Bed and Breakfast Finca la Casona

12 reviews over Bed and Breakfast Finca la Casona in het Nederlands

Wat een heerlijke plek!

Hans Rosier
25-12-2016

De ligging, gastvrijheid, kwaliteit van de accommodatie, ontbijt en diner waren perfect! Ik kan werkelijk niets negatiefs bedenken!

Delia en Wim: hartelijk dank!

De B&B van Wim en Delia is niet alleen om te overnachten, maar is een hele beleving van de omgeving waar je verblijft en de bijkomende Spaanse cultuur.

Een uitgebreid ontbijt met lokale en zelfgemaakte producten, informatie over lokale bezienswaardigheden en de streek en eventueel de mogelijkheid om te genieten van de kookkunsten van Delia bij het diner. Zeker deze laatste optie is aan te raden.

Ik was hier zelf voor een trainingskamp, maar zelfs daar wisten Wim en Delia raad mee en maakten mij het verblijf zeer aangenaam. Mocht ik nog eens een rustige plek zoeken om te overnachten en te genieten van de echte Spaanse cultuur kom ik hier zeker terug.

Een top- locatie in formidabele streek!

Kristin en Patrick Naert, België
21-11-2015

Onze beste B & B sedert jaren! Prachtig gelegen, rustig en toch overal dichtbij.

Wim en Delia zijn superlieve mensen die je echt verwennen. Je voelt je hier echt thuis en welkom. 's Morgens lekker, uitgebreid en gevarieerd ontbijt, en Delia kan ook fantastisch lekker koken.

Je krijgt ook alle info over de streek, zowel cultureel als recreatief. Er is dan ook veel te zien en de zelf uitgestippelde wandelingen van Wim zijn echt aanraders.

Wij verbleven hier tien dagen en nog hebben we niet alles gezien.

Dus..... wij komen zeker terug!

Fantastische vakantie gehad

Mabel
20-8-2015

Finca la casona is een echte aanrader. De eigenaren zijn vriendelijk, gezellig en staan voor je klaar. Het eten is uitmuntend, er wordt elke avond heerlijk voor je gekookt. Ontbijt is lekker en uitgebreid. Het is er schoon en netjes en prima voor iemand die in zijn eentje van de rust wilt genieten als voor jonge gezinnen. Het uitzicht is prachtig en er zijn vele zithoeken om te genieten van een boek en een wijntje. Een groot pluspunt voor ons ( gezin met kleine kinderen) is het nieuwe zwembad. De kinderen vonden het heerlijk en na een stuk wandelen is het heerlijk om het water in te plonsen. Het is nog niet helemaal af, maar dat mag de pret niet drukken. Er valt ook voor kinderen dingen te beleven. Naast de mooie omgeving om te wandelen, zijn de kinderen ook naar het dinopark ( nabij Benidorm) en dichterbij gelegen dierentuin geweest. Wij hebben een fantastische week gehad.

grandioos!

Wil van Dijk
11-6-2015

zeer mooie finca.

uitzicht is wijds.

zeer vriendelijke mensen.

Delia kookt voortreffelijk.

kamers heel prettig en schoon.

fincalacasona

Digna Wild
28-8-2014

Goede indruk van de accommodatie, in de buurt van Pinoso .De eigenaren

zijn erg klantvriendelijk en behulpzaam .De prijskwaliteit is voordeliger dan andere. De staat van de kamers is goed en ruim en worden1 keer verschoond en 2 keer schoongemaakt per week.Ja dit is een kindvriendelijke accommodatie, en er is ruimte voor kinderen om te spelen

gezelligheid en kwaliteit troef

Katrien
17-4-2014

Bij Delia en Wim kom je thuis. In Finca la casona vind je warme, gastvrije mensen. Zeer lekker eten, uitgestippelde wandelroutes waar je wel een paar dagen zoet mee bent, authentieke Spaanse dorpjes , een zeer eerlijke prijs/kwaliteitsverhouding.

Toppunt van gastvrijheid, thuiskomen.

Nel Pierik
4-3-2013

Finca La Casona is een Bed en Breakfast zoals Bed en Breakfast bedoeld is volgens ons. Warm, hartelijk en het toppunt van gastvrijheid. Een heerlijk ontbijt met o.a. verse sinaasappelsap. Dit krijg je bijna nergens. Ook hebben we mogen genieten van de kookkunst van Delia. Heerlijk!!! En vergeet niet de persoonlijke belangstelling wanneer we 's avonds nog even bij hun landden na onze belevenissen van de dag. Wat waren het fijne dagen! Dank je wel Delia en Wim, we komen zeker terug!!

Wonderfull B&B

Trix Slock
8-7-2012

Aankomen in Finca La Casona is een esthetische ervaring. Zowel de streek, het huis als de tuin zijn wonderlijk. Perfect geïnstalleerde kamers, kindvriendelijk, mens-vriendelijk. Meer service dan wat je in deze bed & breakfast krijgt kan je je niet wensen. Maar meer dan het lekkere eten, mooie kamers, heerlijke tussendoortjes is de gezelligheid waarin je ondergedompeld wordt eens je bij deze twee heerlijke mensen binnenkomt. Een zeldzame spontaniteit en zorgzaamheid maken het beter dan thuis. Wie niet happy wordt van deze bed & breakfast, wordt nergens happy van.

Het moet gezegd - weze gewaarschuwd - dat logeren bij La Casona verslavend werkt. Wie er gaat, komt terug.

Zeer gastvrije rustige accomodatie

Louis Sanchez
14-2-2012

Gezellig,gastvrij en vooral schoon.

Heerlijke rustige ligging voor mensen die van rust houden in een mooie omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Finca la Casona in Pinoso / Encebras, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Finca la Casona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.