Hotel Peniscola Plaza

Anders

Super hotel

Carla Beumer
27-10-2017

Hotel met buffetrestaurants, maar ook themarestaurants, zoals brasserie, italiaans restaurant, visrestaurant (wel paar dagen tevoren bij receptie reserveren). Brasserie en visrestaurant super lekker. Italiaan wat minder. Buffetrestaurants uitgebreid en erg lekker. Veel Spaanse specialiteiten. Kamers zijn groot, 2 kingsize bedden ieder 1.50 mtr. breed, gezellig balkon. Grote badkamer met dubbele wastafel, föhn, douche en bad. Wij hadden all-inclusive, dus 's avonds na diner kon je op terras bij zwembad heerlijke koffie of cappuccino bestellen met bv. Tia Maria of Liqor 43 enz. In andere bars kon je ook cocktails bestellen. In het weekend is er live muziek. Bij zwembad dagelijks animatie. Personeel erg vriendelijk. Hotel ligt ca. 4,5 km van oude centrum (schiereiland) af. Dus lopen heen en terug is wel ver, je kunt je beter verplaatsen met de bus (vóór hotel voor € 1,50 p.p. enkele reis) of met (witte) fiets (te huren aan de boulevard (€ 10,-- p.p. per dag).

Karin Ulrici
29-7-2017

Alles was echt perfect. Schitterende kamer, vriendelijk personeel en fantastisch eten. We hadden hp geboekt wat inhield ontbijt en diner buffet, maar bij aankomst bleek er een groep van 300 Scandinaviërs te zijn.

Ons werd gezegd dat als we ook mochten kiezen om op kosten van het hotel a la carte te eten in een van de restaurants omdat we het bere druk zou zijn in het buffetrestaurant. Wat een geweldige service. We mochten 3 gangen kiezen van de hele kaart in een woord geweldig. We gaan zeker weer terug. Voor ons een aanrader voor de doorreis naar Spanje.

Super

Chris
29-3-2017

Alles was Super. en Vriendelijk ook nog.

Solmar Tours

Groot maar met een persoonlijke service...

Fam. Neglok
6-2-2016

We hebben hier in mei een super vakantie gehad. Hotel ligt idd. wel op zeer royale afstand van Peniscola. Peniscola een fantastische plaats ( beter dan alle plaatsen aan de Costa's die erboven liggen.Restaurant is groots, maar je kunt ook thema diner's boeken en dat is in speciaal ingerichte aparte restaurant's.Bediening was op basis van All Inclusive en hier is het een van de weinige hotels waar je als gast bediend wordt, en niet in een plastic bekertje !! Fantastisch met een woord.

Prachtig luxe hotel.

José.
4-6-2014

Erg mooi en groot,wel afgelegen,dus rustig en bus voor de deur

De hal van binnen net een cruiseschip,7 hoog ,glazen liften,pianobar,7 restaurants ,café's, welnesscentrum enz .Mooie suite met aparte zitkamer met eethoek en grote bank. Slaapkamer met zeer brede bedden. Luxe badkamer met bad en douche.

Balkon met zijzeezicht .Gratis wifi, Let op voor 5 dagen, daarna kun je een nieuwe code vragen .Geen borg ! Eten lekker spaans ,veel vis,fruit en groenten .Mogelijkheid om in een themarestaurant te eten na reservering bij de receptie.[ Wij hadden halfpension]Wij aten in de Brasserie ,erg lekker.Veel oudere spaanse mensen en jonge gezinnen. Bejaardengym bij het zwembad en veel kinderstoelen bij het buffet .Excursie naar Valencia zeker doen,prachtige stad!

Goed verzorgd en groot hotel

max
23-6-2013

Tussen het hotel en het strand ligt alleen een boulevard welke autovrij is. De suite waarin wij zaten was comfortabel en vooral de badkamer was erg ruim. De kamer was goed schoon en werd ook elke dag goed schoon gemaakt. In het hotel verbleven voornamelijk Spanjaarden en het eten was dan ook Spaans georiënteerd. Voor de mensen die klagen over het eten heb ik geen goed woord over. Het eten was echt Spaans en niet zoals in de meeste toeristische hotels patat met frikandellen. Voor mensen die niet van Spaans eten houden raad ik aan lekker thuis te blijven en niet naar Spanje te gaan en daar gaan lopen klagen dat het eten Spaans is. De temperatuur van het eten was prima in orde volgens de thermometer die ik had meegenomen na de vele klachten te hebben gelezen over de temperatuur van het eten. het eten was dus zeer uitgebreid en prima. Kortom een hotel waar wij zeker terug zouden komen!

