Vakantiepark La Datcha

Vakantiepark

• Onderkomen9,0

1 review over Vakantiepark La Datcha in het Nederlands

• Onderkomen9

Een klein, knus park. Twee zwembaden, capaciteit in totaal 16 mensen, te verdelen over vier huizen. Luxe. Barretje op het park. Wasmachine. Wifi (gratis). Ideaal voor rustzoekers. Ligt wel wat afgelegen. Engelse eigenaar en beheerder. Goede verbinding met El Campello, San Juan d'alacant. Golfbanen Bonalba, Alenda en Alicante op ca. 20 minuten afstand. Prachtig wandelgebied.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark La Datcha in Sant Vicent del Raspeig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark La Datcha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.