Aparthotel Jardines del Plaza

8.1Fantastisch

Spanje, Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar), Peñíscola

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Jardines del Plaza voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

• Aan zee
  • Animatie
  • Sauna
Meer aparthotel info

24 reviews over Aparthotel Jardines del Plaza

• 7sep07-06-2014

aanrader

fantastisch systeem, ruimte en gemak van een appartement en de luxe van het hotel

Gereisd met partner in januari 2014

• 5rinavanderlaak08-10-2011

Niet voor herhaling vatbaar

Mooi appartement, maar wij zaten 3 en 4 hoog en er was geen lift aanwezig. Dus niet te doen met de koffers. Airco stond veel te koud en was niet uit te zetten. Enorm geluidsoverlast van generatoren hotel. Lag bijna 5 km van overigens mooi plaatsje Peniscola. Aanwezige themarestaurants bijna niet te boeken, meer gesloten, dan open. Eten aan de koude kant. Prijzen in de hotelbars erg duur, en daarbij nog slecht smakende koffie en thee. Personeel aan receptie onvriendelijk, slechte communicatie. Geen amusement of je moest 70+ zijn. Wel mooi strand vlak voor hotel en ook mooie zwembaden. Al bij al niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in september 2011

• 0j sijben06-10-2011

nooit meer

op zich zijn de appartementen heel erg ruim en leuk en netjes. leuke tuin, maar de trappen zijn erg, als je naar boven moet met de koffers. aan de linker zijde zijn geen liften, dus. het eten aan naast gelegen hotel is niet slecht,en ook niet te warm. verder was in het hotel geen annimatie savonds, behalve dansen voor de (franse oudjes). de aardigste waren nog de dames vd poetsploeg. de bars zijn erg duur (eten/drinken) themarestaurant bijna niet te boeken. maar de kroon spande dus de receptie de frans/pools dames erg onredelijk en onplezierig. dus voor ons nooit meer.

Gereisd met partner in september 2011

• 7klaas08-05-2009

prima om te vertoeven

Goede service, redelijk eten, goede eetgelegenheden op loopafstand en vlak bij het strand en leuke dorpjes.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2009

• 8Anoniem01-03-2009

Fantastisch Hotel

Dit hotel is zeker de moeite waar om nog een keer te bezoeken. Het strand is maar 50 meter van het hotel verwijderd en heerlijk rustig. Het eten was helaas niet altijd lekker warm maar er waren ook 4 restaurantjes van het hotel waar je een prima hapje kon eten. Weinig vertier voor de jeugd helaas,maar de bus stopt vlakbij en dan ben je zo in hartje Peniscola. Wij gaan hier zeker nog een keer heen

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2008

• 7anoniem23-02-2009

prima plek alleen weinig vertier voor jeugd

Het is een prima accomodatie, het eten is echter van wisselende kwaliteit. Het is verder een leuke omgeving en echt Spaans, jammer dat in het hotel gedeelte de bejaarden in de lobby slapen. Echter is het voor de rest een prima aparthotel.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2007

• 9viset30-09-2008

topper

Geweldige app. voor ieder wat wils bushalte voor de deur.Om elders te gaan winkelen Echt spaans nog niet zo toeristie,s heerlijk. Alleen het eten moet warmer.Vriendelijk pers.alles ziet er poper uit

Gereisd met vrienden in september 2008

• 9Maikel Verhagen22-07-2008

Heel mooi

De ligging is ver van het centrum, maar met de bus ben je er zo. Het eten is spaans maar je moet alles uit proberen en het was lekker. De kamers waren TOP met een boven en onder verdieping. We gaan nu voor het tweede jaar hierheen.

Gereisd met familie in juli 2008

• 9Sesi09-07-2008

Ontspannen

Dit jaar voor de derde keer geweest. Zoals altijd was het appartement en de schoonmaak weer top. Zwembad en strand voor de deur. Maar wat was het avondeten dit jaar slecht in de zaal (terwijl wij niet snel klagen). Gelukkig hebben ze daar zelf een oplossing voor: reserveren (gratis) in een van de thema restaurants. Dan eet je prima. Aangezien je de beschikking hebt over een keuken is een keer zelf wat in elkaar flansen ook geen probleem, de verse groenten kun je naast de deur halen. Wij komen hier graag omdat het idd nog zo lekker spaans is ('t is wel makkelijk als je de taal ook spreekt). Voor onze tiener wordt het wat saai, maar wij "oudjes" genieten volop van de omgeving, aangezien we met de auto gaan. Aanrader voor de spanje liefhebber, niet aan te raden voor de discoganer.

Gereisd met familie in mei 2007

• 8Fred Harteveld29-10-2007

29 oktober wij zijn net terug van een fijne vakantie in jardines del plaza prima hotel niets op aante merken het enige wat ik kwijt wil als je van een leuke badplaats houd( zoals benidorm salou enz.)ga dan niet naar penis cola aangezien in de maand oktober alles al uitgestorven is daar bedoel ik mee dat de meeste winkels, terrassen al gesloten zijn en op het strand alle bedden al weggehaald zijn (best wel triest)

Gereisd met partner in oktober 2007

• Afstand tot strand2 minuten lopen, < 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel