Camping La Volta

Camping La Volta

8 reviews over Camping La Volta in het Nederlands

Chris ugen
8-9-2018

Geweldig fijn camping waar de beheerders nog klaar staan voor de gast niets is hen te veel wij zijn al 5 jaar hun gast van december tot eind maart

Ontspannen

Marscha
17-5-2018

Heerlijke rustige camping met heel weinig Nederlanders, gewoon leven zoals Spanjaarden het doen,heerlijk. geen animatie, maar nooit gemist. Wel wat verder van het strand af

Heerlijke camping goed verzorgd en schoon.

Kick weber
25-2-2017

Deze camping is vooral voor mensen met een camper, goede plaatsen aangepast aan een camper, zwembad restaurant en dicht bij het dorp. Wanneer je van dansen houd vrijdag dansavond met een soort van bingo (gratis) heel gezellig....met eten en een drankje. Je kan ook in het restaurant reserveren door de weeks.

We voelen ieder jaar weer, of we "thuis"komen na een lange reis, ( 2000 km, )) met de caravan. Hartelijke ontvangst en behulpzaam.

Een klein minpuntje: De stroomvoorziening was dit jaar erg slecht. Scheerapparaat, koelkast, vloerverwarming deed het bijna niet. We dachten dat we zelf kapotte apparaten hadden. Maar bleek .later niet het geval te zijn. Dit jaar waren er voor het eerst erg veel grote campers. Zou het kunnen zijn dat deze joekels de meeste stroom "pikken" en wij dus maar mondjesmaat krijgen in onze eenvoudige caravan?

gr. Hendrik & Antje

p.s. We komen een volgend seizoen graag terug.

geweldige camping

Jan Mol
13-6-2014

De eigenaresse is zeer behulpzaam samen met het andere personeel.

Het strand is op 800m van de camping, het dorp verder.

De prijs is uitstekend/kwaliteit.

een aanrader

Johan Vandevelde
21-5-2014

Camping La Volta is heel gunstig gelegen (dicht bij afrit snelweg, op een kleine km van het strand) vriendelijke ontvangst, zeer net sanitair, ruime plaatsen vooral op het oude camping gedeelte.

Er is een deel voor campers (stop and go) dat volledig in beton is.

Interessante prijs : 6 € per dag - gratis Wifi- zwembad-bar en restaurant;

Een leuke kleine camping.

Elisabeth
13-4-2013

Er is een speciale plek voor campers. Ruime plekken, goed en schoon sanitair, mooi zwembad en leuk restaurant met terras. Buitengewoon aardige eigenaren!

De camping ligt in het boerenland, maar toch dicht bij het centrum en de zee.

Ideale omgeving om te fietsen.

Kleine camping. Vriendelijke, behulpzame beheerders, schoon sanitair, gemoedelijke sfeer. Mooie, schaduwrijke plaatsen in landelijk gebied. Strand op minder dan een kilometer afstand. Zeer betaalbaar. We zijn hier in juni 2 weken geweest met onze tent en hebben hier plezierig vertoefd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Volta in Peñíscola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Volta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.