Hotel Gran Peniscola

Prima!

H Kerssies,
8-10-2018

Gran hotel.

Prima hotel met vriendelijk personeel

Zeer ruime kamer met prima bedden.

Heerlijk ontbijt en ook lekker diner met gratis wijn en water.

Zijzeezicht

Met groepsreis.

Gereisd met partner in mei 2018

Fantastische mooie, goed verzorgde vakantie gehada

Heidi Thomassen,
      7-7-2018

Erg goed en schoon hotel. We hebben hier heerlijk gelogeerd. Eten is prima en bediening is erg snel en aardig. Stadje is super mooi. Het hotel ligt er een stukje vanaf maar je kunt langs de mooie boulevard wandelen. We hebben daar de dorpsfeesten meegemaakt. Prachtige kostuums en schitterende optocht! - zeker een aanrader, ik zeg boeken!

Gereisd met partner in september 2017

Voor zonnekloppers zeker aan te raden

Lode,
      12-5-2018

Het hotel ligt op 55 minuten wandel afstand van Peniscola. in de buurt is niets te zien of te beleven. De ontvangst was heel goed. Mooie ruime kamer met bad en terras met zicht op zee. Vlak voor het hotel is het strand. Maar het hotel heeft ook een prachtig zwembad. Zowel het ontbijt als het diner is zeer uitgebreid en lekker Het enige min punt is als je gaat dineren sta je wel in de file voor je binnen kan. Dat was om 20hr00 en ook om 21hr30

Gereisd met vrienden in april 2018

goed te doen

pierre ouwendijk,
      14-4-2018

goed hotel mooie kamers

eten was goed ruime keuze

alleen raar dat de mannen in het restaurant een lange broek moeten dragen en de vrouwen alles aan mogen ook al is het soms niet om aan te gluren

nadeel ligt wat ver van het oude centrum maar er rijd een bus halte op een kleine honderd meter is ook de plaats waar je word neergezet en op gehaald bij aankomst en vertrek omdat er geen bussen bij hotel kan komen het strand ligt op 50 meter en er is goede entertainment

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

prima hotel, rustig gelegen.

Bea Kotte,
      23-2-2018

vriendelijk personeel, lekker eten al is dat voor onze begrippen niet altijd even warm. mooie ruime kamers en goed schoon. aan het eind van het seizoen loopt de keuze aan het buffet wat terug.

De reisleiding ter plaatse is Evert. een betere zul je niet vinden.

Gereisd met partner in september 2017

perfect

jolanda koningstein,
      27-1-2018

prima hotel goeie ligging.zwembad lijkt na de feestweek in september minder warm en dan zijn er ook nog vakantiegasten.zou dus warmer mogen

Gereisd met vrienden in september 2017

Niet meer.

Reizigster,
      3-1-2018

Goed vond ik; dat er ruime kamers waren en het hotel er verzorgd uit zag; "op het eerste oog".

Maar wat ik niet goed vond; is dat je in de avond voor het diner een tijd in de rij moet staan om überhaupt de eetzaal in te kunnen. En daarbij moet je een bonnetje krijgen; waarmee je kan aantonen; dat je gerechtigd bent hier te eten; omdat je klant bent van het hotel.

Ook vond ik het slecht om te zien; dat de tafelkleden snel worden gelegd op gebroken glasplaten op de tafels; vele tafels bleken gebroken glasplaten te hebben; niet goed voor de veiligheid. Ook was het personeel niet bijster vrolijk te noemen; hun gezichten stonden steeds op onweer. Ik heb eens een discussie moeten aangaan met een hotel-medewerker; omdat ik per ongeluk mijn witte bon vergeten was op tafel te leggen. Ze zijn ook zeer slecht in het Engels spreken. Er kwam in de eetzaal totaal geen service uit handen. Ook is het altijd erg druk bij de buffetten; waarbij er slecht tot niet na vragen hierover aangevuld werd en het eten altijd lauw tot zelfs koud was. Wat helemaal jammer was; en het eerste hotel waarbij ik dit mee heb gemaakt. Is dat je met een grote groep niet een gedeelte kon reserveren in de eetzaal om een bepaalde tijd. Daarentegen zat dus de gehele groep verspreid door de eetzaal en dit gaf dus minder groepsbinding; zonde een gemiste kans. Schijnt, dat ze per definitie niet reserveren voor grote groepen. Maar je kan ook een bepaalde tijdsmarge aanwijzen voor een grote groep. Nu zorgde dit voor splitsing en geen saamhorigheidsgevoel.

Ook is het zeer jammer, dat er geen "leven in de brouwerij" is op de boulevard.

Het entertainment in het hotel is met name gericht op de spaanse toeristen.

En de muziek is erg luid. De kamer was prima verzorgd; werd echt aandacht aangeschonken door de schoonmakers en bij eventuele vragen; stonden ze voor je klaar.

Gereisd met vrienden in september 2017

We komen er vanaf 2000 prachtig strand mooie stad.

Tonnie en Henk Zegers v d Hoogen,
      5-8-2017

Geweldig stadje en omgeving visershaven, sept de feesten.,in het stadje kan je ook goed uitgaan eten winkelen,je kan fietsen huren om de omgeving te zien de sinasappelbomen enz en naast gelegen dorpjes.

Gereisd met partner in september 2015

Goed - er werd zeker behoorlijk schoon gemaakt. Mooi balkon met zijzeezicht en aan zwembad. Direct aan strand.

Minder - harde bedden, vuil en bloed aan snoer föhn, eten soms nog rauw, geen of 1 keuze vlees voornamelijk vis, laat eten (na 20.00) en dan in de rij wachten. Echt tussen Peñiscola en Benicarlo in, dus ruim 30 minuten lopen voordat je in een van de 2 plaatsen bent. Helemaal niets in de directe omgeving om te doen. Elke avond in hotelbar senioren entertainment, dezelfde zanger met elke avond hetzelfde cd'tje.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

Fantastisch hotel.

Familie Snellen
      8-12-2015

Personeel is vriendelijk,schoon hotel, lekker eten.

Voor ieder wat wils.

Kan niet wachten tot volgend jaar

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
      • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
      • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Peniscola in Peñíscola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Peniscola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.