Vakantiehuis Casa Joel *****

Vakantiehuis Casa Joel *****

Vakantiehuis Casa Joel
9,1

16 reviews over Vakantiehuis Casa Joel in het Nederlands

Super verblijf met zeer vriendelijke eigenaars. Deze plaats is het terug komen waard.

Geweldig qua locatie, ruimte, en luxe.

Trix Bosch, 6-5-2017

Indrukwekkend was het zwembad voor je deur! Alleen zo af en toe eens delen met de eigenaresse. Die je trouwens in de watten legt, vaker wat lekkers brengt en waar je met al je vragen aan kunt kloppen. Iedereen die daar komt als vreemde, vertrekt als vriend!

Minder waren die enkele regendagen die we troffen. Maar ach dat is deze heerlijke plek niet aan te rekenen. Trouwens een keur aan leesboeken, tv met alle zenders en dozen vol spelletjes voor die regendagen! En och wat waren wij blij met die centrale verwarming, een luxe voor Spanje! Vanuit deze gezellige ,aan een Golfbaan gelegen locatie is het prettig om mooie uitstapjes te maken, maar ook kort bij vele mooie zandstranden. Top, we hopen er weer snel te logeren!

( En ongelofelijk, onze hondjes waren ook welkom!)

Elke, Eigenaar, 9-5-2017

Casa Joel*****

Voordeel is de centrale verwarming voor de koudere periode.
Elke, Eigenaar, 9-5-2017

Casa Joel*****

Casa Joel, voor herhaling komend jaar weer.

De Globetrotters, 7-4-2016

Super mensen , doen veel voor je en zijn 100% vriendelijk.
Elke, Eigenaar, 4-10-2016

Fantastisch!

Gonny, 9-9-2015

In een woord geweldig, een fantastische gastvrouw en zeer mooi huis.

Wist dit jaar pas laat wanneer ik vakantie had, dus zat al vol, nu zelfs al tot ver in 2016.

Huis is nu nog mooier, zijn diverse aanpassingen gedaan en alles ziet er tip top uit.

En schoon!!

Elke Rossow, Eigenaar, 1-10-2015

Fantastisch vakantiehuis

Vera, 24-7-2015

Zoals al 5 jaar ook dit jaar weer voor een maand in Casa Joel verbleven,en weer een fantastische vakantie gehad,het huis is van alle gemakken voorzien,en zelfs een mooi zwembad in de grote prive tuin.

Door de eigenaresse word je altijd goed verwent met allelei heerlijkheden tijdens je vakantie,kortom volgend jaar gaan we gewoon weer genieten!

een echte aanrader

Annemie Borst, 1-11-2014

We hebben in oktober 2014 een heerlijke maand doorgebracht bij Elke en Josef. We zijn enorm verwend geworden en niks was Elke te gek of te veel!! Het appartement is super, compleet ingericht en wat er niet is wordt door Elke gelijk gehaald! We hebben veel meer gekregen dan verwacht. Elke is een prima gastvrouw die je een top vakantie bezrgd, we zijn dan ook zeer blij dat we nog een keer gebruik mogen maken van hun gastvrijheid!!

Casa Joel*****

Prima verblijf voor korte en langere vakanties.

Henk en Herma Meester, 8-6-2014

De ligging,ruimte en rust van de accomodatie is prima. De bewoners in de buurt zijn voornamelijk residenten uit diverse Europese landen.

Wij hebben 2 maanden in de woning doorgebracht. zeer aangenaam.

Elke de eigenaresse was zeer vriendelijk, behulpzaam en zorgde voor veel lekkere hapjes.

Prima vakantieplek voor korte en langere periode's.

geweldig

Amy, 7-4-2014

We zijn er 2mnd geweest met veel plezier ook dank zij de gastvrijheid van Elkeen Jozef

Fantastisch huis,gastvrije lieve eigenaren

Weening-Gennaro, 26-6-2013

Wij gaan voor de 2e keer naar dit fantastische huis,veel ruimte en een heerlijk zwembad. De eigenaresse verwent je met allerlei lekkernijen en is zeer gastvrij.je moet wel een auto hebben want je zit bv ver van het strand,ook de dichtstbijzijnde supermarkt kun je het beste met de auto doen,hoewel wij et ook goed te doen vinden om te lopen.

Kortom een fantastisch huis waar we graag weer terug komen!

Casa Joel*****

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Joel in Rojales, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Joel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Joel scoort een 9.06 uit 10 op basis van 27 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: