Villa Tres Amigos

1 review over Villa Tres Amigos in het Nederlands

Super accommodatie!

Jan Hulsmans
24-1-2015

Super accommodatie! In juni kan het goed warm zijn maar met zo`n fijn zwembad is het goed vertoeven. Alles wat men nodig heeft is aanwezig en de buitendouche is in èén woord: SUBLIEM. Fijne rustige omgeving met alles erop en er aan. Een echte aanrader! En zeker voor deze prijs.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Tres Amigos in Rojales, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Tres Amigos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Tres Amigos scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.