Hotel Santa Pola Life Resort

HotelWeer vandaag36°23°
Hotel Santa Pola Life Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Santa Pola Life Resort voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Santa Pola Life Resort in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

gehuurd van Belgische eigenaar geweldig!

Familie neefs
19-10-2014

Wij zijn een nederlands echtpaar uit Utrecht 70 en 73 jaar.In de wintermaanden december 2012 januari 2013 hebben wij van van de fam. van Gampelaere een belgisch echtpaar wonende in Torremolinos hier een appartement gehuurd.wij hebben hier een heerlijke tijd gehad. Mooi en goed onderhouden woning en heerlijk resort voor ouderen.

Groetje familie neefs utrecht

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Santa Pola Life Resort in Santa Pola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Santa Pola Life Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Santa Pola Life Resort scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.