Camping Campo Alegre, Asc. Amigos de Acampada

Camping Campo Alegre, Asc. Amigos de Acampada
9,6

86 reviews over Camping Campo Alegre, Asc. Amigos de Acampada in het Nederlands

In de zomervakantie 2 heerlijke weken met onze caravan op Campo Alegre gestaan. De camping is verzorgd, maar niet zo strak en gecultiveerd als andere campings. Het terrein is gezellig ingericht met leuke zitjes en genoeg ruimte voor de kinderen om te spelen. Onze dochters (11 en 13) hebben zich heel erg goed vermaakt. Kinderen hebben meteen aansluiting met elkaar. Overdag bij het zwembad en 's avonds gezellig met elkaar chillen, verstoppertje spelen of het spel weerwolven. Overdag lekker naar de kust (Santa Pola), winkelen in Alicante of mooie plaatsen als Elche bezoeken. Sax zelf is ook heel leuk en gelukkig niet toeristisch (hoera!). Een mooi verlicht kasteel stijgt boven het dorp uit. Er is een grote supermarkt, maar waarom koken als je heerlijk en goedkoop tapas kan eten. Sax heeft genoeg restaurant. Ook leuk om net als de Spanjaarden op een terrasje te ontbijten! Ons favoriete tapasrestaurant was absoluut Casa Vieja.

Gerard van Zeele
26-10-2018

Het was als thuis komen heerlijke plek om te staan en een erg vriendelijke gastvrouw

Helga bedankt en ook het hondje Jesse die al die tijd gezellig voor de camper lag

Tot ziens .....

Gerard en (Lida)

Heerlijke vakantieplek

Fred en Isabella
24-10-2018

Een oase van rust Met een geweldige gastvrijheid.

Fantastisch, meer dan goed

Peter & Astrid
18-10-2018

Wat een ongelooflijk warm welkom door Helga. Wij hebben heerlijk genoten van het verblijf. Zeer ruime plek met eigen watervoorziening . Douches super de luxe en heerlijk warm water en superschoon, gold ook voor toilet. Een heerlijke binnenkeuken om af te wassen. 's Morgens als wij de camper uitkwamen lagen de broodjes al op tafel. Top. Petje af voor wat je neergezet hebt. Wij komen zeker nog terug voor de Paella.

Maravillodo

Arend
16-10-2018

heerlijke rustige camping, met een geweldige gastvrouw. Zeer schoon sanitair. Gezellige bar met terras en een lekker zwembad. Wij hebben het zeer naar ons zin gehad en de honden ook

lucia
14-10-2018

geweldig bij Helga.. wilde i1 of 2 nachten blijven maar zijn er 6 geworden ..liefst hadden we nog langer gebleven.Zo fijne ruime plek..kleinschalig maar prachtig ingericht en mooie natuur..uit onze camper keken we op de bergen..elke dag vers brood en we hebben er ook een patatje met snack gegeten.Maar het fijnste is de gastvrouw zelf..wat een geweldig mens met twee rechterhanden.Mochten wij weer in Spanje komen gaan we zeker terug.En niet te vergeten de prijzen..wij hebben in dit naseizoen 75.- afgerekend voor 6 nachten..elektriciteit per kw 0.45 was 8.55 voor 6 nachten..niet te geloven.

Heerlijk en oprecht mens en alles Superschoon

'n Fantastische Camping .

Casch
14-10-2018

Allerhartelijkste ontvangst van de Nederlandse eigenaresse Helga. Wil alleen maar dat haar gasten het naar de zin hebben , en ze staat altijd voor je klaar .Zwembad , schoon en net sanitair , heerlijk heet water . Mooie grote plaatsen , met eigen electra en water. In een woord Top camping, Top gastvrouw.

Oase van rust en ontspanning

Ingrid van Hemert
25-9-2018

Heerlijke week doorgebracht op deze camping. De goede zorgen van Helga, het fijne sanitair met zelfs elke dag gastendoekjes, douches zoals thuis, brood en frietjes bij de caravan bezorgd. Fijn zwembad, mooie omgeving. Ingerichte keuken.

Fam. Struijk
23-9-2018

We hebben een heerlijk verblijf bij Helga gehad. Ze is een heel hartelijke, spontane gastvrouw die zich met hart en ziel inzet voor haar camping. Er heerst een ontspannen en gezellige sfeer. De kinderen hebben het zo naar hun zin gehad dat ze volgend jaar graag terug willen komen. Kortom, een echte aanrader!

dirk
20-9-2018

Erg leuke camping netjes schoon en erg gastvriendelijk de kinderen hadden het zo naar hun zin dat we gelijk weer moesten boeken. Een heerlijke kippaella gegeten die Helga had klaargemaakt. De toilet werd grondog en vaak schoongemaakt en als er wat was werd het snel opgelost.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campo Alegre, Asc. Amigos de Acampada in Sax, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campo Alegre, Asc. Amigos de Acampada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.