Hotel Servigroup Papa Luna

Hotel Servigroup Papa Luna
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Servigroup Papa Luna voor je op een rij gezet:

108 reviews over Hotel Servigroup Papa Luna in het Nederlands

Petra janssen
23-2-2018

We zijn al zeker 15 jeer hier geweest. Ook in september tijdens burchtfeesten. Super hotel geweldige ligging en gezellige plaats. Wr gaan dit jaar weer

Dit is een fantastieshotel 9.5

swinkels
29-11-2017

Er zijn wat mij betreft geen minpunten.Het hotel ligt in t centrum maar toch rustig.Iedere avond buiten muziek dansen mooi groot terras .

Een dikke vette 10 zeker waard!

Vervoort Bart
27-10-2017

wij verbleven in dit hotel in groep (uit Belgie) van 06-05-2017 tot en met 13 mei 2017

Super mooi hotel,fantastische service,heel klantvriendelijk,

Kamers waren in orde,restaurant:ontbijt :super,Diner:Super.

Alles was in orde.

Vandaar voor ons zeker een welverdiende dikke vette 10 waard

Wij komen zeker volgend jaar terug,maar dan als strandvakantie.

Geweldig genoten in Spaanse sferen.

Paul Wubbels
6-10-2017

Papa Luna is de ideale plek t.o.v. de burcht en centrum van Peñiscola.

Hotel is zijn 4 sterren waard.

Mooie kamers, fijne badkamer, goed restaurant.

Nadeel is dat men slecht/ geen Engels of Duits spreekt, beetje Frans, maar dat was toch een toevoeging aan het Spaanse sfeertje. Met handen en voeten kom je ook een heel eind.

Prima hotel

Niek
3-10-2017

Erg schoon en net hotel. Goed eten, veel keuze! Kamers heel compleet en vrij nieuw meubilair, ook goed wifi-bereik. De weg oversteken en je staat op het strand. Hotel ligt op ideale afstand van de bekende burcht. Hotelkamers en restaurant een beetje gehorig, voor de rest niets op aan te merken.

Herhaling is het overdenken waard

Joenomie
19-9-2017

Mooi hotel, 99 % van het personeel spreekt alleen Spaans. Meestal wordt door de betreffende medewerker/-ster niet begrepen wat het gesprek inhoudt.

Prachtig hotel op een prima locatie

Rispens
18-9-2017

Het eten is geweldig, alleen 20.00 uur is aan de late kant. Ligging prima. Personeel vriendelijk.

Willy
12-8-2017

Rustig en goed hotel in een mooie plaats en mooie omgeving met Valencia in de buurt voor een bezoek

Heel mooi hotel

Pijls
21-7-2017

Heel mooi hotel, goed verzorgd. Ook de locatie is perfect. Een aanrader!

Geweldig hotel.

Twan
20-7-2017

Hotel is netjes. perfecte ligging tov. het centrum en strand. Lekker eten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Servigroup Papa Luna in Peñíscola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Servigroup Papa Luna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Servigroup Papa Luna scoort een 8.87 uit 10 op basis van 109 reviews.