We hebben een aantal aanbieders voor Relleu voor je op een rij gezet:

Reviews over Relleu

Geweldig

Annemieke Kervezee
    16-6-2019

Het is een slaapstadje met een. terras wij vonden het leuk tussen de Spanjaarden en wat Engelse en te zitten 3 keer in de week een klein schattig mark de fruit is verrukkelijk het dorp zelf is stil weinig jongeren maar wij vonden het super bijzonder vriendelijke mensen

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Typisch Spaans dorpje in de binnenlanden

Errald Hooper
    6-7-2015

Relleu is een typisch klein Spaans dorpje, niet levendig maar waar ieder elkaar kent zeg maar. Er zijn de nodige winkeltjes (kruidenier, bakker etc), wat cafeetjes en een pin-automaat. Ook is er 3x p.w. een kleine markt. Een niet heel bijzonder dorpje maar de omgeving is wel mooi als je van ruig en bergachtig houdt. Het bergachtige zorgt er ook vaak voor dat het niet regent. Er is normaliter dan ook een stuwmeer maar tijdens ons verblijf was die droog. Veel interessanter is het om naar de kust te rijden wat ongeveer 15 min rijden is. Richting Villajoyossa met de mooie stranden en eenvoudige, doch goedkope strandtenten. Veel leuker dan Benidorm tenzij je van dat soort tafereeltjes houdt natuurlijk. Het is er drukker en levendiger in ieder geval. Andere mooie plaatsen zijn Alicante waar je arriveert of Altea, Calpe, Moraira of het bijzondere Guadalest met de kasteelruine en prachtige uitzichten

Gereisd Met vrienden in juni 2015
Relleu scoort een 8,1 uit 10, op basis van 9 reviews