Camping Campo Alegre

Camping Campo Alegre
9,6

82 reviews over Camping Campo Alegre in het Nederlands

Een warm onthaal op een bijzondere plek.

Paula
30-10-2017

Een camping verscholen tussen olijfboomgaarden waar de voorzieningen tip top zijn en de campingbeheerster je op een fijne wijze onthaalt en het je naar de zin weet te maken.

Een heel sfeervolle camping

Maria Bakker
27-10-2017

De Nederlandse eigenaresse heeft er een hele sfeervolle camping van gemaakt met veel leuke zitjes om gewoon te relaxen of te eten en te barbecuën.

Ook zonder camper of tent kun je er terecht want er zijn ook een paar huisjes. Ook is er een buitenkeuken.

Al met al is het een hele leuke sfeer met bv kippen die 's avonds de bomen in vliegen om te slapen.

Super gezellige cam

Jo
27-10-2017

Campo Alegre is een gezellig kleine camping, de faciliteiten zijn erg goed. Ligt centraal met leuke activiteiten in de omgeving. De eigenaresse Helga is super gezellig en staat altijd voor je klaar. Zeker om nog eens terug te keren bedankt voor de gezellige tijd

Supercamping vooral voor camperaars.

Jan en Joke
27-10-2017

Gezellige en rustige camping met grote plaatsen voor je camper.

Een eigen waterkraan. Met alles erop wat je als camperaar wenst.

Helga de gastvrouw doet er alles aan om het naar de zin te maken.

Broodjes service.

Schoon sanitair. Binnen en buiten keukens.

Leuke zitjes, zwembad, jeu de boule baan, speeltuin.

Huisjes en Tipi tenten te huur.

Fietsen naar Sax waar 3 supermarkten zijn.

Aanrader om het kasteel olv gids te bezoeken.

Perfect

Ruben
24-10-2017

Super gezellig en erg vriendelijk . Ouderwets gezellig . Leuke huisjes naast de campeer plaatsen die er ook zijn . Eigenares ( van oorsprong Hollands ) super aardige vrouw en kan je met alle informatie helpen . Leuk bezoek aan kasteel goed eten etc . Ook op de camping een heeeeerlijke sangria ( vers gemaakt ) en diverse drankjes en paar hapjes . Ekke ochtend verse broodjes aan de deur zoals je ze besteld . Zeker een aan rader . Volgend jaar gaan we weer

Prachtige rustieke camping midden in de natuur

Wil & Eveline
21-10-2017

Mooie rural camping in de campo. Host Helga heeft hier een klein paradijsje gemaakt met gezellige zithoekjes etc. De plaatsen zijn groot en er staan mooie olijfbomen. Sanitair is schoon en verzorgd. Er is zelfs een buitenkeuken waar iedereen gebruik van mag maken. Helga is een superhost. Als je wat wilt doen kun je de wandeling maken met nummer PV221. Loop eerst 3km vanaf de camping naar de voet van de berg (spoor onderdoor en vervolgens richting cluster huisjes lopen, op Google maps heet dit Camara). Volg hier de geel/wit markeringen. Let goed op want sommige zijn geverfd op een steen, andere op een paal of een muur. Het is af en toe wat spoorzoeken. Na 3-4 uur ben je weer terug op de camping. Neem water en eten mee want je komt onderweg geen restaurant/bar tegen.

Om te beginnen: minpunten kan ik niet noemen want die zijn er niet. De camping ligt prachtig verscholen tussen olijfboomgaarden. Als je arriveert wordt je hartelijk ontvangen door Helga, de eigenaresse. je voelt dat ze goed kan aansluiten bij de campingbezoeker dus ook bij ons. Wij waren er met ons VW-camperbusje en nadat we alle plekken hadden gezien (blokhutten, tipi's, een aparte casa en vaste tenten werden wij naar de camperplekken geleid. Hier stonden wij voor € 12,50 per nacht en werd de electra afgerekend op basis van gebruik (kwam neer op € 0,90 per dag). Bij andere campings betaal je al gauw standaard € 2,50 tot € 4,00 per dag (en voor Nederlanders is de prijs natuurlijk niet onbelangrijk :-)). Verder is er alles tiptop. Het zwembad, min of meer centraal gelegen op de camping, de bar, de eettafels buiten (als je wat wilt eten dan is er een kleine kaart) en de leuke hoekjes en plekken voor de kinderen. En behoudens het goede weer en de rust die de camping uitstraalt, voel je in alles de hand van Helga die zonder zich op te dringen aanwezig is en het voor ons en alle anderen super gezellig weet te maken. Een plek om vaker naar terug te keren.

Grote AANrader

Herman
12-10-2017

Ik kan geen negatieve opmerkingen plaatsen, dus alles was perfect. Onze camper van ruim 8 meter paste royaal op z'n plaats. Nadat we gevlucht waren voor de hectiek van de Costa was dit een heerlijke verademing: de rust, de ruimte, de service en de zeer vriendelijke ontvangst.

Fantastische Camping

Piet en Liene
29-9-2017

Alles is geweldig ,de uiterst vriendelijke en gastvrije eigenaresse maakt het voor iedereen naar de zin.

Geweldig uitzicht , fijne fiets mogelijkheden. Zeer zuiver sanitair. Kortom het is aan iedereen aan te bevelen.

Annemarie Beekhof
3-9-2017

Heerlijk rustig gelegen camping met prachtig uitzicht.

En een top gast vrouw

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campo Alegre in Sax, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campo Alegre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.