Vakantiehuis Gran Alacant

5 reviews over Vakantiehuis Gran Alacant in het Nederlands

Dit nooit meer

Ruud
23-2-2017

Absoluut ongeschikt om te overwinteren

Koud onvoldoende te verwarmen en terras op noorden niet te gebruiken

Meer dan de helft van de kasten niet te gebruiken en op slot

Tochtig etc etc.Misschien iets voor zomer maar slexlchts via hoge trappen bereikbaar

Oude reviews (archief)

geweldig

Eva en Thieu
6-12-2010

de plaats is gewoon geweldig, alle faceliteiten zijn er. Tis alleen jammer dat (afhankelijk van de ligging) er vervoer nodig is om naar t geweldige strand te gaan.

Voldoende privacy, appartement met een schitterende dakterras ( 90m2), uitzicht over de verre omgeving, zee, bergen, we voelden ons echt thuis, komen er zeker vaker.

Nooit meer

Schuermans Nicole
    3-2-2009

Er is geen slechter plek in Spanje om naar toe te gaan. De Spanjaarden zijn alleen maar normaal als je veel geld uitgeeft. Het eten is er slecht want het is er een overrompeling van Engelsen en dus Fish en Chips en Engelse Bars meer is er niet te vinden. Ook op geldgebied wordt je zowel door Belgen, Nederlanders en Spanjaarden op grote schaal bedrogen. Een plaatselijk bureau Novadesta is alleen op je geld uit. Wees voor deze mensen op je hoede.

In oktober 2005 hebben wij een appartement gehuurd in Santa Pola in de wijk Gran Alacant. Het appartement was netjes en verder was alles aanwezig. Het was wat hoger gelegen. Een huurauto was erg prettig. Afstand tot strand zo'n 10 autominuten. Mooie stranden. Het zwembad bij het complex was redelijk. Water was niet helemaal helder en tegeltjes lieten los.

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Alacant voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Gran Alacant in Santa Pola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Gran Alacant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Gran Alacant scoort een 5.89 uit 10 op basis van 6 reviews.