Camping Torre la Sal

CampingWeer vandaag29°19°
Camping Torre la Sal
8,9

9 reviews over Camping Torre la Sal in het Nederlands

Prima camping,betaalbaar en vlak aan strand.

Dekker j.c.
11-1-2018

Ligging goed,prima fietsomgeving en betaalbaar.

Gezellige familie camping

M de Jong
22-7-2017

We werden ontvangen door zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, ook al was de camping vol werd er een ander plek voor ons geregeld omdat onze caravan niet op het te kleine plek paste. (Top) sanitair is zeer schoon en word regelmatig gedurende de dag schoon gehouden. Prachtig strand direct aan de camping. Zwembad is niet super groot maar voldoende. Geen overbeladen Nederlandse camping veel Spaanse maar zeer vriendelijke bezoekers. Honden zijn niet toegestaan.

Wij komen hier zeker terug

Peter en Christine Peters
6-7-2017

Rustige, schone en goed onderhouden camping met veel schaduw en vriendelijk personeel.. Groot voordeel, geen honden toegestaan. Mooi zwembad. De camping ligt tegen een groot, schoon en niet te druk strand. Het sanitair is wat gedateerd maar wordt zeer goed bijgehouden. Tegenover de camping is een supermarktje waarin een bakkertje voor verse broodjes zorgt. Het restaurant was nog gesloten, maar bij de buren, Torre la Sal2, kun je lekker eten, naar de kapper etc.

Wij komen hier zeker terug.

Prachtige locatie dicht bij het strand.

Annette en Theo van der Veek
25-5-2017

Er zijn geen opmerkingen in negatieve zin. Vriendelijke receptie en ontzetten schone toiletten. Toiletten worden de gehele dag bij gehouden.

Camping ligt direct aan het strand. Marina d' Or en Orepasa de Mar liggen op fietsafstand. Grote supermarkt ( Mercadona op 1,5 km)

Locatie ligt aan een doodlopende weg en s'nacht is het erg rustig. Via de via Verde is het prachtig fietsen naar naar Benicasim.

Kort gezegd geweldig om hier te verblijven.

geweldig

Jan
18-5-2017

camping ligt direct aan strand en heeft ook een prima zwembad. Goede prijs kwaliteit verhouding den zeer vriendelijke beheerders. Plaatsen zijn ruim voldoende en goed afgeschermd, ook tegen teveel zon. Wij zijn hier heerlijk tot rust gekomen.

Oude reviews (archief)

Mooie plaatsen voor caravans en nauwelijks ruimte voor "Concordes" die je ook nog het uitzicht belemmeren. Lekkker (te?) warm overdekt zwembad en direct aan strand en zee. Gewoon Goed!

Als je een hond hebt moet je bij de buren zijn. Daar struikel je over de honden, Om in april/mei op de camping wilt eten moet je ook bij de buren zijn, hebben een goed restaurant.

Geweldig, oase van rust

Tom
18-9-2016

We zijn in september op deze camping geweest. De dag ervoor bij de buren, waar we voor minder rust en minder ruimte en ongevraagde honden 2x zoveel kwijt waren. We werden zeer vriendelijk ontvangen en bij alles was men zeer behulpzaam. We kregen o.a. uitstekende hulp bij een defecte fiets. De camping is schoon, de plaatsen ruim en sanitair prima. Bovendien erg rustig, precies wat we zoeken. Meteen achter de camping ligt het strand wat goed onderhouden is. Al met al vinden wij deze camping zeer aan te bevelen!

Wil je rust dan ben je hier op je plaats

Jokke Nicasie
24-5-2015

Torre de la sal 1a is voor overwinteraars een droomcamping wat rust betreft. Geen honden toegelaten, dus ook geen dr...en op je weg. Het sanitair heeft een mooie opknapbeurt gekregen en het zwembad haalt winter en zomer e 30°.

In september zal het volledig overdekt worden.

De bazen staan open voor alle voorstellen en lopen de benen van onder hun lijf om je te helpen. Op de receptie is er een Nederlands sprekende jonge dame die je ook vlot in andere talen zal tewoord staan.

In juli en augustus is het er zeer druk en vol Spanjaarden. Nadien keert de rust weer en worden de plaatsen ook groter.

Kort in de omgeving zijn diverse restaurantjes en de camping ligt vlak aan een mooi zandstrand.

Het was ons twee verblijf daar en de reservatie ligt al vast voor volgend jaar.

Rustig en vlak aan zee

Jokke Nicasie
18-3-2015

Iets wat oudere camping, vlak aan zee, zelfs zonder dat er een straat tussen is. Zeer rustig en hondenvrij. Behoorlijk grote plaatsen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Torre la Sal in Ribera de Cabanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Torre la Sal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Torre la Sal scoort een 8.87 uit 10 op basis van 9 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: