Villa Casa Bosboom

26 reviews over Villa Casa Bosboom in het Nederlands

Heerlijk verblijf

Familie van Acker en Collet
13-8-2015

Prima accommodatie, luxueus ingericht met alles erop en eraan. Heerlijk zwembad. Het is erg aangenaam dat de villa over airco beschikt. Strand van Guardamar goed bereikbaar in nog geen kwartier rijden.

Communicatie met de familie Bosboom verdient een pluim: snel, accuraat en efficiënt.

Een fantastische plek!

Tineke en Nino Bubic
1-5-2015

Het is een heerlijk huis om in te vertoeven. Alles, maar dan ook alles is aanwezig en goed onderhouden. Ook de bedden zijn goed en verstelbaar. Er is echt aan alles gedacht. Zelfs het overdekt terras kan geheel of gedeeltelijk afgesloten worden door rolgordijnen met grote ramen, bij veel wind.

De omgeving is prachtig met een weids uitzicht. 's Avonds is het bijna sprookjesachtig met al die lichtjes in het dal. Voor ons zeker een plek om terug te komen. Wij hebben echt genoten.

Heerlijk vertoeven in "Casa Bosboom"

Mirjam ten Katen
21-2-2015

Wij zijn er 3 maanden geweest van 1 december 2014 tot en met 27 februari 2015 en hebben een heerlijke tijd gehad. Het huis is netjes en voldoet aan alle eisen. Het huis is goed gesitueerd op een hoek aan de rand van een buitenwijk en de omgeving is rustig en mooi.

fantastische vakantie villa met zwembad

ria hemminga
20-10-2014

Casa Bosboom is en hele complete villa met prive zwembad ,ruim opgezet met heel veel privacy de ruimte van de villa is zo mooi en goed ingericht dat je er met 4 a 5 personen vakantie kunt vieren. Het is prachtig gelegen aan en 18 hols golfbaan van uit de villa kunt U genieten van het uitzicht over de hele omtrek, het strand is bereikbaar op 10 minuten rijden van de villa. Ik ben hier nu voor de vierde of vijde keer geweest maar ben nog steeds niet uitgekeken op de natuur en de hoeveelheid aan restaurantjes die rojales te bieden heeft. De eigenaren doen er ook als aan om U naar de zin te maken. Echt en aanrader.

Prima Villa

Chantal Tielemans
19-8-2014

Wij een gezin met 2 kinderen van 12 en 9 jaar zijn 3 weken in juli/augustus geweest!

Hoewel wij niet heel tevreden waren hebben we wel genoten van onze vakantie.

De inrichting van de villa komt overeen met de foto's. Prima bedden al is het 2-persoonsbed aan de kleine kant!

Badkamers zien er netjes uit.

De zwembadomgeving vonden wij wat rommelig en onverzorgd overkomen, dit misschien door de hoeveelheid planten en potten die er half dood of dood bijstaan.

Wat ik heb gemist is een lekkere lounge set en de kussens van de ligbedden waren hersteld maar zijn echt aan vervanging toe.

Groot aanbod van bestek, keukengerei, borden etc. Maar wel allemaal verschillend, er zijn nog geen 3 dezelfde glazen b.v. te vinden. Liever minder aanbod, maar alles van 1 serie komt verzorgder over.

De eigenaar staat open voor kritiek en gaat hier serieus mee om, wat een absoluut plus punt is.

Zwembad is groot en heerlijk!

Kortom de villa scoort volgens ons een goeie 7,5!

Geweldig

C.Lagerburg
13-5-2014

Heel mooi huis,echt spaans met balkon,dakterras en een heerlijk zwembad.Vanaf het balkon een prachtig uitzicht de vallei in,waar je dus op de golfbaan kijkt

Het huis is gelegen in rustige buurt met veel mooie huizen en doet lekker spaans aan.In de buurt zijn restaurantjes en winkels.mooi strand is ook niet te ver weg.De flamingo,s in de zoutmeren is ook bijzonder.

