Hotel Abril

Kleine hotelsWeer vandaag25°12°
Hotel Abril

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Abril voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Abril

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Abril in San Juan de Alicante , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Abril zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.