Vakantiehuis Casa Muscaret

26 reviews over Vakantiehuis Casa Muscaret in het Nederlands

Een echte aanrader!

Arie en Ine van der Wulp-Verweij,
15-10-2018

Casa Muscaret ligt in een prachtige en rustige omgeving. De afstand van het vliegveld Alicante tot Relleu (50 km) was zelfs laat s'avonds en in de regen, op goede wegen, zeer goed te doen. ( een (huur) auto is een must) De volgende ochtend konden we pas echt zien in wat voor een mooie, zonnige oase we onze verdere week zouden gaan doorbrengen. Casa Muscaret is van alle gemakken voorzien en erg gezellig, met smaak ingericht. We voelden ons meteen thuis. Er ontbrak ons aan niets. Relleu en de mooie omgeving hebben we in de week, dat wij er waren kunnen ontdekken, maar ook veel zonnige uurtjes aan en in het zwembad kunnen genieten. Het was een perfecte, relaxte, zonnige week. Een echte aanrader om is even tot rust te komen. Een volgende keer komen we graag eens terug met onze kinderen en kleinkinderen!

Mooi huis,mooi zwembad,mooie omgeving.

Esther,
31-8-2018

Geweldig huis van alle gemakken voorzien !

Prachtige omgeving een echte aanrader...

Fantastisch vakantieverblijf !!

Fam. Krikke,
26-3-2018

Begin maart het genoegen mogen hebben hier een weekje te verblijven. Wat een leuke complete vakantiewoning! Heerlijke bedden, twee badkamers, volledig uitgeruste keuken, een heerlijk terras met zwembad wat bijna de hele dag in de zon ligt. Ook kun je de schaduw opzoeken onder het huis mocht het te heet worden.

De omgeving is heerlijk rustig en biedt veel mogelijkheden om te wandelen. Afstand tot Benidorm vonden wij niet erg, meestal huur je toch een auto en het plaatsje Villajoyosa vonden wij toch wat gezelliger.

Wij hebben het dus erg naar ons zin gehad en komen zeker een keer terug!

Fantastisch huis met een geweldige mooi uitzicht

Ton van der Burgt,
26-11-2017

Casa Muscaret is een vakantiehuis waarbij alles eigenlijk gewoon klopt. Veel ruimte, netjes ingericht en voorzien van alle gemakken. De eigenaar verblijft zelf ook regelmatig in het vakantiehuis en dat straalt deze woning dan ook echt uit.

Het hele huis is goed onderhouden, schoon en fris. Het zwembad wordt regelmatig schoongemaakt en de tuin biedt veel ruimte om lekker te zonnen of in de schaduw een boekje te lezen. Ook van de ingebouwde en prima werkende BBQ op het terras hebben we veelvuldig gebruik gemaakt. Door de ligging in de bergen op ongeveer 20 minuten rijden vanaf Benidorm is het wel noodzakelijk dat je een auto tot je beschikking hebt. Het mooie authentieke dorpje Relleu ligt op loopafstand en beschikt o.a. over een kleine maar toch complete supermarkt. Wij genieten nu al een paar jaar van dit heerlijke vakantiehuis en genieten elke keer weer van de weidse uitzichten en de rust die hier heerst en de zon natuurlijk die hier bijna altijd schijnt. Afsluitend wil ik nog even kwijt dat wij ons helemaal niet kunnen vinden in de negatieve review van 17-9-2017 dit is volgens ons geen reële weergave van de werkelijkheid. okt/nov 2017.

Een heerlijk huis om naar toe te gaan.

Els van Esseveld,
2-10-2017

Het huis ligt heerlijk rustig, in een mooie omgeving, is heel compleet ingericht, met een lekker zwembad.

We zijn al vijf keer hier op vakantie geweest, en het was zeker niet de laatste keer.

Van de beheerder vernomen dat de woonkamer in november opnieuw ingericht wordt, wij zijn benieuwd.

Prijs/ kwaliteit verhouding is prima.

Bas Dijkhuizen, Eigenaar, 21-10-2017
Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Tot de volgende keer!

Vroeger gingen wij met veel plezier naar deze plek

Y.O Ruigrok van der Werven,
17-9-2017

De plek

Niet goed is de nieuwe beheerder.

De prijsverhoging is conform de acomodatie niet geschikt.

Veel mieren ook in bed.

Kortom zeer gedaald in de cijfers die wij eerder in 2016 gaven.wij gaan er niet meer heen.

Er mogen nu slechts 5 personen logeren.Dus een gezin met opa en oma is niet meer welkom.helaas.

We vinden het erg jammer dat tevens de huurprijs behoorlijk Verhoogd is.Hoewel er totaal niets aan de accomodatie verbeterd is.De hele accomodatie was wel aan een op knapbeurt toe.echt jammer allemaal.

Bas Dijkhuizen, Eigenaar, 21-10-2017

We vinden het jammer dat u na meerdere keren bij ons gehuurd te hebben nu zo'n slechte ervaring hebt gehad.

Voor het seizoen 2018 wordt het interieur vernieuwd (woonkamer en badkamer) wat een prijsverhoging in onze optiek rechtvaardigt.

U heeft afgelopen periode veel last gehad van mieren. In de zomerperiode zijn er altijd meer mieren maar deze zomer was het extreem, niet enkel bij ons maar in de hele wijk. Het enige dat hierbij helpt is zorgen dat er geen eten of etensresten achterblijven.

We hebben met ingang van het seizoen 2018 besloten om niet meer dan 5 personen toe te laten in onze woning. Dat heeft inderdaad consequenties voor huurders die met meer dan 5 personen willen komen.

Wat ons nogal verbaasd is het feit dat de ligging, hoeveelheid ruimte en kindvriendelijkheid nu extreem laag wordt beoordeeld terwijl daar helemaal niets aan is veranderd ten opzichte van uw vorige review van 2 jaar geleden.

Verrassend compleet, alles klopt.

Fam. Sanderson,
17-1-2017

Vanaf het eerste moment voel je je hier thuis. Alles, maar dan ook alles is aanwezig. Je grijpt nooit mis. Het huis is mooi, goed onderhouden, schoon en helemaal compleet ingericht. De bedden zijn uitstekend.

Bij je eigen zwembad heb je volledige privacy en geniet je van het prachtig vrije uitzicht.

Het is een verademing om vanuit het drukke Benidorm terug te rijden naar het rustige Relleu. Vanuit het huis kun je leuke wandelingen maken door de bergen. Last but not least: je ruikt hier de frisse berglucht.

Zeker een aanrader

Harm Wim en Astrid
21-6-2016

Een fantastische vakantie gehad met super weer.

Het huis is over compleet, je kunt het zo gek niet verzinnen of het is er.

Keurig schoon en zo heerlijk rustig.

Top top top.

Prachtig en comfortabel vakantiehuis.

gerry dethmers
24-4-2016

Een schitterend onderkomen.Een huis,voorzien van alle gemakken.

Uitzicht op de bergen.Mooi zwembad.Mooie omgeving wat zich leent

voor schitterende bergwandelingen.

Deze vakantie is zeker voor herhaling vatbaar.

Gerry Dethmers .

Hopelijk volgend jaar 3 weken

Y.O.Ruigrok van der Werven
12-9-2015

Casa Muscaret is een plek waar je heerlijk tot rust komt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Muscaret in Relleu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Muscaret zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.