Hotel Finca Los Pinos Rural

Hotel Finca Los Pinos Rural
8,5

4 reviews over Hotel Finca Los Pinos Rural in het Nederlands

Het blijft een fantastische plek !!

connie
18-9-2012

Als je rust , natuur, een prachtige omgeving en strand niet te ver zoekt en een fantastische service van 2 hele fijne mensen, this is it ! De accomodatie is perfect verzorgd en de kamers zijn groot, mooi en schoon met als extra de kleine dingen; ijskastje met water en sap, fijne douchespullen, grote zachte handdoeken, etc. Rotova zelf vrij klein, maar wel leuk, heerlijk gegeten in local cafe, wij hebben gefietst, de fietsen zijn daar beschikbaar, prachtige omgeving en niet te zwaar om te fietsen, en daarna lekker chillen bij de pool, ook lekker rustig. Eigenlijk was alles perfect zelfs toen het weer even niet meewerkte, maar dat was de dag daarna al weer voorbij !

Gereisd Met partner in september 2012
2007

prima vertoeven, lekker rustig tussen de bomen tegen een -

Karen
31-8-2007

prima vertoeven, lekker rustig tussen de bomen tegen een berg aan. We hadden het zwembad voor onszelf, met heerlijke ligbedden en parasols. Een paar van het gezelschap hebben nog een bergwandeling gemaakt en we zijn lekker naar het strand geweest (dichtsbijzijnde - met zoeken erbij - ongeveer op 30 minuten rijden). eigenaren spreken wel engels, de rest van het dorp niet; dat heeft zijn charme. Al met al prima bevallen. Kamers trouwens groot en schoon. stond flesje handzeep en douchegel. Je kan er ontbijten. Avondeten weet ik niet, hebben we neit gedaan..

Gereisd Familie in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

rustige ligging, midden in de natuur, op 10km van de kust

VANKEERSBILCK
23-8-2007

rustige ligging, midden in de natuur, op 10km van de kust.Verzorgde,ruime kamers;Warmteregeling in douches valt niet te regelen.(te koud of te warm)Goed onderhouden zwembad. Zwitserse eigenaars zijn supervriendelijk en heel correct. Ideale uitvalsbasis voor dagtrips.

Gereisd Familie in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2006

beautiful surrounding,lots of nature,quiet,great friendly

y.pelzman
3-8-2006

beautiful surrounding,lots of nature,quiet,great room,fantastic friendly owners who did everything to make our stay pleasant and convenient, for sure a place to go back to!

Gereisd Met partner in juni 2006

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• AdresCami Borro, s/n 46725(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Finca Los Pinos Rural in Rotova, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Finca Los Pinos Rural zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.