We hebben een aantal aanbieders voor Playa De Gandia voor je op een rij gezet:

vakanties Playa De Gandia

We hebben een aantal aanbieders voor Playa De Gandia voor je op een rij gezet:

Reviews over Playa De Gandia

Fantastisch. Beste klimaat van Europa.

Jaap
    14-7-2019

Enorm breed en schoon zandstrand met schitterende boulevard. Erg gezellig gedurende zomermaanden maar zeer rustig in de winter,wat ook zijn charme kan hebben. Weinig buitenlands toerisme,wel veel toerisme uit Madrid. Voor de wintermaanden is Gandia stad op 4 km afstand een goed alternatief. Kortom samen met Gandia stad een plaats die alles te bieden heeft. Ideaal droog en zonnig klimaat gedurende het gehele jaar. Eeuwige lente.

Geweldig strand

Ton
    28-10-2018

Gandia, zo'n 100 km onder Valencia, verbleven in Gandia Playa, het dorp Gandia ligt er 10 minuten rijden vanaf, leuk authentiek plaatsje met een mooi paleis. Gandia Playa heeft en geweldig strand en een aantal prima hotels waaronder 3 uit de RH keten.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Slaperig in het voorseizoen

conny
    3-4-2018

Playa de Gandia is in het voorseizoen een slaperige badplaats. Vanaf de haven loopt er een mooie boulevard langs het strand dat erg ruim is. Aan de boulevard vind je verschillende restaurantjes maar niet alles was 's-avonds nog open. Altijd leuk is een bezoekje aan de vissershaven als de bootjes binnenkomen met de vangst van de dag. Iets verderop in het binnenland ligt het drukkere Gandia-stad.

Gereisd Met partner in maart 2018

Leuke plaats met haventje en prachtig strand

Elly
    13-11-2013

Wij gingen met de trein vanuit Valencia in het najaar naar Gandia. Leuke plaats een een aantal winkelstraten,een kleine boulevard en diverse pleintjes. Tevens kun je er fietsen huren op diverse plaatsen.

Hierna zijn we vanaf het station met de bus naar het strand gereden ( €1,50 enkele reis)

Eind oktober was het heerlijk rustig op het strand, met voornamelijk wat oudere Engelse toeristen. Mooi schoon strand voor het maken van een wandeling. Heerlijk genoten van de aangename temperaturen op een terrasje aan het strand.

Gereisd Met partner in Thu Oct 31 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Breed, lang en schoon fijnkorrelig goudgeel strand

van Os
    2-6-2012

Erg geschikt voor kinderen, omdat het strand langzaam afloopt. Ook geschikt voor ouderen, alles is vlak, zonder rotsen. Brede wandel boulevard, mogelijk om per bus of huurfiets terug te keren. Genoeg politie controle om je veilig te voelen. Géén hippe jeugd disco's. Wel veel vertier voor toeristen, het hele jaar door. Horica prijzen zeer redelijk. Vliegveld Valencia 1 uur per trein, Alicante alleen per auto te bereiken. Druk in juli en augustus. Veel historie in binnenstad op 4 km van het strand.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2012
Playa De Gandia scoort een 8,6 uit 10, op basis van 17 reviews