Vakantiepark Rojales Park

9-7-2012
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten7

Alle voorzieningen naar wens. Auto wel noodzakelijk omdat het een heuvelachtig gebied is. Diverse stranden in de buurt. Zwembad op park uitstekend.

Gereisd met partner in juni 2012
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7

Heerlijk rustig en mooie ligging. Keurige accomodaties. Half uur rijden van het strand. Grote supermarkt en diverse cafe's op 5 minuten.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Rojales Park in Rojales, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Rojales Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.