Hotel San Luis

Hotel San Luis

We hebben een aantal aanbieders voor San Luis voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl

1 review over Hotel San Luis in het Nederlands

Geen Nederlanders te bekennen. Heerlijk!

Andre
13-8-2010

Hotel San Luis *. Bij dit hotel spreken ze Engels en is de service perfect. Je loopt zo het strand op en het hotel ligt aan een drukke boulevard, waar je alleen maar Span(be)jaarde vindt en af en toe ook een verdwaalde franse toerist. ook zijn er veel gezinnen met kids. Hou je van vis? Dan zit er bij het strand naast de yachthaven, een geweldig goed restaurant waar je voor nog geen € 35,00 p/p je eigen helemaal rond eet en drinkt en daarnaast heb je een geweldig uitzicht. Er werkt daar een wat oudere man (Argetijn) die engels spreekt en op oranje slippers rond loopt! :) Verder kan je heerlijk rondkijken in Gandia zelf en zijn er 2 disco's in de buurt en volop eetgelegenheden met terrasjes en winkeltjes. Op het strand kan je heerlijk genieten van de zon en zijn er strandtentjes waar je wat drinken en eten kan halen. Een drankje kost gemiddelt € 1,50. Een strandbed kost € 3,40 p/dag. Een uurtje naar boven en je zit in Valencia. kortom... Lekker betaalbaar genieten.

Gereisd Met partner in augustus 2010

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Huishoudelijke apparatuurKluis

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportSurfen, Zeilen
  • BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenVolleybal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel San Luis in Playa De Gandia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel San Luis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.