Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

26 Reviews over Casarelleu

• 9Familie Brookhuis11-05-2022

héérlijke plek om te relaxen

Een heerlijk huis, genoeg ruimte. Wij waren met 7 volwassenen en 2 kleine kinderen die in kinderbedjes pasten. Die kinderbedjes stonden al klaar toen wij aankwamen. Prachtige locatie, met schitterend uitzicht op de bergen. Die bergen zorgen er wel voor dat je 20 minuten onderweg bent naar de zee, en grote supermarkten, maar voor ons was dat geen probleem. Lekkere buitenkeuken, ruim terras en heerlijk zwembad omringd door lekker ligbedden. Wij hebben er een heerlijke week gehad

• 9Jacobus30-11-2021

Helemaal te gek!!

Voor een weekje lekker relaxen hebben wij weer gekozen voor Casarelleu. Het was gelukkig nog vrij. Ook nu weer voelt het als thuiskomen. De prachtige ligging en de complete uitrusting van het verblijf is echt een aanrader. Hier heb je werkelijk het vakantiegevoel.

• 9Natuur
  • 9H. Ty24-11-2021

Een heel fijne vakantie hadden wij in het geweldige en complete huis. De ligging in de mooie bergen met kijkend naarde zonsopkomst. Het huis is compleet, voorzien van al het nodige. En de beneden ruimte rondom van glazen schuifpui en tegen de kou een kacheltje, zodat zelfs in november nog goed te toeven is. Al is zwemmen in het heldere zwembad voor de helden in. November. Door de uitgebreide beschrijving van deomgeving konden wij veel leuke dingen bezoeken. We zijmuur drie keer geweest en komen zeker terug.

• 9Natuur
  • 8Valentijn02-11-2021

Heerlijk vakantie huis om met groep te relaxen

Heerlijk huis om samen te ontspannen. Lekker koken en samen eten met mooi uitzicht. Loungen aan de rand van het zwembad. En bezoeken van Alicante/Altea. Huis is gelegen in een rustig dorpje op een berg. Met een hoop bochten. Dus rustig naar toe rijden als je passagiers hebt die wagenziek kunnen worden. Genoeg ruimte en slaapkamers om te genieten van de Spaanse zon. Ook met een groep vrienden. Mooie Spaanse steden in de buurt. Ook Benidorm bezoeken als je daar van houdt (ik niet).

• 8Natuur
  • 10Wolter Kleine26-10-2021

Heerlijk genoten in Casa Relleu

Heerlijk genoten in casa Relleu. Het uitzicht was fantastisch en het huis zag er mooi verzorgt uit. Bij binnenkomst stond er al meteen een lekker flesje wijn voor ons klaar en zijn we direct in het zonnetje gaan zitten. Kortom een heerlijke vakantie gehad.

• 10Natuur
  • 10BV18-10-2021

Genieten

Wat een ongelofelijk mooi en verzorgd verblijf. Wij zijn grote fan van Spanje en vooral deze omgeving. Relleu is een klein maar authentiek dorpje met lokale cafeetjes. Het huis heeft een prachtig uitzicht op de open velden, een heerlijke manier om wakker te worden. Het huis is van alle gemakken van voorzien en wij hebben nog nooit zo’n compleet vakantiehuis gehuurd. Voorzien van een privé zwembad en een verzorgde tuin met diverse gemakken zoals bbq en zitjes! Is geschikt voor alle leeftijden, van baby tot ouderen. Wij komen zeker weten nog een keer terug en willen de verhuurders bedanken voor de goede service.

