We hebben een aantal aanbieders voor Rojales voor je op een rij gezet:

Reviews over Rojales

Heerlijk verblijf

familie L en E
    10-2-2017

Prachtige omgeving, voor ieder wat wils. Het natuurpark voor prachtige wandelingen, de kust met zijn mooie duinen op fietsafstand, rustige buurt, gezellige restaurantjes. De manege La Palmera is ook een aanrader: familiale sfeer met lieve uitbaters en verzorgde paarden. Verschillende uitstapmogelijkheden door de centrale ligging, maar wel een auto nodig. Santa Pola met de aquarium en verzorgde dijk, Playa Flamenca met prachtig langs de kust rotsen. Golfterrein La Marquesa met verzorgde holes. Leuke dierentuin in Elche bezocht en ook Alicante is een bezoek waard: de gezellige haven, de prachtige boulevard en de authentieke architectuur lonen de moeite. Ook het kasteel Santa Barbara moet je zeker bezoeken met de lift of ... te voet voor de sportieveling.

Gereisd Met vrienden in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische plek!

Tineke en Nino Bubic
    1-5-2015

Rojales is een rustig plaatsje met een oude kern en daar omheen veel nieuwbouw van mooie villa's. Er is een golfbaan en een groot natuurpark vlakbei Casa Bosboom en gezellige restaurants in overvloed.

Gereisd Met partner in april 2015

Veel zon, zwembad en strand dichtbij

heer de Kan
    9-7-2012

Prima vakantie gehad, kwam voor rust en zon. Airco op vakantiehuis familie aanwezig met op loopafstand zwembad aanwezig. Auto met airco geboekt. Was erg warm, maar door airco in huis en auto goed te doen.

Gereisd Met partner in juni 2012

Royales is een heel leuk dorpje.

Martin Cuijpers
    30-3-2012

Er wonen veel Engelsen die dit plaatje eerder ontdekt hebben. Er zijn ook diverse Nederlandse winkels waar van alles te koop is .Zelfs de zoute haring hoeft u niet te missen. Apple Hein is er ook in de buurt.

Unieke plek aan de Costa Blanca!

heer Bosboom
    30-3-2012

Wij verbleven, zoals gewoonlijk, in Casa Bosboom. Zalige plek met alle comfort. Prachtig uitzicht en de beste restaurants (voordelig) op een steenworp afstand. Heerlijk slenteren in de zon op een van de vele markten.

Gereisd Met partner in Thu Mar 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Rojales scoort een 8,8 uit 10, op basis van 47 reviews