Villa Monte Pego

2008

rust,riant,vrijheid ,

irma
5-8-2008

een fantastisch luxe villa, van alle gemakken voorzien, heerlijk zwembad en veel terrassen. De service vanuit de verhuurder was uitstekend.

Een auto is beslist noodzakelijk.

Wel jammer dat er in Monte Pego en Pego zelf geen vertier is; je moet altijd naar b.v. Denia of Altea rijden.

In de avond terugrijden naar Monte Pego is wat lastig zolang je niet bekend bent met de omgeving en gewend bent aan de redelijk steile weg naar boven.

Qua uitzicht, rust en luxe een echte aanrader.

Wij hebben de kerst met vrienden op

Monte Pego doorgebracht. De villa met

zes kamers was fantastisch. Overdag op een van de drie terrassen in de zon zitten en 's-avonds gezellig de openhaard aan.Vanaf het overdekte terras heb je een uitzicht van 180

graden !

Deze zomer gaan we zeker terug!

2007

Een werkelijk schitterende villa met zwembad

Hans Janssen
      30-10-2007

Een werkelijk schitterende villa met zwembad.ook het uitzicht was adebenemend over zee en bergen.

Zoals vrijwel overal in Spanje kan je niet zonder auto. Het strand,restaurants en Denia op 10 tot

15 autominuten. Volgend jaar zijn we er weer!

Wij zijn hier geweest midden september 2007

Frederik
      20-10-2007

Wij zijn hier geweest midden september 2007. Onze Villa was werkelijk fantastisch. Heel verzorgd. Het ontbrak er aan niets. Was er iets stuk, en dit was bij ons enkel een lamp kwam men dit direct herstellen. De villa's zijn op een berg gelegen en wie slecht te been is moet hier zeker niet naar toe komen. Zonder auto ben je hier niets. Als je van rust houd, ben hier zeker op het goede adres.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Monte Pego in Pego, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Monte Pego zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.