Buitenkant mooi maar inrichting slecht

J. Bernardus
23-4-2014

Hebben 4 maanden in dit huis verbleven in de winter. Kwamen in een steenkoud huis wat zeer onprettig was. Daarbij kwam nog dat er door vorige ²gasten" was gerookt, dus binnenkomst niet goed. Huis ziet er aan de buitenkant goed uit en heeft een mooie ligging. Echter in de winter geen zon op de ramen, waardoor het huis nooit echt comfortabel warm wordt. Op de inrichting is veel aan te merken: een bank met scheuren kan echt niet. Schimmelplekken in de kast . Hoes voor strijkplank dringend aan vernieuwing toe net zoals diverse kussens voor de ligbedden.. Wasrek was kapot (is wel vervangen). Verwarming d.m.v. gasflessen onprettig (vochtige benauwde lucht in huis). Droogmogelijkheden voor grote stukken zoals dekbedhoezen niet goed. In een hoek bij de keuken een soort van bergkast met daarnaast bezems en dergelijke; maakt een zeer rommelige indruk. Deze zaken ook gemeld aan de beheerder. Kortom: voor ons zeker niet weer naar Casa Bosboom.

Henny Bosboom, Eigenaar, 14-5-2014
Dank voor uw beoordeling, maar als iemand klaagt dat er iets los zit aan een droogrek en onze beheerder vervangt deze. Als iemand klaagt over een niet goed werkende ontsteking van een mobiele gashaard met slechts 20 branduren en een betere in de winkel heeft gezien en iemand mag deze op onze kosten direct vervangen. Als iemand klaagt, dat er door de vorige huurder gerookt is in het huis, inderdaad tegen de huisregels in, er wordt hem een financiele compensatie aangeboden waarmee iemand akkoord gaat.... Als er tijdens iemands verblijf een stiknaad van een bankstel stuk gaat en dit wordt niet gemeld, maar bij constatering na vertrek wordt deze bank door de eigenaar terstond vervangen, ...dan is het ronduit teleurstellend en 'n beetje beneden de gordel als er een zeer eenzijdige beoordeling op Zoover verschijnt, temeer omdat wij iedere gast vragen hun op- /aanmerkingen en evt. suggesties na hun verblijf aan ons kenbaar te maken, zodat wij daarmee de service verder kunnen optimaliseren

alle comfort

Vincent Visser
2-5-2013

mooi uitzicht, alle luxe, Nederlandse zenders

Fantastische droom villa

koops
9-9-2012

wij hebben een droom vakantie gehad met onze twee kinderen, toen wij arriveerden zijn we goed opgevangen door de beheerder.

hij heeft ons alles verteld over het huis en de omgeving.

onze eerste indruk was super, alles is in de villa is super voor elkaar, alles schoon en netjes, en overal is over nagedacht.

het uitzicht is fantastische als je op de veranda zit te eten

het is gelegen in een prachtige villa wijk.

prijs kwaliteit verhouding krijg een dikke 10 van ons!

wij hadden een auto gehuurd, het strand ben je in 10 minuten ( mooi strand in Guadamar )

op korte afstand tal van gezellige restaurantjes.

het zwembad bij de villa missen we nog iedere dag echt een droom.

twee keer per week werd het schoongemaakt door Geert de beheerder,

zeer vriendelijke en behulpzame man.

Muy fantastico!

ShaEnt
6-8-2012

Wat een heerlijke vakantie hebben wij hier gehad. Een ideale casa, heel prive en lekker rustig om bij te komen. Het uitzicht is geweldig, echt spaans en met de mooie golfbaan om de hoek. Een eigen zwemnbad om af te koelen en het huis en de inrichting perfect. Ruimte genoeg, netjes en gezellig ingericht. De keuken incl blender is zo fijn voor smoothies in de ochtend of bij de lunch. je kunt op de veranda eten of drinken en ook op het dakterras. Alle dagen goed weer gehad en met een autootje kun je zo naar elk strandje. De beheerder is op tijd en goed mee af te spreken en spreekt Nederlands. Maar het mooiste; je voelt je snel thuis...een local en typisch spaanse sfeer. Totale ontspanning! Dikke aanrader dus.

Voor zowel familie als stelletje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Casa Bosboom in Rojales, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Casa Bosboom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Casa Bosboom scoort een 9.17 uit 10 op basis van 28 reviews.