Villa Casa Adria

2 reviews over Villa Casa Adria in het Nederlands

geweldige vakantieplaats

Alie En Fred
6-2-2014

Wij hebben 14 dgn in de villa vertoefd in dec 2013. Een oase van rust, ca 8 km van het plaatsje Vinaroz wat een levendige dorp is. Verder een geweldige omgeving. We hebben heel veel gezien en gaan zeker deze prachtige villa nog een keer bezoeken.

Gereisd met partner in december 2013

Fantastische plek. Mooie omgeving.

Antonio
11-5-2009

Villa "Casa Adria" was voor ons een prima plek om te verblijven (3e week april).

Een keurig nette villa met genoeg ruimte (8 personen). De afstand naar het dorp is te lopen; er zijn daar wat envoudige winkels en lekkere restaurantjes. Voor echt vertier moet u 8 km verderop zijn, aan de kust, bijv. Pensicola.

Gereisd met oudere kinderen in april 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Casa Adria in Sant Jordi / San Jorge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Casa Adria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.