Aparthotel Acualandia ****

Aparthotel Acualandia ****

Aparthotel Acualandia
8,2

5 reviews over Aparthotel Acualandia in het Nederlands

komen veel veel gezinnen dus het is erg druk in de eetzaal,verder prima hotel dicht bij het strand en dicht bij openbaar vervoer een echte aanrader

Vriendelijk personeel, goed eten ruime kamers

Jos van Rooijen, 28-3-2017

aparte slaapkamer en een balkon. We hadden goed uitzicht op Peniscola. Hotel staat direct aan de boulevard. Naar centrum 30 minuten lopen of de bus. We waren er tijdens de feesten over de verdrijving van de Moren. Twee weken feest. Leuke plaats. Je moet de grotten van San Jose bezoeken en het plaatsje Morella. Met de bus kan men makkelijk naar andere plaatsen voor bijv. de markten en de oude binnensteden. Je kunt er makkelijk fietsen huren. Langs de kust is alles vlak en kan men goed fietsen. Het hotel geeft een pas voor een zwembad iets verder in de wijk. Zeer ruim meerdere baden. restaurant aanwezig. In de middag houdt men siësta en heb je het zwembad voor je alleen. Voor kinderen zijn er glijbanen.

Aqualandia is een erg mooi hotel, dat ligt in Peniscola. Het hotel ligt aan een past gerenoveerde boulevard. Het personeel in het hotel is ook erg vriendelijk. Er is niet direct een zwembad naast het hotel, maar je krijgt een pasje waarmee je naar een heel groot zwembad kunt, op nog geen 400 honderd meter lopen. Een echte aanrader! Wij zijn al voor de 5e keer naar peniscola geweest, en hebben ons hart daar verkocht!

We hebben een aantal aanbieders voor Acualandia voor je op een rij gezet:

Vorig jaar gerenoveerd,dus hal en bar in hele mooie staat.

Kamers worden perfect bijgehouden ,elke dag poetsen en nieuwe handdoeken.

Tip:boek een appartement op de 8 ste verdieping en je hebt je eigen prive-zwembadje op je balkon.

Nadeel is dan wel dat je steeds met de lift moet ,die misschien wel op elke verdieping stopt.

Goed hotel, met prima verzorgde, uitgebreide (vis-) maar ook vleesgerechten en leuke terrasjes in de buurt. Gezellig centrum, waar je nog een eindje vandaan zit. Wel een fantastiche boulevard, waar 's avonds veel lopende toeristen zijn. Er is 's avonds van alles te koop: schilderijtjes, souveniertjes en kleding. Ook haarvlechten doen ze ter plaatse.

We hebben een aantal aanbieders voor Acualandia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Acualandia in Peñíscola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Acualandia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Acualandia scoort een 8.23 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: