Camping Puzol

11 reviews over Camping Puzol in het Nederlands

Pffffff........

Kyra
7-1-2017

Voor 1 overnachting prima faarna snel weg.

Apart veld gemaakt voir trekkers dat ziet er goed uit.

De camping zelf is echt helemaal nix nada.

Alleen vaste plaatsen dus heel veel rommel.

Lekker brood bij de receptie smorgens en vriendelijke man.

Niet in het voorseizoen !

Avermo
        25-4-2016

Echt Spaanse Camping gerund door enkele aardige Afrikaanse jongens. Direct na slagboom 4 grotere plaatsen op grind. Op het eigenlijke terrein veel bomen wat in de zomer prima is. Gebied is uitgestorven in April. Sanitair redelijk, geen toiletbrillen en WC-papier maar voor 15 euro mag je dat ook niet verwachten? In de zomer een druk gebied denk ik en dan veel gezelliger. Fietsvakantiegangers die wij zagen gingen lekker in hun slaapzak in de uitbouwen, die waren er enorm veel.

Una y no más

jc
        9-9-2014

Ventajas e inconvenientes:

Ventajas:

1.- La playa está cerca a unos 3 minutos andando, no es primera línea de playa pero está cerca y está muy bien.aunque el agua está verde.

3.- A unos 20-25 km de la Ciudad de las artes y las ciencias

4.- Zona tranquila aunque con matices.

Inconvenientes:

1.-Instalaciones del "Cuéntame". Creo haberlo dicho todo.

2.- Tranquilidad relativa, ya que las habitaciones de los bungalows dan a una calle excesivamente cercana y en el camping mucha gente no tiene la más mínima educación ni respeto hacia el descanso de los demás permitiendo a sus hijos que dentro del camiping y unas horas ya intempestivas (más allá de las 12:30) se comporten como si fueran las 7 de la tarde a grito pelado, por no hablar de los propios padres, pero en fin, eso es algo que pertenece a la idiosincrasia del español.

3.-Comercios cercanos: dos panaderias, una farmacia, 2 o 3 restaurantes y una horchatería..

En resumen, para ir una vez y poco más.

Niet weer

Met kampeerbusje
        12-5-2014

Aantal toeristische plaatsen op echt spaanse camping. Deze plaatsen zijn op zich prima, op grind, ziet er schoon uit.

Ontvangst warrig en niet echt vriendelijk. Eigenaar spreekt beetje Engels.

2 nachtjes geweest om Valencia te bezoeken. Bus stopt voor de camping. Met de bus naar Pucol, daar lopend verder naar station. Met de trein verder naar Valencia.

Sanitair redelijk

Niet in het weekend gaan

Esther
        26-6-2013

Een aardige camping voor een bezoek aan Valencia of met mooi weer aan het strand te liggen. Het is een familiecamping met een apart gedeelte voor tourcaravans en campers. Wij waren er op een zaterdag en werden gek van de herrie van de plaatselijken, die uitgebreid aan het eten waren de hele middag en daarbij de TV keihard aan hadden en daar dan ook nog overheen probeerden te schreeuwen.

onverzorgde camping

Riek Wijsen
        8-6-2013

Het sanitair werd niet goed bijgehouden en het stonk er, er was regelmatig geen warm water in de douche. De winkel en receptie waren gesloten op de tijden dat die open moest zijn en het werd ons pas veel later duidelijk dat je dan bij het huis van de beheerder behoorde aan te bellen. De camping ligt wel gunstig voor een bezoek aan Valencia. In Puzol zelf is doordeweeks alles gesloten ( begin juni) Alleen in het weekend zou er iets te beleven zijn.

Het viel erg mee

Ernst Hageman
        6-4-2013

Bij aankomst camping een vriendelijk ontvangst. Je werd begeleid naar je plaats en eventueel geholpen. De vaste staanplaatsen zagen er in onze ogen niet uit, maar daar had je geen last van. De camping voor de tijdelijke gasten werd goed onderhouden. Vuilnis werd opgeruimd en de grindplaatsen werden aangeharkt. Het sanitair was schoon en goede harde douches. De camping is zeer rustig en op ongeveer 20 km van Valencia. Hebben we gedaan met de fiets, trein en auto. Een volgende keer in de buurt, we komen dan zeker terug.

Zeer onaangename camping

Hans van Rooy
        15-7-2012

Verwaarloosde camping, vooral vaste gasten, slecht personeel. Ligging bij rustig strand.

In juni 'moesten' we 6 dagen in Puzol zijn. De indruk: rommelig, de registratie en ontvangst, geen welkom, lach of antwoord. Ook later, ongeïnteresseerd, zowel de beheerder als zijn medewerkster (dochter?) die ons en anderen geen blik of opmerking waardig achtte. Tot 3 keer toe werd een afspraak met de beheerder niet nagekomen en schouderophalend afgedaan. De plaats was groot maar moest, als andere plaatsen en straatjes, echt worden schoongemaakt. De eigen plaats leverde 2 vuilniszakken op. De zak die er al lag heb ik ook opgeruimd. Sanitair werd niet schoongemaakt, vuil van maandag lag er donderdagavond nog. De vaste gasten parkeerden op en naast de plaatsen van de passanten, we kampeerden op een parkeerplaats. De bar zou dicht zijn maar bleek open voor vaste gasten gedurende de Spaanse voetbalwedstijden.

NEFASTO!!!

Jose
        9-9-2011

Camping Puzol nefasto en todo. Servicios de pena con agua no potable, duchas sin agua caliente y averias cada 2x3. Excrementos de perros por los pasillos y cantidad de gatos dejando pulgas por las parcelas. Sin vigilancia, con robos continuos. Algarabias en parcelas hasta altas horas de la madrugada. Y un largo etcetera que hacen de este camping un lugar nada recomendable para relajarse, descansar y pasar unos dias agradables con la familia.

Geen topper

Nico
        5-8-2011

Veel te veel vaste plaatsen. De standplaats was wel van redelijke grootte, maar schaduw was beperkt.

Weinig horeca in de buurt. Wel fraai en rustig strand.

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Puzol in Puzol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Puzol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Puzol scoort een 4.62 uit 10 op basis van 11 reviews.