vakanties Rojales

Reviews over Rojales

Iets verouderd maar toch mooi hotel met zwembad

Tommy,
    18-12-2016

Het hotel La Laguna is een goede uitvalsbasis om de streek te verkennen. In de buurt van het hotel zelf is niet zo veel te zien. Aan de receptie is men zeer vriendelijk en ook de barman die af en toe zelf de piano bemant doet zijn job zeer goed. De kamers zijn aan de ietwat oude kant, niet zo modern en ook niet zo groot. Zwembad buiten is zeer mooi en ook de eetzaal is redelijk modern. Ontbijt voorziet in het hoogstnoodzakelijke maar er is niet zo heel veel keuze. Daar hadden we toch iets meer van verwacht.

Heerlijk verblijf

Familie van Acker en Collet,
    13-8-2015

Prima accommodatie, luxueus ingericht met alles erop en eraan. Heerlijk zwembad. Het is erg aangenaam dat de villa over airco beschikt. Strand van Guardamar goed bereikbaar in nog geen kwartier rijden.

Communicatie met de familie Bosboom verdient een pluim: snel, accuraat en efficiënt.

prettig

marion,
    6-8-2015

Zeer centraal gelegen hotel i.v.m. te plannen uitstapjes in de omgeving.Onze kamer was schoon en netjes, ontbijt was goed en ook op het zwembad is niets aan te merken.

Heerlijk rustig

Roger hilkens,
    7-7-2015

Mooi Spaans hotel met vriendelijke medewerkers.

Omgeving is veel te doen.

Mooie wellness met lekker zwembad.

Ontbijt en lunch is goed.

Weinig vertier voor kinderen.

Een fantastische plek!

Tineke en Nino Bubic ,
    1-5-2015

Het is een heerlijk huis om in te vertoeven. Alles, maar dan ook alles is aanwezig en goed onderhouden. Ook de bedden zijn goed en verstelbaar. Er is echt aan alles gedacht. Zelfs het overdekt terras kan geheel of gedeeltelijk afgesloten worden door rolgordijnen met grote ramen, bij veel wind.

De omgeving is prachtig met een weids uitzicht. 's Avonds is het bijna sprookjesachtig met al die lichtjes in het dal. Voor ons zeker een plek om terug te komen. Wij hebben echt genoten.

Rojales scoort een 8,8 uit 10, op basis van 47 reviews