Hotel Prado II ***

Hotel Prado II ***

We hebben een aantal aanbieders voor Prado II voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Prado II in het Nederlands

Hotel was prima, kamers heel goede kwalitet

Ron Ladage, 14-8-2007

Hotel was prima, kamers heel goede kwalitet. Service en schoonmaken van de kammers goed.

Eten was in buffetvorm, weinig variatie, temperatuur was vaak lauw en door aanwezigheid van Engelsen, die schijnbaar dachten dat het hun laatste maal was, veel lege schalen en geen aanvulling.

Na 3 dagen had je het met het eten wel gehad, variatie was er niet en crerativiteit ver te zoeken.

Heel mooi hotel, goede kamers, werd goed schoongemaakt, vriendel;ijke receptie.

Geen bar wel terras en een zit hoek, waar bediend werd. Het eten was de tegenvaller er waren veel Engelsen die buffetvorm niet helemaal begrepen.

Daardoor vaak legen schalen, die erg traag werden aangevuld. Bijna elke dag dezefde gerechten en vaak niet erg warm.

Om deze reden ga ik niet meer terug naar dit hotel.

Jammer want het was de beste hotelkamer die ik in Peniscola heb gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Prado II in Peñíscola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Prado II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Prado II scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: