Camping Campo Alegre

72 reviews over Camping Campo Alegre in het Nederlands

Heel fijne plek!

Michel
18-8-2017

Campo Alegre is een heerlijke plek. We zijn wederom heel gastvrij ontvangen. Voor kinderen is het er ook heel fijn. Kortom, voor herhaling vatbaar!

Een heerlijke tijd!

Reffel
15-8-2017

We hebben hier 5 dagen gestaan en zijn met pijn in ons hart verder getrokken. Van tevoren had ik mijn twijfels over een verblijf op een camping met zo weinig plekken. Maar ik heb mijn mening compleet moeten bijstellen. Helga heeft oog voor iedere gast en zorgt dat iedereen zich welkom voelt. Een groot nadeel van een verblijf op Alegre is echter dat iedere camping daarna tegenvalt.

Een oase van rust ☀

Mirjam
15-8-2017

Geweldige plek, met een ontspannen sfeer. Tussen de

peperbomen, olijfbomen en amandelbomen kom je heerlijk tot rust.

Thuis komen

Fam de Vries
6-8-2017

Gezellige familiecamping. Gemoedelijke sfeer, mooie kleine camping met hele hartelijke eigenaresse. Leuke uitstapjes en steden in de omgeving en het strand op 40 min rijden

Prima

HDB
5-8-2017

Heel gezellige kleine camping

zeer goed en super gezellig

julien
1-8-2017

zeer vriendelijke ontvangst van de gastvrouw die er alles aan doet om je verblijf je verblijf aangenaam te maken dat het er goed vertoeven is bewijzen de vele kampeerders die regelmatig terugkomen het zwembad is een grote trekpleister en ook de bar waar je onder de amandelboom kan samenkomen om iets te drinken in een gemoedelijke sfeer super!!!!! met dank aan helga

Aanradertje!

Roel
30-7-2017

Ik denk dat de gemiddelde kampeerder veel van de volgende gedachten/gevoelens zal hebben over Campo Alegre:

-Het rustieke Spaanse platteland als je aankomt over het hobbelig zandweggetje

-Het gemoedelijke van drie keer toeteren als er niet op de bel wordt gereageerd

-Het thuisgevoel van de super hartelijke begroeting

-Het vakantiegevoel als je de kinderen de hele dag niet ziet omdat ze in het zwembad zitten of spelletjes aan het doen zijn met de andere kinderen.

-Het plezier van de zona de bar waar je met de andere gasten en de gastvrouw heerlijk kunt relaxen en genieten.

Campo Alegre is precies klein en groot genoeg voor een perfecte vakantie, strand en andere faciliteiten zijn op zeer acceptabele afstand (je hebt wel een auto nodig natuurlijk); de omgeving is ook erg mooi als je van het ruwe bergachtige Spaanse platteland houdt.

Er wordt alles aan gedaan om het voor iedereen goed te maken, niet commercieel, geen gedoe, gewoon leuk.

Het weer is geen vraag maar een gegeven, dat is onze ervaring, een wolkje was zelfs af toe fijn.

Bij voldoende animo wordt er ook voor iedereen Paella gemaakt en die is heel erg goed!

Al met al: een aanrader!

Fantastisch vertoeven

Geert Ingrid
8-6-2017

Super gezellige camping plaats, rustig, mooie tuin, zalig zwembad, lieve gastvrouw... lekkere verse Sangria, heel proper sanitair , wat wil men nog meer??

minpunt Niks!

Wij komen terug 👍🏻😀🌞

Dank je wel Helga

Wat een fantastische plek om te vertoeven. Prachtig uitzicht, geweldige ontvangst door de eigenaresse, ruime plekken met eigen kraantje. Wat een luxe dat er twee keukens ( incl. Bestek, borden, pannen) beschikbaar zijn om te koken zodat je niet met de afwas hoeft te slepen. Wij vonden het ideaal dat het terrein volledig omheind is ( incl. hek rond zwembad) zodat onze kleuter heerlijk rond kon struinen. Het speeltuintje en het zelf te vullen pierenbadje was super. Door zowel de fantastisch mooie plek als door de gastvrijheid van de eigenaresse hebben we een super tijd gehad. Wij komen zeker nog een keer terug!

Een fantastische plek, niet alleen is de accommodatie meer dat uitgebreid, ze is ook van zeer goede kwaliteit. Alles werkt, doet het, is gewoon mooi en zeer functioneel. het sanitair wordt meer dan eens schoongemaakt wat natuurlijk bijzonder prettig is en een heerlijk vertrouwd gevoel geeft. Alle campingplaatsen zijn voorzien van stroom en lekker ruim qua opzet.

Midden tussen het Spaanse middelgebergte met vele leuke plaatsen en dorpjes er omheen, de zee op nog geen half uur en één van Europa's grootste wildwaterzwembad op ook slechts een half uur.

Rust waar je rust wilt hebben en gezellig geroezemoes waar je vertier wilt hebben. Voor iedereen is er van alles.

Tel bij dit alles de bijzondere vriendelijkheid van Helga (die brengt soms zelfs zomaar verse eitjes van haar kippen 's ochtends langs, zo leuk) op en je hebt echt te maken met één van de meest fantastische camping locaties binnen Europa.

Een absolute aanrader. Ik geef zeer bewust alles een 10, dat verdient Campo Alegre.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campo Alegre in Sax, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campo Alegre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Campo Alegre scoort een 9.51 uit 10 op basis van 79 reviews.