Camping Campo Alegre

9,6

68 reviews over Camping Campo Alegre in het Nederlands

Casita knus en gezellig

Mariska & Sjaak, 15-4-2018

Genoten van een heerlijke week in het huisje La Casita. Knus en gezellig en van alle gemakken voorzien. Eigenaresse Helga is de gastvrijheid in eigen persoon en weet je bijzonder welkom en thuis te voelen. We hebben het buitengewoon naar ons zin gehad, zowel het huisje als de omgeving waren top. Er is op rijafstand genoeg te doen en te zien (zowel in het binnenland als aan de kust). Je waant hier nog in het echte Spanje.. en dat vonden wij heerlijk. Echt een aanrader!

Een fantastische camping, 1 om naar terug te gaan.

Hans en Lidy van der Wal, 11-4-2018

De camping ligt in een prachtig gebied waar je eindeloos kunt wandelen en fietsen. De eigenaresse is een bijzonder vrolijk, behulpzaam en vriendelijk mens die je meteen het gevoel geeft dat je zeer welkom bent. Ze geeft je goede adviezen en tips over zowel de staanplaats als de omgeving. Niks is haar teveel. De camping is, hoewel niet groot, wel van alle gemakken voorzien. Normaalmstaan wij nooit langer dan 3 a 4 dagen op dezelfde plek. Nu hebben we hier 9 dagen gestaan en komen zeker terug.

Annet van der Stelt, 26-3-2018

Heerlijke rustige camping midden 8n de natuur fantasmet ruime plaatsen en alle voorzieningen.

Geweldige gastvrouw, die buitengewone gezellige paella avonden organiseert.

Super gezellig

Plaats om van te dromen en te genieten van de rust

Wilfried en Maria, 2-3-2018

Waren hier in februari. Heel ruime plaatsen met in de ochtend vanuit je kamper zicht op de opkomende zon en het bergachtig landschap. Prachtig!

Heb je iets vergeten Helga help je wel zij weet wel raad.

Sanitair is spic en span. Keuken waar je zelf kan koken microgolf en keukengerei aanwezig. Het zwembad gevuld in de koele maanden zalig als je dit lekker vind.

Mooie streek om te fietsen als je kleine wegjes opzoekt. Hebben hier elke dag onze kilometertjes gefietst. Goede vertrekplaats om de kleine dorpjes in de buurt te verkennen. De lokale horecaprijzen zijn heel redelijk. Een plaats om in verschillende seizoenen te bezoeken.

Henrike, 28-2-2018

Mooie plek, rust en ruimte, grote gastvrijheid!!

Fam Boers, 23-2-2018

Een heerlijk rustige plek, prachtige ligging en zeer vriendelijke ontvangst.

Geweldig!!

Gitte Klaassen, 17-2-2018

Wat een geweldige camping!! De eigenaresse Helga is heel vriendelijk en gastvrij. De camping is van alle gemakken voorzien en alles is netjes! 's Morgens kun je een groot assortiment aan brood en broodjes afgeleverd krijgen aan je camper. De verhouding prijs -kwaliteit is super!! Zeker een aanbeveling waard. Wij hebben genoten van de rust, alle faciliteiten en de vriendelijkheid van Helga en haar dieren.

Koud en warm tegelijk!

Familie. Konings, 10-2-2018

De rust, de natuur, de omgeving met olijfbomen, amandelbomen, uitzicht op de bergen, wandelmogelijkheden : woorden komen mij te kort om dit te beschrijven! Echter als plaats om te overwinteren is deze camping echt niet geschikt vanwege de barre winterse temperaturen in dit bergachtige gebied en de soberheid van de sanitaire voorzieningen! De warmte van Helga maakt een hoop goed!
Helga van Campo Alegre Sax, eigenaresse, 5-3-2018

Beste Thor & Annemarie,

Bedankt voor jullie revieuw maar wat jammer dat jullie het zo hebben ervaren! Als beginnende overwinteraars hebben jullie volgens ons een beeld gecreërd van overwinteren wat niet met de werkelijkheid overeen komt. Dit wordt ons bevestigd door de vele overwinteraars die hier in korte broek rondlopen en van de zon genieten. Wij vinden het erg jammer dat jullie de cijfers op de onderdelen verward hebben met jullie beleving van het weer! Een goed zwembad is geen 1 waard omdat je het niet gebruikt. En met alle complimenten die wij juist krijgen over ons sanitair en volledig ingerichte gastenkeukens met extra´s als tissues, overal zeep, gekleurd zacht toilletpapier tot aan handdoekjes op het toillet zouden wij echt niet weten hoe wij jullie gevoel van sober sanitair weg kunnen nemen.

Relaxte en prachtig gelegen kleinschalige camping

Paul en Yvonne, 3-2-2018

Prachtige en rustige ligging. Ruime plaatsen met eigen watertappunt. Goede wandelmogelijkheden. Kleinschalig maar toch alles aanwezig. Hele schone sanitaire voorzieningen. Super gastvrije eigenaresse.

Geweldig, erg genoten en zeker aan te bevelen.

Lian Kuijpers, 22-11-2017

Camping is 5km van de plaats Sax gelegen in een schitterend heuvelachtig landschap.

Prachtig voor fietstochten of wandelingen.

Fiets of auto is nodig voor de inkopen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campo Alegre in Sax, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campo Alegre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Campo Alegre scoort een 9.55 uit 10 op basis van 75 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: