Camping Puzol

Matig

9 reviews over Camping Puzol in het Nederlands

Pffffff........

Kyra, 7-1-2017

Voor 1 overnachting prima faarna snel weg.

Apart veld gemaakt voir trekkers dat ziet er goed uit.

De camping zelf is echt helemaal nix nada.

Alleen vaste plaatsen dus heel veel rommel.

Lekker brood bij de receptie smorgens en vriendelijke man.

Niet in het voorseizoen !

Avermo, 25-4-2016

Echt Spaanse Camping gerund door enkele aardige Afrikaanse jongens. Direct na slagboom 4 grotere plaatsen op grind. Op het eigenlijke terrein veel bomen wat in de zomer prima is. Gebied is uitgestorven in April. Sanitair redelijk, geen toiletbrillen en WC-papier maar voor 15 euro mag je dat ook niet verwachten? In de zomer een druk gebied denk ik en dan veel gezelliger. Fietsvakantiegangers die wij zagen gingen lekker in hun slaapzak in de uitbouwen, die waren er enorm veel.

Niet weer

Met kampeerbusje, 12-5-2014

Aantal toeristische plaatsen op echt spaanse camping. Deze plaatsen zijn op zich prima, op grind, ziet er schoon uit.

Ontvangst warrig en niet echt vriendelijk. Eigenaar spreekt beetje Engels.

2 nachtjes geweest om Valencia te bezoeken. Bus stopt voor de camping. Met de bus naar Pucol, daar lopend verder naar station. Met de trein verder naar Valencia.

Sanitair redelijk

Niet in het weekend gaan

Esther, 26-6-2013

Een aardige camping voor een bezoek aan Valencia of met mooi weer aan het strand te liggen. Het is een familiecamping met een apart gedeelte voor tourcaravans en campers. Wij waren er op een zaterdag en werden gek van de herrie van de plaatselijken, die uitgebreid aan het eten waren de hele middag en daarbij de TV keihard aan hadden en daar dan ook nog overheen probeerden te schreeuwen.

onverzorgde camping

Riek Wijsen, 8-6-2013

Het sanitair werd niet goed bijgehouden en het stonk er, er was regelmatig geen warm water in de douche. De winkel en receptie waren gesloten op de tijden dat die open moest zijn en het werd ons pas veel later duidelijk dat je dan bij het huis van de beheerder behoorde aan te bellen. De camping ligt wel gunstig voor een bezoek aan Valencia. In Puzol zelf is doordeweeks alles gesloten ( begin juni) Alleen in het weekend zou er iets te beleven zijn.

Het viel erg mee

Ernst Hageman, 6-4-2013

Bij aankomst camping een vriendelijk ontvangst. Je werd begeleid naar je plaats en eventueel geholpen. De vaste staanplaatsen zagen er in onze ogen niet uit, maar daar had je geen last van. De camping voor de tijdelijke gasten werd goed onderhouden. Vuilnis werd opgeruimd en de grindplaatsen werden aangeharkt. Het sanitair was schoon en goede harde douches. De camping is zeer rustig en op ongeveer 20 km van Valencia. Hebben we gedaan met de fiets, trein en auto. Een volgende keer in de buurt, we komen dan zeker terug.

Zeer onaangename camping

Hans van Rooy, 15-7-2012

Verwaarloosde camping, vooral vaste gasten, slecht personeel. Ligging bij rustig strand.

In juni 'moesten' we 6 dagen in Puzol zijn. De indruk: rommelig, de registratie en ontvangst, geen welkom, lach of antwoord. Ook later, ongeïnteresseerd, zowel de beheerder als zijn medewerkster (dochter?) die ons en anderen geen blik of opmerking waardig achtte. Tot 3 keer toe werd een afspraak met de beheerder niet nagekomen en schouderophalend afgedaan. De plaats was groot maar moest, als andere plaatsen en straatjes, echt worden schoongemaakt. De eigen plaats leverde 2 vuilniszakken op. De zak die er al lag heb ik ook opgeruimd. Sanitair werd niet schoongemaakt, vuil van maandag lag er donderdagavond nog. De vaste gasten parkeerden op en naast de plaatsen van de passanten, we kampeerden op een parkeerplaats. De bar zou dicht zijn maar bleek open voor vaste gasten gedurende de Spaanse voetbalwedstijden.

Geen topper

Nico, 5-8-2011

Veel te veel vaste plaatsen. De standplaats was wel van redelijke grootte, maar schaduw was beperkt.

Weinig horeca in de buurt. Wel fraai en rustig strand.

Camping om Valancia te bezoeken

George Spaan, 31-7-2010

De camping ligt niet ver van het strand, maar was tijdens onze aanwezigheid meer een spookstad dan een gezellige camping. Ontvangst was vriendelijk en wij werden begeleid naar een terreintje met zandgrond, waar de passanten werden geparkeerd. We arriveerden op zondagmiddag en toen was het vrij druk, maar in de loop van de avond vertrokken alle aanwezigen en was het een spookstad. Het sanitair was maandagmorgen schoon, maar of het verder in de week werd schoongemaakt hebben we niet kunnen constateren. De receptie was dicht en het winkeltje ook en in de omgeving hebben we geen winkel ontdekt op loopafstand. Om naar Valancia te gaan kun je je auto bij het station laten, want de prijs van de trein is zo laag, dat rijden en parkeren in Valncia duurder is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Puzol in Puzol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Puzol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Puzol scoort een 4.62 uit 10 op basis van 11 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: