Camping Campo Alegre

CampingWeer vandaag33°22°
Camping Campo Alegre
9,5

82 reviews over Camping Campo Alegre in het Nederlands

Om te beginnen: minpunten kan ik niet noemen want die zijn er niet. De camping ligt prachtig verscholen tussen olijfboomgaarden. Als je arriveert wordt je hartelijk ontvangen door Helga, de eigenaresse. je voelt dat ze goed kan aansluiten bij de campingbezoeker dus ook bij ons. Wij waren er met ons VW-camperbusje en nadat we alle plekken hadden gezien (blokhutten, tipi's, een aparte casa en vaste tenten werden wij naar de camperplekken geleid. Hier stonden wij voor € 12,50 per nacht en werd de electra afgerekend op basis van gebruik (kwam neer op € 0,90 per dag). Bij andere campings betaal je al gauw standaard € 2,50 tot € 4,00 per dag (en voor Nederlanders is de prijs natuurlijk niet onbelangrijk :-)). Verder is er alles tiptop. Het zwembad, min of meer centraal gelegen op de camping, de bar, de eettafels buiten (als je wat wilt eten dan is er een kleine kaart) en de leuke hoekjes en plekken voor de kinderen. En behoudens het goede weer en de rust die de camping uitstraalt, voel je in alles de hand van Helga die zonder zich op te dringen aanwezig is en het voor ons en alle anderen super gezellig weet te maken. Een plek om vaker naar terug te keren.

Grote AANrader

Herman
12-10-2017

Ik kan geen negatieve opmerkingen plaatsen, dus alles was perfect. Onze camper van ruim 8 meter paste royaal op z'n plaats. Nadat we gevlucht waren voor de hectiek van de Costa was dit een heerlijke verademing: de rust, de ruimte, de service en de zeer vriendelijke ontvangst.

Special site.Very good sanitary and kitchen konditions, pieceful place, friendly staff/hostage. The host has made a personal impress for the campsite.

Fantastische Camping

Piet en Liene
29-9-2017

Alles is geweldig ,de uiterst vriendelijke en gastvrije eigenaresse maakt het voor iedereen naar de zin.

Geweldig uitzicht , fijne fiets mogelijkheden. Zeer zuiver sanitair. Kortom het is aan iedereen aan te bevelen.

Annemarie Beekhof
3-9-2017

Heerlijk rustig gelegen camping met prachtig uitzicht.

En een top gast vrouw

One of the best places on a 5000km bike trip.

William Ashton
23-8-2017

Fantastic, quiet little mecca just outside Sax Alicante. Elga took me in after a long, hard motorcycle ride late in the afternoon. Also, she provided me with oil to lube my chain, gave me free eggs to cook for breakfast and treated me with style and grace. The pool was fantastic and open when I wanted, with great hot showers. The campsite is fantastic for anyone: full families, caravans, motorhomes, or even humble motorcyclists. The environment is immaculately clean and friendly. If in the area again, I would return without question. The place is great. Loved it.

Heel fijne plek!

Michel
18-8-2017

Campo Alegre is een heerlijke plek. We zijn wederom heel gastvrij ontvangen. Voor kinderen is het er ook heel fijn. Kortom, voor herhaling vatbaar!

Ha estado genial, comodidad y tranquilidad

Dioni
17-8-2017

La estancia ha sido estupenda, los niños han disfrutado mucho en la piscina, todo muy nuevo y limpio, la casa movil que cogimos es preciosa con todos los detalles, no habia saturación de gente, muy tranquilo. La unica pega quiza que solo hay dos duchas y dos aseos, uno masculino y otro femenino, pero no ha habido colas de espera asi que mi experiencia en general muy positiva, para repetir.

Een heerlijke tijd!

Reffel
15-8-2017

We hebben hier 5 dagen gestaan en zijn met pijn in ons hart verder getrokken. Van tevoren had ik mijn twijfels over een verblijf op een camping met zo weinig plekken. Maar ik heb mijn mening compleet moeten bijstellen. Helga heeft oog voor iedere gast en zorgt dat iedereen zich welkom voelt. Een groot nadeel van een verblijf op Alegre is echter dat iedere camping daarna tegenvalt.

Een oase van rust ☀

Mirjam
15-8-2017

Geweldige plek, met een ontspannen sfeer. Tussen de

peperbomen, olijfbomen en amandelbomen kom je heerlijk tot rust.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campo Alegre in Sax, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campo Alegre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Campo Alegre scoort een 9.52 uit 10 op basis van 82 reviews.