Vakantiepark Rojales Park

Vakantiepark Rojales Park
8,5

• Activiteiten7,0
  • Onderkomen8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Rojales Park voor je op een rij gezet:

2 reviews over Vakantiepark Rojales Park in het Nederlands

Niets op aan te merken

heer de Kan
9-7-2012
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Alle voorzieningen naar wens. Auto wel noodzakelijk omdat het een heuvelachtig gebied is. Diverse stranden in de buurt. Zwembad op park uitstekend.

• Activiteiten7
  • Onderkomen7

Heerlijk rustig en mooie ligging. Keurige accomodaties. Half uur rijden van het strand. Grote supermarkt en diverse cafe's op 5 minuten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Rojales Park in Rojales, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Rojales Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.