• 10Natuur
  • 3Dijkstra08-10-2021

Tegenvaller

Meerdere malen getracht contact te krijgen met de verhuurder(s), maar tot op heden niet bereikbaar. Door het uitblijven van een reactie hebben wij besloten onze ervaring kenbaar te maken in een review:

Bij aankomst bleek de woning niet schoon te zijn. Veel stof, vervuild zwembadwater, smerige toiletten en vervuilde kastjes. Het apparatuur in/om de woning was verouderd of defect en stopcontacten hingen los uit de muur. Dit hebben wij dan ook gerepareerd i.v.m. gevaarzetting. Met 6 personen gebruik gemaakt van 1 werkende douche. Het zwembadwater was vervuild en ondanks het schoonmaken door ons en de poolman en het dag/nacht aan hebben van de pomp werd het niet beter. In het contract stond genoemd dat stroom/gaskosten verrekend zouden worden met de borg. De verrekening betrof een flink bedrag en tot op heden hebben wij geen uitleg gekregen hierover. Zonde voor wat een prachtige vakantiewoning kan zijn met een mooi uitzicht.

• 9Familie van den Berg en vrienden26-09-2020

SUPER!

Voor het eerste keer terug gaan naar een zomer locatie zegt eigenlijk al genoeg! En wederom een fantastische vakantie gehad in Casa Relleu Absolute aanrader voor mensen die graag even weg willen in een mooie en rustige omgeving en waar je toch alles bij de hand heb. Het super huis voor 8 personen bevindt zich op een berg en direct aan een leuk en gezellig dorp. Alles wat je je maar kan wensen is aanwezig in het huis, een mooi en schoon zwembad, een fantastische tweede (buiten) keuken, heerlijke lounge stoelen & banken, fietsen en zelfs een Green Egg! Ook zijn er genoeg bezienswaardigheden en mogelijkheden tot activiteiten in de buurt. Alles was in orde bij aankomst wat het verblijf betreft. Het huis was schoon, opgeruimd en sfeervol ingericht. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en fijn afgestemd op hun gasten. Ik hoop er weer terug te komen. Dank Judith en Sander

• 9Nance Nieland26-07-2020

Fantastisch!!

Mijn vriend, ik, 3 pubers en 2 tieners (jongens) verbleven hier van 4 juli '20 t/m 18 juli '20. Wij hebben het fantastisch gehad! Wij hebben genoten van het heerlijke huis, het fantastische zwembad en m'n vriend en ik van het fenomenale uitzicht. Het huis is volledig ingericht, het ontbreekt aan niets! Super luxe! Het dorp Relleu, lekker koffie drinken tussen de locals en lekker eten voor een klein prijsje. Het is rustig en gemoedelijk, heel fijn. Villajoyosa is magisch; palmen op het prachtige strand, lekker een terrasje pakken op de boulevard en de heerlijke zee.
    Altea heeft een mooie boulevard en mooi kiezelstrand. Het was tijdens ons verblijf overal heel rustig! De stranden waren op een paar locals na stil. Echt genieten!!! Wij hebben een super heerlijke, onvergetelijke vakantie gehad in Casarelleu! Als je de kans krijgt om te gaan.. doen!! Wij komen zeker terug! Als het aan mij had gelegen was ik gebleven :-)

• 10Marian en Ben26-01-2020

In de herfstvakantie met kinderen en kleinkinderen (totaal 8 personen) naar Casa Relleu geweest. Onze verwachtingen waren, gezien de recensies van eerdere bezoekers, hoog. De werkelijkheid was echter nog beter. Wat een prachtig huis gelegen op een geweldige plek! Het uitzicht is fantastisch. En dan de inrichting, alles was aanwezig om onze vakantie te optimaliseren. Extra vermeld mag daarbij worden de porche op de benedenverdieping die gescheiden door een schuifbare glaswand direct aansluit op het terras met zwembad. Een uitgebreide moderne keuken, het heerlijke bankstel en de ruime eettafel zorgden ervoor dat wij daar voornamelijk onze tijd hebben doorgebracht. Wat is daar veel aandacht aan besteed. Kort en goed: alles was aanwezig voor een fantastische vakantie. Verder dient vermeld te worden dat we vooraf uitgebreide info ontvingen over praktische zaken zoals b.v. de aanrijroute.

Vakantiehuis Casarelleu info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)