9,7

Omschrijving
Dankzij de Nederlandse eigenaresse voel je je thuis op Campo Alegre in Spanje. Wanneer je wakker wordt liggen de verse broodjes al voor je klaar. Een kleinschalige en leuk aangeklede camping. Zitjes zijn verspreid over het terrein en kids kunnen hun gang gaan op de speelplaatsen. Rijd in 45 minuten naar de kust van Santa Pola of naar Alicante.

91 reviews over Camping Campo Alegre, Asc. Amigos de Acampada in het Nederlands

Fantastisch!!

Elke Goessens,
5-1-2019

Zeer rustige en aangename camping. Alles gebeurt in een zeer huiselijke sfeer: niets moet, alles mag.

Helga staat steeds paraat voor alle kleine en grote zorgen.

Kinderen zijn zeer welkom op deze camping.

Top locatie!!!

Ben je opzoek naar een zalige en rustgevende camping, the place be!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Super!

John,
31-12-2018

Mooie plek, alles aanwezig, heerlijk klein. We komen graag terug!

Prachtig plekje!

Lucy,
31-12-2018

Prachtig plekje, geen grootschalige camping, heerlijk gemoedelijk. Hond is welkom en je kan hier heerlijk wandelen. Keuken ,barretje, douche, zwembad, rust en een gezellige gastvrouw. Wat wil een mens nog meer?

Hele leuke ervaring ...

Ricardo en Yvonne,
20-12-2018

Het was een eindje rijden maar het was de moeite waard. Leuke ontvangst , mooie camping .Schoon ,mooie ligging van alle gemakken voorzien . Super relaxed... aanrader.

Gereisd met partner in december 2018

Moeilijk vergelijkbare plek te vinden

Hans van der Horst,
17-12-2018

Bij binnenkomst realiseerden wij ons niet dat de lat zo hoog was gelegd: ruime plaatsen met water/elektra, rust/landelijk, mogelijkheid keuken te gebruiken (inclusief vaatwasser!), kleding wassen wordt gedaan, ’s morgens versgebakken broodjes, mooi en schoon sanitair met gastendoekjes, heerlijke en ruime warme douches. Je ziet dat aan alles is gedacht met oog voor detail en een enorme drive van Helga de eigenaar om het gasten naar de zin te maken. Gewoon een heerlijk plek om volledig tot rust te komen. Kan deze plek aan iedereen aanraden die van kwaliteit in een losse/ongedwongen sfeer houden. Het zal moeilijk worden een vergelijkbare camperplaats te vinden

Gereisd met partner in december 2018

In de zomervakantie 2 heerlijke weken met onze caravan op Campo Alegre gestaan. De camping is verzorgd, maar niet zo strak en gecultiveerd als andere campings. Het terrein is gezellig ingericht met leuke zitjes en genoeg ruimte voor de kinderen om te spelen. Onze dochters (11 en 13) hebben zich heel erg goed vermaakt. Kinderen hebben meteen aansluiting met elkaar. Overdag bij het zwembad en 's avonds gezellig met elkaar chillen, verstoppertje spelen of het spel weerwolven. Overdag lekker naar de kust (Santa Pola), winkelen in Alicante of mooie plaatsen als Elche bezoeken. Sax zelf is ook heel leuk en gelukkig niet toeristisch (hoera!). Een mooi verlicht kasteel stijgt boven het dorp uit. Er is een grote supermarkt, maar waarom koken als je heerlijk en goedkoop tapas kan eten. Sax heeft genoeg restaurant. Ook leuk om net als de Spanjaarden op een terrasje te ontbijten! Ons favoriete tapasrestaurant was absoluut Casa Vieja.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Gerard van Zeele,
26-10-2018

Het was als thuis komen heerlijke plek om te staan en een erg vriendelijke gastvrouw

Helga bedankt en ook het hondje Jesse die al die tijd gezellig voor de camper lag

Tot ziens .....

Gerard en (Lida)

Gereisd alleenreizend in oktober 2018

Heerlijke vakantieplek

Fred en Isabella,
24-10-2018

Een oase van rust Met een geweldige gastvrijheid.

Gereisd met partner in oktober 2018

Fantastisch, meer dan goed

Peter & Astrid,
18-10-2018

Wat een ongelooflijk warm welkom door Helga. Wij hebben heerlijk genoten van het verblijf. Zeer ruime plek met eigen watervoorziening . Douches super de luxe en heerlijk warm water en superschoon, gold ook voor toilet. Een heerlijke binnenkeuken om af te wassen. 's Morgens als wij de camper uitkwamen lagen de broodjes al op tafel. Top. Petje af voor wat je neergezet hebt. Wij komen zeker nog terug voor de Paella.

Gereisd met partner in oktober 2018

Maravillodo

Arend,
16-10-2018

heerlijke rustige camping, met een geweldige gastvrouw. Zeer schoon sanitair. Gezellige bar met terras en een lekker zwembad. Wij hebben het zeer naar ons zin gehad en de honden ook

Gereisd met partner in september 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campo Alegre, Asc. Amigos de Acampada in Sax, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campo Alegre, Asc. Amigos de Acampada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.