Villa Casa Rolamie

Villa
8,3

2 reviews over Villa Casa Rolamie in het Nederlands

Komt zeker nog terug fantastisch villa

Rob & Marja
26-9-2016

Hou je van rust zeker een aanrader,

Mooie strand geen toerisme, Gandia Valencia Benidorm is aan te rijden

Fijne vakantie...lekker klimaat

Harald
23-9-2014

een heel goed contact met de eigenaar, het huis is van alle gemakken voorzien maar voor het zeer warme klimaat zou een airco wel op zijn plaats zijn..........De stroom wordt opgewekt door zonnepanelen en aggregaat, deze laatste springt iedere dag aan hierdoor geluid en afhankelijk van de wind ook reuk overlast. Auto is hier absoluut vereist.....Diverse terrassen het zij lekker overdekt voor de zon of het geweldige dakterras met een schitterend uitzicht. Valencia is een echte aanrader zoals ook de matst in Gandia s'avonds.....De streek is geheel Spaans ingesteld dwz op het strand, restaurants, apotheek zelfs ziekenhuis spreekt men hier weinig tot geen ander taal. Geweldige vakantie voor met kinderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Casa Rolamie in Playa De Gandia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Casa Rolamie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.