We hebben een aantal aanbieders voor Pego voor je op een rij gezet:

Reviews over Pego

schitterende omgeving

monique
    4-8-2017

Pego is een prachtig dorpje gelegen in de bergen, het uitzicht is dan ook prachtig, nadeel is dat er weinig te doen is, we huurden daar een huisje met eigen zwembad, de eerste supermarkt is 45 minuten van dorpje vandaan ,

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

De omgeving maakt het goed

Niels Olthuis
    9-7-2014

Pego zelf heeft op enkele goede restaurantjes na niet heel veel te bieden. De omgeving maakt een hoop goed. De sinaasappelboomgaarden zijn mooi, de wetlands spreken aan en de 'kersenroute' waarbij je door de vallei van dorp naar dorp rijdt is beslist de moeite waard. Wanneer het niet te warm is, kun je in de omgeving erg goed wandelen.

Gereisd Met partner in juni 2014

Het echte Spanje

Ton
    11-5-2014

Pego is een gezellig oud stadje met mooie smalle straatjes. Bij de fontijn in het centrum zijn leuke terrasjes om 's morgens een kop koffie te drinken en einde middag lekkere tapas.je zit dan echt tussen de Spanjaarden. De kerk is ook een aanrader om te bekijken. Er is nog een plein wat ze de paseo noemen. Hier is het altijd gezellig druk en 's avonds kan je tot laat in de avond heerlijk buiten eten (tapas en a la carte). Ook in Adsubia waar la ruta naranja ligt, kan je bij La Molina heerlijk eten.

Gereisd Met partner in april 2014

Rustig plaatsje met weinig vertier

mark dubbeld
    5-9-2013

Pego is een aardige plaatsje, met een aantal restaurants die het bezoeken waard zijn. Lastig zijn de smalle eenrichtingstraatjes en zeer beperkte parkeergelegenheden. Stadje heeft aardig centraal plein en het is er rustig. En 's avonds nogal stil (augustus)

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Fantastische plek

Justin
    6-5-2013

Hier kun je nog echt van Spanje genieten! Pego biedt alles wat je nodig hebt, heel veel grote en kleine winkels. Ca 40 barretjes en restaurantjes en een hele gezellige Paseo. Pego kent nauwelijks toerisme en dat maakt het juist zo leuk. Denis' en Oliva zijn toeristische trekpleisters die met de auto, fiets of (rechtstreekse) bus goed te bereiken zijn. Je kunt hier heerlijk wandelen en fietsen?

Gereisd Met oudere kinderen in april 2013
Pego scoort een 7,2 uit 10, op basis van 28 reviews