Reviews over Pinoso / Encebras

Wat een heerlijke plek!

Hans Rosier,
    25-12-2016

De ligging, gastvrijheid, kwaliteit van de accommodatie, ontbijt en diner waren perfect! Ik kan werkelijk niets negatiefs bedenken!

Delia en Wim: hartelijk dank!

Genoten van gastvrijheid en rustige omgeving

Tim,
    13-1-2016

De B&B van Wim en Delia is niet alleen om te overnachten, maar is een hele beleving van de omgeving waar je verblijft en de bijkomende Spaanse cultuur.

Een uitgebreid ontbijt met lokale en zelfgemaakte producten, informatie over lokale bezienswaardigheden en de streek en eventueel de mogelijkheid om te genieten van de kookkunsten van Delia bij het diner. Zeker deze laatste optie is aan te raden.

Ik was hier zelf voor een trainingskamp, maar zelfs daar wisten Wim en Delia raad mee en maakten mij het verblijf zeer aangenaam. Mocht ik nog eens een rustige plek zoeken om te overnachten en te genieten van de echte Spaanse cultuur kom ik hier zeker terug.

Een top- locatie in formidabele streek!

Kristin en Patrick Naert, België,
    21-11-2015

Onze beste B & B sedert jaren! Prachtig gelegen, rustig en toch overal dichtbij.

Wim en Delia zijn superlieve mensen die je echt verwennen. Je voelt je hier echt thuis en welkom. 's Morgens lekker, uitgebreid en gevarieerd ontbijt, en Delia kan ook fantastisch lekker koken.

Je krijgt ook alle info over de streek, zowel cultureel als recreatief. Er is dan ook veel te zien en de zelf uitgestippelde wandelingen van Wim zijn echt aanraders.

Wij verbleven hier tien dagen en nog hebben we niet alles gezien.

Dus..... wij komen zeker terug!

Fantastische vakantie gehad

Mabel,
    20-8-2015

Finca la casona is een echte aanrader. De eigenaren zijn vriendelijk, gezellig en staan voor je klaar. Het eten is uitmuntend, er wordt elke avond heerlijk voor je gekookt. Ontbijt is lekker en uitgebreid. Het is er schoon en netjes en prima voor iemand die in zijn eentje van de rust wilt genieten als voor jonge gezinnen. Het uitzicht is prachtig en er zijn vele zithoeken om te genieten van een boek en een wijntje. Een groot pluspunt voor ons ( gezin met kleine kinderen) is het nieuwe zwembad. De kinderen vonden het heerlijk en na een stuk wandelen is het heerlijk om het water in te plonsen. Het is nog niet helemaal af, maar dat mag de pret niet drukken. Er valt ook voor kinderen dingen te beleven. Naast de mooie omgeving om te wandelen, zijn de kinderen ook naar het dinopark ( nabij Benidorm) en dichterbij gelegen dierentuin geweest. Wij hebben een fantastische week gehad.

grandioos!

Wil van Dijk,
    11-6-2015

zeer mooie finca.

uitzicht is wijds.

zeer vriendelijke mensen.

Delia kookt voortreffelijk.

kamers heel prettig en schoon.

Pinoso / Encebras scoort een 9,3 uit 10, op basis van 5 reviews