Camping Campo Alegre

72 reviews over Camping Campo Alegre in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

een prima plek voor een kort of langer verblijf!

Debbie en Jacques
2-6-2018

Een prachtig gelegen camping, tussen mooie natuur en veel mogelijkheden voor het bezoeken van dingen, het maken van routes en wandelingen. Prima faciliteiten en door Helga een heel fijn verblijf!

Hans en Annette
21-5-2018

Erg goede ontvangst

Helga is zeer behulpzaam en laat je toch je eigen plan trekken

Zeer rustige en schone camping

J. Van Ginkel
13-5-2018

Fijne, kleinschalige camping met een super gastvrouw die altijd voor je klaarstaat.

In de Paasweek indrukwekkende processies meegemaakt in Sax en in het nabij gelegen Novelda.

Casita knus en gezellig

Mariska & Sjaak
        15-4-2018

Genoten van een heerlijke week in het huisje La Casita. Knus en gezellig en van alle gemakken voorzien. Eigenaresse Helga is de gastvrijheid in eigen persoon en weet je bijzonder welkom en thuis te voelen. We hebben het buitengewoon naar ons zin gehad, zowel het huisje als de omgeving waren top. Er is op rijafstand genoeg te doen en te zien (zowel in het binnenland als aan de kust). Je waant hier nog in het echte Spanje.. en dat vonden wij heerlijk. Echt een aanrader!

Een fantastische camping, 1 om naar terug te gaan.

Hans en Lidy van der Wal
        11-4-2018

De camping ligt in een prachtig gebied waar je eindeloos kunt wandelen en fietsen. De eigenaresse is een bijzonder vrolijk, behulpzaam en vriendelijk mens die je meteen het gevoel geeft dat je zeer welkom bent. Ze geeft je goede adviezen en tips over zowel de staanplaats als de omgeving. Niks is haar teveel. De camping is, hoewel niet groot, wel van alle gemakken voorzien. Normaalmstaan wij nooit langer dan 3 a 4 dagen op dezelfde plek. Nu hebben we hier 9 dagen gestaan en komen zeker terug.

Annet van der Stelt
        26-3-2018

Heerlijke rustige camping midden 8n de natuur fantasmet ruime plaatsen en alle voorzieningen.

Geweldige gastvrouw, die buitengewone gezellige paella avonden organiseert.

Super gezellig

Plaats om van te dromen en te genieten van de rust

Wilfried en Maria
        2-3-2018

Waren hier in februari. Heel ruime plaatsen met in de ochtend vanuit je kamper zicht op de opkomende zon en het bergachtig landschap. Prachtig!

Heb je iets vergeten Helga help je wel zij weet wel raad.

Sanitair is spic en span. Keuken waar je zelf kan koken microgolf en keukengerei aanwezig. Het zwembad gevuld in de koele maanden zalig als je dit lekker vind.

Mooie streek om te fietsen als je kleine wegjes opzoekt. Hebben hier elke dag onze kilometertjes gefietst. Goede vertrekplaats om de kleine dorpjes in de buurt te verkennen. De lokale horecaprijzen zijn heel redelijk. Een plaats om in verschillende seizoenen te bezoeken.

Henrike
        28-2-2018

Mooie plek, rust en ruimte, grote gastvrijheid!!

Fam Boers
        23-2-2018

Een heerlijk rustige plek, prachtige ligging en zeer vriendelijke ontvangst.

Uitstekend

Nico
        22-2-2018

Hartelijk ontvangst en verblijf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campo Alegre in Sax, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campo Alegre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Campo Alegre scoort een 9.51 uit 10 op basis van 79 reviews.