Reviews over Puzol

fantastisch

Caroline,
    2-12-2018

neem vooral een fiets mee !

Nette verzorgde camping vlakbij Valencia

Fam. Godefrooy,
    3-8-2013

Wij zijn hier een week geweest en hebben in een comfort bungalow gezeten. Het is een nette camping met twee zwembaden en terras/restaurant erbij.

Je loopt in een paar minuten naar een mooi breed strand. Het dorpje zelf bestaat uit alleen uit appartementen voor winkels moet je naar het oude stadje rijden. Het is 15 min naar Valencia. In de omgeving is veel te zien en te doen, mooie bergdorpjes, kastelen, grotten. Als uitvalsbasis naar Valencia is het een aanrader.

Het viel erg mee

Ernst Hageman,
    6-4-2013

Bij aankomst camping een vriendelijk ontvangst. Je werd begeleid naar je plaats en eventueel geholpen. De vaste staanplaatsen zagen er in onze ogen niet uit, maar daar had je geen last van. De camping voor de tijdelijke gasten werd goed onderhouden. Vuilnis werd opgeruimd en de grindplaatsen werden aangeharkt. Het sanitair was schoon en goede harde douches. De camping is zeer rustig en op ongeveer 20 km van Valencia. Hebben we gedaan met de fiets, trein en auto. Een volgende keer in de buurt, we komen dan zeker terug.

Goed verzorgde camping, dichtbij zee

Caroline,
    5-8-2012

Wij hebben half juli 2012 5 dagen op deze camping gestaan met onze tent. Standplaatsen op grind, veel schaduw. Camping heeft een deel met vaste plaatsen en een groot deel met toeristische plaatsen. In de periode dat wij er waren was dit deel grotendeels leeg. Alleen in het weekend was het wat drukker, maar nog lang niet vol. De toiletten werden goed schoongemaakt en het sanitair was meer dan voldoende. Maar hoe het in augustus is...?? Het zwembad is mooi aangelegd en er is toezicht. Tijdens siësta is het zwembad gesloten. De glijbaan is slechts een paar uur per dag geopend. Verder heeft de camping een redelijke supermarkt (goedkoop) en een restaurant/bar . Daar is op sommige avonden animatie dat enige geluidsoverlast kan geven. Geen Wifi. Camping ligt op paar minuten lopen van rustig strand en op zo'n 20 km van leuke stad Valencia. Prima plek voor bezoek Valencia en paar dagen strand.

Camping om Valancia te bezoeken

George Spaan,
    31-7-2010

De camping ligt niet ver van het strand, maar was tijdens onze aanwezigheid meer een spookstad dan een gezellige camping. Ontvangst was vriendelijk en wij werden begeleid naar een terreintje met zandgrond, waar de passanten werden geparkeerd. We arriveerden op zondagmiddag en toen was het vrij druk, maar in de loop van de avond vertrokken alle aanwezigen en was het een spookstad. Het sanitair was maandagmorgen schoon, maar of het verder in de week werd schoongemaakt hebben we niet kunnen constateren. De receptie was dicht en het winkeltje ook en in de omgeving hebben we geen winkel ontdekt op loopafstand. Om naar Valancia te gaan kun je je auto bij het station laten, want de prijs van de trein is zo laag, dat rijden en parkeren in Valncia duurder is.

Puzol scoort een 5 uit 10, op basis van 2 reviews