Sorteren

Reviews over Rojales

Heerlijk verblijf

familie L en E
    10-2-2017

Prachtige omgeving, voor ieder wat wils. Het natuurpark voor prachtige wandelingen, de kust met zijn mooie duinen op fietsafstand, rustige buurt, gezellige restaurantjes.

De manege La Palmera is ook een aanrader: familiale sfeer met lieve uitbaters en verzorgde paarden.

Verschillende uitstapmogelijkheden door de centrale ligging, maar wel een auto nodig. Santa Pola met de aquarium en verzorgde dijk, Playa Flamenca met prachtig langs de kust rotsen. Golfterrein La Marquesa met verzorgde holes.

Leuke dierentuin in Elche bezocht en ook Alicante is een bezoek waard: de gezellige haven, de prachtige boulevard en de authentieke architectuur lonen de moeite. Ook het kasteel Santa Barbara moet je zeker bezoeken met de lift of ... te voet voor de sportieveling.

Mooie omgeving , centraal gelegen.

Hendrik
    8-1-2017
    Openbaar vervoer is er bijna niet.

Typisch Spaans dorp

Roger hilkens
    7-7-2015

Klein centrum met disco's waar mensen uit een straal van 50 km uitgaan op zaterdag.

Leuke kleine goede restaurants.

Veel supermarkten.

Mooi aquapark.

10 minuten gelegen van zee

Fantastische plek!

Tineke en Nino Bubic
    1-5-2015
    Rojales is een rustig plaatsje met een oude kern en daar omheen veel nieuwbouw van mooie villa's. Er is een golfbaan en een groot natuurpark vlakbei Casa Bosboom en gezellige restaurants in overvloed.

Fijn verblijf in Rojales en omgeving

Mirjam ten Katen
    21-2-2015
    's-Winters verblijf heerlijk rustig met heel veel wandelgelegenheid in de directe omgeving. Op 6 km van het strand.
Rojales scoort een 7,6 uit 10, op basis van 46 reviews