We hebben een aantal aanbieders voor Santa Pola voor je op een rij gezet:

vakanties Santa Pola

We hebben een aantal aanbieders voor Santa Pola voor je op een rij gezet:

Reviews over Santa Pola

Super leuk en relaxed dorp!

Ben&Gre
    3-8-2018

Santa Pola bij toeval ontdekt. Dit dorp was echt een aangename verrassing! Geen massa tourisme, voornamelijk spanjaarden, vriendelijk en gemoedelijk. Mooie ruime stranden, een lange boulevard en veel restaurants. Niet onbelangrijk: erg goedkoop! Dichtbij de luchthaven van Alicante, 10 minuten. Leuke haven en terrasjes.

rustig met zon zee en natuur

conny
    11-4-2018

Santa Pola is een badplaats met een langgerekt strand aan een mooie wandelboulevard. Langs de boulevard vind je veel horeca met gezellige terrassen. Er zijn ook een aantal musea en er is een grote markt op zaterdag. Aan het einde van de boulevard vind je het Parque Natural de las Salinas met zijn zoutmeren met flamingo's en andere watervogels. Wij vonden het er aangenaam en zullen hier weer verblijven als we weer in de regio komen.

Gereisd Met partner in maart 2018

plaatje santa-pola.

j.van.zetten
    28-4-2017

Mooi plaatsje, leuke vis afslag , heel mooie boulevaer, en een mooi strand, Het plaatsje santa-pola , is van alles te doen, leuke restaurantjes, Leuke markt, veel supermarkten o.a. lidl , aldi , en div spaanse supers.

Gereisd Met partner in september 2015

Santa Pola, van oudsher een pitoresk vissersdorp

Fred Niezink
    17-8-2014

Om de drukte van de grote stad te ontwijken is Santa Pola een prima alternatief. Vanuit dit basispunt kun je vertrekken naar de diverse plaatsen in de omgeving zoals bijvoorbeeld: Alicante, Torrejiega, Guardamar del Segura en Elche. Ook een aanrader is om met de TRAM (trein) naar Benidorm te reizen. Via een route langs de stranden en diverse kleinere plaatsjes duurt deze reis ongeveer een uur. Ook het busvervoer vanuit Santa Pola is ideaal te nemen vanaf het marktplein nabij het rode kruis gebouw (cruz roja) in Santa Pola.

Gereisd Met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantatisch

happy family
    20-3-2010

prachte plek voor families en gezinnen met jonge kinderen. vriendelijke mensen heerlijk schone stranden heerlijk kleine traditionele tentje waar je kunt eten. niet duur. weinig Europeanen lekker spaans nog echt een aanrader voor mensen die hun rust zoeken 2009 geweest en we gaan dit jaar weer al geboekt!!! heerlijk kijk er al naar uit maar wij zaten bij het strand carabasi in gran alacant.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2010
Santa Pola scoort een 8,7 uit 10, op basis van 27 reviews