Villa Casa Mulder

Villa
Villa Casa Mulder

1 review over Villa Casa Mulder in het Nederlands

Wederom een heerlijke vakantie gehad!

D. Prasannna
5-7-2017

Wederom een heerlijke vakantie gehad in deze mooie luxe villa. Geweldig mooie villa, met zeer veel faciliteiten. Goed ingerichte keuken. Veel speelgoed en gezelschapsspellen. Ruim privé zwembad met 4 ligbedden, diverse tafels en relaxstoelen en mooi aangelegde tuin en voldoende schaduwplaatsen ( mooie terrasoverkapping met louncheset en losse parasols ). Vriendelijke eigenaren en de beheerders José en Dave zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. We hebben een top vakantie gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2016

Villa info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Casa Mulder in San Fulgencio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Casa Mulder zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.