9,5

62 reviews over Camping Campo Alegre in het Nederlands

Geweldig!!

Gitte Klaassen, 17-2-2018

Wat een geweldige camping!! De eigenaresse Helga is heel vriendelijk en gastvrij. De camping is van alle gemakken voorzien en alles is netjes! 's Morgens kun je een groot assortiment aan brood en broodjes afgeleverd krijgen aan je camper. De verhouding prijs -kwaliteit is super!! Zeker een aanbeveling waard. Wij hebben genoten van de rust, alle faciliteiten en de vriendelijkheid van Helga en haar dieren.

Koud en warm tegelijk!

Familie. Konings, 10-2-2018

De rust, de natuur, de omgeving met olijfbomen, amandelbomen, uitzicht op de bergen, wandelmogelijkheden : woorden komen mij te kort om dit te beschrijven! Echter als plaats om te overwinteren is deze camping echt niet geschikt vanwege de barre winterse temperaturen in dit bergachtige gebied en de soberheid van de sanitaire voorzieningen! De warmte van Helga maakt een hoop goed!

Relaxte en prachtig gelegen kleinschalige camping

Paul en Yvonne, 3-2-2018

Prachtige en rustige ligging. Ruime plaatsen met eigen watertappunt. Goede wandelmogelijkheden. Kleinschalig maar toch alles aanwezig. Hele schone sanitaire voorzieningen. Super gastvrije eigenaresse.

Geweldig, erg genoten en zeker aan te bevelen.

Lian Kuijpers, 22-11-2017

Camping is 5km van de plaats Sax gelegen in een schitterend heuvelachtig landschap.

Prachtig voor fietstochten of wandelingen.

Fiets of auto is nodig voor de inkopen.

Fraaie, rustige camping

Gertje, 21-11-2017

Eigenares Helga is heel hartelijk en behulpzaam. Mooi terrein met mediterrane uitstraling. Wij waren er met ons kampeerbusje: grote plekken, veel privacy. Middenin het achterland, rondom olijvenbomen. Lekker stil, dat is tegenwoordig een schaars goed op campings. Mooi uitzicht op de bergen. Groot zwembad. In het sanitaire blok met goede douches bevindt zich ook een keuken, dus als je wilt kun je daar koken. Teveel om op te noemen, kijk op de website! Wij voelden ons helemaal thuis bij Helga en komen zeker terug als we in de buurt zijn.

Geweldig

Gerrit jan, 18-11-2017

Prima camping in een fantastische omgeving, wandelen, fietsen in een mooie , schone Spaanse omgeving met vriendelijke, behulpzame bewoners. Op steenworp afstand van sax en Salinas met bezienswaardigheden als kasteel en markten.

Hele fijne rustige camping met veel voorzieningen.

Micha en Dorinda, 7-11-2017

10 dagen lang heerlijk op deze camping gestaan met onze 2 jonge kids. Helga is zeer vriendelijk en behulpzaam. Peuterbadje aanwezig, speeltuin, cafe'tje voor een borrel en een hapje, brood service etc. Echt een aanrader deze camping.

Geweldig

Mijs Franssen, 5-11-2017

Echt een super week gehad op deze gezellige camping! voor mijn rapport mocht ik een week op vakantie bij mijn opa en oma, dat was echt geweldig. Helga was super gastvrij en aardig, mooie camping met ruime plekken en een heerlijk zwembad. ook de sanitair was erg schoon. stranden op een halfuurtje rijden, en daarbij in de buurt '''het paradijsje'' een prachtig park. paella en pannenkoeken avonden waren erg gezellig. het voelt er als thuis. heb zelf de kans gekregen om te mogen kijken en meelopen bij een paardenopvang! ik zal deze vakantie niet snel meer vergeten

weer erg fijn

Marijke de Groot, 1-11-2017

sfeervol , grote plekken, super sanitair, rustig. En Helga is hulpvaardig, kookt heerlijke paella . Het is altijd thuiskomen bij Helga.Er is niet iets wat niet goed is.

Het kon niet beter!

Bert Rossenaar, 31-10-2017

Helga heeft een hele leuke camping gecreëerd met ruime plekken. Op het terrein zijn mooie bomen gepland zoals een granaatappelboom en een moerbeiboom.

Ze maakt ook heerlijke paella (aanrader). Naast een mooi zwembad is er een keuken beschikbaar met twee gaskomforen en al het denkbare keukengerei (potten, pannen bestek etc.). Het sanitair wordt uitstekend schoon gehouden. Overal staat er handzeep en in het toilet zijn kleine handdoekjes beschikbaar die je na gebruik in een mandje gooit zoals je dat wel ziet bij de betere restaurants.Wij waren hier voor de tweede keer en voelen ons er heel erg thuis. Helga is heel behulpzaam en geïnteresseerd in haar gasten. Kortom een geweldige camping! Het stadje Sax ligt op fietsafstand en beschikt over allerhande winkels en een vrij grote Consum supermarkt. Op zondagochtend is er een hele grote rommelmarkt in Salinas een stadje vlakbij. Op circa 10 km afstand is een hele grote Carrefour supermarkt. Via de A31 ben je in een goed half uur in Alicante en op het strand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campo Alegre in Sax, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campo Alegre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Campo Alegre scoort een 9.47 uit 10 op basis van 68 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: