Vakantiehuis Casarelleu

12 reviews over Vakantiehuis Casarelleu in het Nederlands

Heerlijk!

Tom
17-6-2019

Met dit huis en de faciliteiten hoef je niet de deur uit! Heerlijk genieten en erg vriendelijke mensen voor het contact.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Perfect voor elkaar!

Linda Liefferink
20-5-2019

Met ons gehele gezin een fijne week gehad in Casa Relleu. Het huis is van alle gemakken voorzien. Zowel voor volwassenen als kleine kinderen .

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke villa, van alle gemakken voorzien! TOP!

Sandra Starte
17-4-2019

Heerlijk rustig gelegen villa.

Gereisd Met vrienden in april 2019

Fijn huis van alle gemakken voorzien!

Margriet van As
12-4-2019

Met vier vriendinnen naar Spanje en naar Casa Relleu. Wat een mooi en modern huis! Vooral de verdieping bij het zwembad was heerlijk luxe en ruim. Hoewel het weer niet heel lekker was (risicootje van begin april) hebben we erg genoten. De ruimte in de keuken en de gezellige kamer maakten het makkelijk om een knus diner met elkaar te hebben. Het huis ligt wel een half uurtje van het strand. Het dorpje is knus maar rustig. Maar als je daar behoefte aan hebt is het natuurlijk super!

Gereisd Met vrienden in april 2019

Een geweldige mooie week beleefd, dank jullie wel.

Harrie, Leni, Danny en Bianca
9-4-2019

Het geweldig mooie huis ligt op 445 meter hoogte, het uitzicht is in een woord “Geweldig”. Het huis is geweldig mooi ingericht, echt alles is aanwezig. De eigenaren hebben hun ziel in het huis gebracht een echte aanrader. Het is een geweldig mooi gebied om met de fiets te verkennen, je ziet de fietsers langs komen. Zeker een goede locatie voor fiets clubjes, de volgende keer neem ik mijn handbike mee om te gaan fietsen. Voor iedereen een top plaats om te vertoeven, wij willen dan ook de familie bedanken dat wij in hun geweldig mooi huis hebben mogen wonen. Wij komen zeker terug, nogmaals dank voor alles, en zeker tot ziens.

Gereisd Met vrienden in maart 2019

Geweldig

Joop
30-9-2018

Prachtig gelegen vakantieverblijf met prachtig uitzicht. Lekker rustig maar toch vele mogelijkheden . Zeer goed geoutilleerd voor zelfs 8 personen. Dorp op loopafstand met de broodnodige voorzieningen. Fijne beach op korte afstand.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Casa Relleu is genieten in de Spaanse heuvels

Kris
7-9-2018

Casa Relleu betekent genieten van: De rust De prachtige omgeving Het historische dorpje Relleu De markt in Torremanzanas De visafslag in Vilajoyosa Een drankje in de Hollandse bar in Relleu Het Stuwmeer Amadorio Villajoyosa ❤️

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Wij willen weer terug!

Michel en Esther van Dijk
13-8-2018

Het huis ligt op een prachtige plek met wijds uitzicht. Voorzien van alle luxe, je hoeft alleen maar je kleding in te pakken, alles is aanwezig. Het huis is modern en gezellig ingericht, de beneden verdieping met keuken en zwembad met ruim terras was onze favoriete plek. Voor de kinderen waren ook spelletjes en playmobil aanwezig. Met de auto ben je binnen een half uurtje op het fijne strand in Vila Joiosa. Wel bochtig ritje bergop om bij het huis te komen. ( en dus ook bergaf)

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

uitstekende accomodatie, komen graag terug

Fam. Kamphuis
8-5-2018

Prachtig verblijf in een dito omgeving, huis is van alle gemakken voorzien, prima bedden, luxe keuken in de porche van waaruit je zo het zwembad in springt voor afkoeling op warme dagen. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met vrienden in april 2018

een aanrader!

Yvette
5-4-2018

Casa Relleu in Relleu, Costa Blanca in Spanje is een fantastisch huis waar je makkelijk tot 8 personen kan vertoeven. De eigenaar heeft van de Porch een heel mooi onderkomen gemaakt, met super buitenkeuken, lounge bank en eettafel. als je de ramen open schuift zit je heerlijk aan het terras met eigen zwembad. Relleu is en klein oud plaatsje. De omgeving is magnifiek, zeer de moeite waard om met de auto rond te gaan rijden. Zoek je rust en natuur dan zit je hier helemaal goed. Wil je echt veel leven dan zou je ergens anders heen moeten, maar alles is met de auto binnen 20-30 min te rijden. Kortom een heerlijke plek waar ik graag nog wel een keer naar toe ga. Het huis ziet er van binnen ook heel netjes en verzorgd uit.

Gereisd Met partner in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personen7 tot 8

• Balkon / terrasAanwezig
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casarelleu in Relleu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casarelleu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.