Villa San Fulgencio

4 reviews over Villa San Fulgencio in het Nederlands

Heerlijk rustig

Leny van Hees
6-5-2010

wij hadden een appartement gehuurd . Dit is aan het afgesloten zwembad gelegen, zodat alleen de bewoners er gebruik van kunnen maken. Het appartement is van alle gemakken voorzien, zoals wasmachine en vaat- wasser. Ook is er airco in alle kamers, (tevens verwarming) en er is alarm. Boven is een ommuurd solarium, waar je heerlijk kunt zonnen op de ligbedden.Beneden is er aan de kamer een terras, waar je 's morgens kan ontbijten en 's avond kan zitten. Ook is er satelliet TV, zodat je de Nederlandse zenders kunt ontvangen. Al met al een fijne accommodatie

Gereisd Met partner in mei 2010

Heerlijk relaxed

K. kaspers
8-2-2009

Heerlijk huis van alle gemakken voorzien, heerlijke omgeving vlakbij strand, dorpjes en zwembaden.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2009
2008

top!

Monique
31-8-2008

Heerlijke villa met mooi groot zwembad! Hebben er heerlijk genoten van de rust en het huis.

Gereisd Met vrienden in juli 2008

Heerlijke omgeving, 5 minuten van het strand, mooie wijk,

Rick
17-1-2008

Heerlijke omgeving, 5 minuten van het strand, mooie wijk, heerlijk vrijstaand huis, luxe inrichting en ruime tuin.

Gereisd Familie in januari 2008

Villa info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Villa San Fulgencio

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa San Fulgencio in San Fulgencio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa San Fulgencio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.