Vakantiehuis Gran Alacant

Vakantiehuis
Vakantiehuis Gran Alacant
7,3

7 reviews over Vakantiehuis Gran Alacant in het Nederlands

Leuk om er op uit te gaan vanaf deze plek.

Esther
2-7-2018

Ons appartement was heerlijk, mooi uitzicht over de middelandse zee en het eiland Tabarca. Gran Alacant ligt dichtbij de luchthaven en ong. 25 min.van Alicante verwijderd. Busvervoer is niet optimaal dus een auto is zeer aanteraden. Gran Alacant zelf stelt niet veel voor, veel urbanisaties, 1 groot winkelcentrum met eetgelegenheden. Mercadone, Consum en Lidl aanwezig voor de boodschappen. In de zomermaanden zijn de supermarkten tot 22:00 uur open!

Qua eettentjes is er op zich genoeg te vinden voor zeer schappelijke prijzen ( 10 euro voor 3 gangen menu)

Het strand Carabassi is heerlijk, maar iets verderop in Los Arenalos of Urbanova heb je ook strandtentjes waar je ligbedden kunt huren met parasol (11,- voor 2p).

Dit nooit meer

Ruud
23-2-2017

Absoluut ongeschikt om te overwinteren

Koud onvoldoende te verwarmen en terras op noorden niet te gebruiken

Meer dan de helft van de kasten niet te gebruiken en op slot

Tochtig etc etc.Misschien iets voor zomer maar slexlchts via hoge trappen bereikbaar

geweldig

Eva en Thieu
6-12-2010

de plaats is gewoon geweldig, alle faceliteiten zijn er. Tis alleen jammer dat (afhankelijk van de ligging) er vervoer nodig is om naar t geweldige strand te gaan.

Voldoende privacy, appartement met een schitterende dakterras ( 90m2), uitzicht over de verre omgeving, zee, bergen, we voelden ons echt thuis, komen er zeker vaker.

Nous étions au grand Alacant, très bien, avec piscine, une vue superbe sur toute la plage, un calme ...

pas très loin de la plage en voiture.

Vraiment un paysage merveilleux et des vacances fabuleuses avec enfants ou sans!!!!!

Nooit meer

Schuermans Nicole
3-2-2009

Er is geen slechter plek in Spanje om naar toe te gaan. De Spanjaarden zijn alleen maar normaal als je veel geld uitgeeft. Het eten is er slecht want het is er een overrompeling van Engelsen en dus Fish en Chips en Engelse Bars meer is er niet te vinden. Ook op geldgebied wordt je zowel door Belgen, Nederlanders en Spanjaarden op grote schaal bedrogen. Een plaatselijk bureau Novadesta is alleen op je geld uit. Wees voor deze mensen op je hoede.

2006

In oktober 2005 hebben wij een appartement gehuurd in Santa Pola in de wijk Gran Alacant. Het appartement was netjes en verder was alles aanwezig. Het was wat hoger gelegen. Een huurauto was erg prettig. Afstand tot strand zo'n 10 autominuten. Mooie stranden. Het zwembad bij het complex was redelijk. Water was niet helemaal helder en tegeltjes lieten los.

Vakantiehuis Gran Alacant 7.25 10 7 .