Camping Campo Alegre

CampingWeer vandaag30°22°
Camping Campo Alegre
9,5

75 reviews over Camping Campo Alegre in het Nederlands

Vakantie zoals vakantie bedoeld is.

Roel
14-8-2018

Alweer de derde keer op vakantie geweest hier. Het gevoel van thuiskomen dat we de eerste keer ook al hadden neemt niet af. Mooie aan deze camping is dat zowel mensen die puur voor de rust komen als ook mensen, zoals wij met kleine kinderen hier een top vakantie hebben. De eigenaresse heeft een goed oog voor waar mensen behoefte aan hebben op vakantie en deelt de plaatsen daar zeer goed op in. Verder hebben wij weer een paar mooie plekjes ontdekt voor een leuke dagtrip (maar als het aan de kinderen lag, bleven we gewoon op de campo :-)).

Al met al blijft dit een geweldige plek om terug te komen, het is knus, het is netjes en de gastvrouw alsmede haar kinderen zijn super vriendelijk en zorgen dat het aan niets ontbreekt.

Vergeleken met de hete zomer(s) in NL is het klimaat ook super, overdag rond 35 graden maar altijd met een windje en 's avonds koelt het af tot zo'n 22-23 graden zodat je ook nog voldoende nachtrust hebt. TOP!

Fantastische vakantie

Bart
30-7-2018

Campo Alegre Sax is een mooi aangelegde kleinschalige camping gelegen in de heuvels tussen de dorpjes Sax en Salinas. Er zijn plaatsen voor campers, caravans en tenten, verder kan er gekozen worden tussen enkele tipi's, cabana's, stacaravans en een casita (allen compleet ingericht en van alle gemakken voorzien).

De Nederlandse eigenaresse is een voortreffelijke en hartelijke gastvrouw die zorgt dat het je aan niets zal ontbreken. Een van de hoogtepunten is de gezamenlijke wekelijkse paella avond. Wij hebben hier een geweldige vakantie gehad en komen vraag nog eens terug!

Super heerlijke en rustige kleine camping!

Mieke & Victor
24-7-2018

Super heerlijke en rustige plek. Omgeven door prachtig onderhouden olijfgaarden. Helga is een fantastische gastvrouw, enorm behulpzaam en staat voor alles en iedereen klaar. Het terrein zelf is knus en netjes bijgehouden en bijzonder goed ingedeeld. En dan te bedenken dat deze "super" vrouw dat allemaal in haar eentje klaar speelt, zelfs een muurtje metselen en electra aanleggen is haar niet vreemd en heeft een bijzonder goed oog voor detail! Echt petje af! De plekken zijn groot, zeker voor Spaanse begrippen. Sommige hebben zelfs een kleine buitenkeuken erbij. Wij zoeken zelf eigenlijk altijd campings waar niet veel kinderen zijn, maar deze camping is voor zowel de rust-zoeker als gezinnen een aanrader! Het sanitair is ruim en heel erg schoon, netjes en zelfs gezellig te noemen. Gaan hier zeker naar terug als we in de buurt zijn.

een prima plek voor een kort of langer verblijf!

Debbie en Jacques
2-6-2018

Een prachtig gelegen camping, tussen mooie natuur en veel mogelijkheden voor het bezoeken van dingen, het maken van routes en wandelingen. Prima faciliteiten en door Helga een heel fijn verblijf!

Hans en Annette
21-5-2018

Erg goede ontvangst

Helga is zeer behulpzaam en laat je toch je eigen plan trekken

Zeer rustige en schone camping

J. Van Ginkel
13-5-2018

Fijne, kleinschalige camping met een super gastvrouw die altijd voor je klaarstaat.

In de Paasweek indrukwekkende processies meegemaakt in Sax en in het nabij gelegen Novelda.

Casita knus en gezellig

Mariska & Sjaak
        15-4-2018

Genoten van een heerlijke week in het huisje La Casita. Knus en gezellig en van alle gemakken voorzien. Eigenaresse Helga is de gastvrijheid in eigen persoon en weet je bijzonder welkom en thuis te voelen. We hebben het buitengewoon naar ons zin gehad, zowel het huisje als de omgeving waren top. Er is op rijafstand genoeg te doen en te zien (zowel in het binnenland als aan de kust). Je waant hier nog in het echte Spanje.. en dat vonden wij heerlijk. Echt een aanrader!

Een fantastische camping, 1 om naar terug te gaan.

Hans en Lidy van der Wal
        11-4-2018

De camping ligt in een prachtig gebied waar je eindeloos kunt wandelen en fietsen. De eigenaresse is een bijzonder vrolijk, behulpzaam en vriendelijk mens die je meteen het gevoel geeft dat je zeer welkom bent. Ze geeft je goede adviezen en tips over zowel de staanplaats als de omgeving. Niks is haar teveel. De camping is, hoewel niet groot, wel van alle gemakken voorzien. Normaalmstaan wij nooit langer dan 3 a 4 dagen op dezelfde plek. Nu hebben we hier 9 dagen gestaan en komen zeker terug.

Annet van der Stelt
        26-3-2018

Heerlijke rustige camping midden 8n de natuur fantasmet ruime plaatsen en alle voorzieningen.

Geweldige gastvrouw, die buitengewone gezellige paella avonden organiseert.

Super gezellig

Plaats om van te dromen en te genieten van de rust

Wilfried en Maria
        2-3-2018

Waren hier in februari. Heel ruime plaatsen met in de ochtend vanuit je kamper zicht op de opkomende zon en het bergachtig landschap. Prachtig!

Heb je iets vergeten Helga help je wel zij weet wel raad.

Sanitair is spic en span. Keuken waar je zelf kan koken microgolf en keukengerei aanwezig. Het zwembad gevuld in de koele maanden zalig als je dit lekker vind.

Mooie streek om te fietsen als je kleine wegjes opzoekt. Hebben hier elke dag onze kilometertjes gefietst. Goede vertrekplaats om de kleine dorpjes in de buurt te verkennen. De lokale horecaprijzen zijn heel redelijk. Een plaats om in verschillende seizoenen te bezoeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campo Alegre in Sax, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campo Alegre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.