en hygiënisch. Wij waren met ons voetbalteam een paar dagen te gast en dat was top. Nederlandse televisie, open haard en we konden zelfs poolen buiten. Ze zijn goed bekend in de omgeving en geven leuke tips voor uitjes die je kan doen.

heerlijke plek!

Paulus Pintar, 21-3-2018
  • Onderkomen10

Even ontsnappen aan de koude winter in Nederland en genoten van een heerlijk verblijf bij Dennis en Renata. Op het terrein is echt van alles te doen, je hoeft je niet te vervelen. Ook zorgt de gezellige hond Frenky voor een hoop plezier en vertier. De omgeving is prachtig, stap in de auto en geniet van de omgeving. Of dat nou mooie routes met bergen zijn, of een van de vele kastelen in de omgeving. Het is genieten. Jullie krijgen van mij een dikken 10! Ik kom zeker terug om van de Spaanse zon te genieten en jullie gastvrijheid, tot snel.

Voor herhaling vatbaar

Wim, 19-3-2018
  • Onderkomen9

Weg van de dagelijkse drukte in een oase van rust. Een kleinschalig complex waar je helemaal kunt ontspannen. Geen drukte, bijna alles kan en mag van de supergastvrije Dennis en Renata. Ze voelen goed aan hoe ze je het zo prettig mogelijk kunnen maken. Lekkere maaltijden, goed verzorgd ontbijt en lunch. Het is gelukkig geen massatoerisme wat de klok slaat. Met een huurauto kun je fantastisch de omgeving verkennen, al kan men zich op het complex prima vermaken. De ongedwongen sfeer doet je helemaal tot rust komen. Het is een aanrader voor velen om hier eens vakantie te vieren.

Frans van de Roer, 19-3-2018
  • Onderkomen10

Een paar dagen doorgebracht in jullie fantastische appartement.

Genoten van de gemoedelijke sfeer, de gastvrijheid van Renata en Dennis en niet te vergeten Henk en Frankie.

Een aanrader voor iedereen, die eens wil genieten van jullie prachtige complex en de gezelligheid in de authentieke Spaanse dorpjes in de nabijheid

Wat een top locatie!!

Derk, 19-3-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Een zeer warm welkom. De huisjes zien er perfect verzorgt uit. Het eten wat ze serveren is overheerlijk en werd waar nodig aangepast op onze wensen. Kortom een heerlijke accommodatie om nog eens terug te komen. Ik heb er van genoten. Renata, Dennis en Henk super bedankt voor de goede zorgen.

Richard, 19-3-2018
  • Onderkomen9

We zijn met 16 man geweest. Zijn hier super hartelijke ontvangen.

Alles was top geregeld.

Renata,Henk en natuurlijk ook de altijd enthousiaste Dennis bedankt hiervoor.

Wij hebben hier een wereld verblijf gehad. Eten was top, nette en verzorgde kamers.👍

Wij hopen zeker terug te komen hier.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark El Capricho in Sax, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark El Capricho zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark El Capricho scoort een 9.46 uit 10 op basis van 106 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: