Hotel RH Bayren & Spa

Met jonge kinderen

schitterend gelegen hotel

marc
15-1-2009

Hotel heeft een geweldige ligging direkt aan zee met een eigen zwembad. Hotel is recentelijk gerenoveerd (oorspronkelijk gebouwd in 1965). Voldoet aan alle eisen voor 4 sterren hotel. Eten goed met veel afwisseling. Voornamelijk Spaanse gasten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel RH Bayren & Spa in Playa De Gandia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel RH Bayren & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.