We hebben in dit hotel een suite met betegelde vloeren en deels laminaat..

Het ziet er allemaal schitterend uit. een grote zit/eetkamer met een eethoek en een bank, daarvoor een prachtig dressoir met daarop een flatscreen TV. Er is een koelkast en zeer veel kastruimte.Ook een kluisje is aanwezig. De grote badkamer heeft een bad ,twee wastafels en een aparte douche en wc beiden afgescheiden door een deur. In het halletje weer veel bergruimte. De slaapkamer is ruim heeft twee king size bedden van goede kwaliteit, een dressoir met een tweede flatscreen TV. Op het balkon staan een tafel en stoelen. Het ontbijt en diner zijn goed en steeds afwisselend. een nadeel is dat je s'morgens en bij het diner in de rij moet staan om de eetruimte binnen te kunnen, erg massaal. Het vlees dat voor je gebraden wordt is warm maar de rest van het eten wat bij het buffet ligt is vaak lauw, wat wel jammer is. Wel heel veel keus en steeds wat anders. Zeker een hotel om aan te bevelen en strand dichtbij.

Zeer aangenaam met uiterst vriendelijk personeel!

Jafeth De Bruyne
13-7-2012

ETEN: is inderdaad niet altijd warm, maar wel heel gevarieërd en lekker!

8,3/10

KAMER: Zeer ruime kamers met douche EN bad + goede bedden! Kamers werden zeer grondig gepoetst (elke dag!)

9.1/10

LIGGING: Ligt op wandelafstand van centrum en dorpje Benicarlo. Vinaros kan je perfect bereiken met bus die voor hotel stopt. Ligt vlak aan de zee met ZANDstrand!

PERSONEEL: Uiterst vriendelijk personeel. Niemand tegengekomen die bot was. Wensten ons een goede terugreis. Gingen spontaan met ons op foto en gaven ons facebook. ENKEL taal is bij velen probleem. Weinig personeelsleden konden Engels praten. Personeel heeft wel een badge met daarop de talen die hij/zij spreekt

9,6/10 (-0.4 voor taal)

ANIMATIE: zeer leuke animatie (vooral voor kinderen) Enkel in het spaans

7,6/10 (-1.2 voor taal)

WELNESS: deze is betalend (14euro/1,5u). Aanrader, zeer relaxed en verzorgd!

8,1/10

ALL-INN: Niet alle dranken zijn gratis, soms supplement betalen

7/10

ALGEMEEN: Dit hotel is zeker zijn vier sterren waard!

voor ons nooit meer

isabella Peerbooms
7-7-2011

We ijn in juny 2011 in dit hotel geweest.

Mooie kamers, iedere dag werden ze gepoetst.

mooi luxe hotel, maar het eten is 3x niks.

Elke dag koud en niet gaar eten jammer.

Geen entertement s,avonds, het hotel ligt zo afgelegen, je weet met je avonden geen raad.

meeste mensen gingen maar op bed liggen met een boek, maar daarvoor ben ik niet in spanje.

voor ons geen herhaling.

WAUW

Marie-Luce
22-4-2011

Na van hotel veranderd te zijn, zijn we hier terecht gekomen.

Echt fantastisch. Groot hotel met veel volk, maar dat merkte je niet daar er zoveel plaats was. Mooie kamers, als zou ik volgende keer vragen om een kamer met zicht op het zwembad. Kamers zijn verzorgd, alles is proper. Alle dagen propere handdoeken en op de 5 dagen daar 2 keer propere lakens.

Het eten was goed, geen grand chique, maar lekker en voldoende.

Hier komen we nog terug, en dan brengen we onze fietsen mee, want het is een fietsparadijs !

Solmar Tours

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Peniscola Plaza in Peñíscola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Peniscola Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.