Bed and Breakfast Casa la Naranja

BedAndBreakfastWeer vandaag30°23°
Bed and Breakfast Casa la Naranja
9,6

22 reviews over Bed and Breakfast Casa la Naranja in het Nederlands

+ Prima geschikt voor minder validen: hellinkje bij ingang kamer, meer dan voldoende draairuimte voor rolstoel, geschikt toilet (met overzet armleuningen bdz), hoog bed; waardoor makkelijk in- en uitstappen; inloopdouche met douchekrukje (zonder leuning, ook geen leuning aan de wand)

+ Super gastvrije en behulpzame gastheer en gastvrouw!

Leuk om ontvangen te worden met een drankje en zelfs een maaltijd. Heerlijk en vers ontbijt

- Mooi zwembad met inlooptrap, maar helaas niet geschikt voor mindervalide ivm ontbreken leuning

In een woord: Geweldig

Johan
25-5-2018

Mooi gelegen in en tussen de wijngaarden, ruim uitzicht, heel rustig, uitzicht op zowel de heuvels als de zee. Bijzonder ontbijt, heel uitgebreid, kan zowel buiten aan het zwembad als uit de zon genuttigd worden. Wandelen in de directe omgeving mogelijk en "oneindig" Tussen de Spaanse bevolking, heel vriendelijke mensen.

Sinasappelen uit eigen boomgaard, ze perse ze nog voor je ook! Je moet wel vervoer hebben, strand met heel veel leuke en goede restaurantjes voor prijzen die je niet voor mogelijk houd, je bent er zo.......doorgaans zon maar zeker aangename temperaturen. Een aanrader, een maal geweest, wil je weer snel er heen.

Luxe tussen de sinaasappels

X&M
17-3-2018

Luxe, modern ingerichte accommodatie met uitzicht op sinaasappel-boomgaard en in de verte zee en karakteristieke MontGo. Mooie, veelzijdige omgeving om te wandelen, fietsen of naar strand en badplaatsen te gaan. Zeer gastvrij, enthousiast en vriendelijk ontvangst door Jolande en Theo!

In één woord:"Geweldig!"

Wouter en Hester
12-3-2018

Alles klopt bij de B&B van Jolande en partner! Fijne kamer, heerlijke bedden, goed sanitair, mooie tuin. Jammer dat het nog te fris was voor het zwembad. De gastheer maakt een voortreffelijk driegangen ontbijt!

Tenslotte is Casa la Naranja een prima uitvalsbasis voor wandelaars en fietsers.!

Heerlijke plek!

Yvonne van Lit
17-12-2017

Casa La Naranja is een heerlijke getaway. Een prachtige ligging tussen de sinaasappelbomen met uitzicht op zee en de bergen. Lekker in het achterland en toch overal dichtbij. (Zee, restaurants, wandelroutes)

Ook de kamers zijn stijlvol en verzorgd, aandacht voor detail en comfortabele bedden en heel privé.

Gewoon een aanrader.

Geweldig.

Margit
13-12-2017

Wat een feest is Casa Naranja.

Prachtige gloednieuwe zeer riante moderne kamers van alle gemakken voorzien met daarbij een privé terras met een fantastisch uitzicht over sinaasappelvelden en de zee verderop.

Elke ochtend kregen we een heerlijk en uitgebreid ontbijt.

En in de avond werden we getrakteerd op een prachtige sterrenhemel doordat er bijna geen lichtvervuiling is.

Casa Naranja is ook een uitgesproken goed uitgangspunt voor fietsers en wandelaars.

Met een auto ben je in 15 minuten bij de zee.

Wij komen zeker terug.

Bedankt Jolande!

Het was een zalige ervaring die smaakt naar meer.

Top!!

Nicole
5-12-2017

Wat hebben we genoten bij Jolande en Theo. Van het wijntje op het terras, een duik in het zwembad en de mooie omgeving. Prachtige kamers met heerlijke bedden en een super ontbijt! Niets meer te wensen. Aanrader!

Mooie locatie: Gastvrij en goed verzorgd

Michel V.
1-12-2017

De locatie is fantastisch in de sinaasappelvelden tussen Alicante en Valencia. Goeie uitvalsbasis om de omgeving te ontdekken. Lekker ontbijt. Nog steeds een heerlijke temperatuur eind november. Goeie wireless om lekker op je tablet of computer een filmpje te kijken. Kamers zijn mooi afgewrkt en worden elke dag schoongemaakt.

De toegangsweg is wat hobbelig maar dat is een klein detail.

Eén en al genieten.

Elly en Norbert
27-11-2017

Goed gelegen, tussen Alicante en Valencia, met mooi uitzicht op zee, de bergen en de vele sinaasappelbomen, hebben wij enorm genoten van Casa la Naranja. De gastvrijheid van Jolande en Theo was geweldig. Iedere ochtend werden ook wij verrast met een heerlijk drie gangen ontbijt en een gezellig praatje. De kamers zijn super de luxe

Een (huur)auto is wel wenselijk als je meer van de omgeving wilt zien. Er zijn prachtige strandjes op enige afstand en mooie bergwandelingen te maken. Zelfs in de maand oktober hadden wij gewoon 25 graden en lekker zonnig weer. De week ging te snel om.

Heerlijk, genieten op en top!

Mireille Beumer
26-11-2017

De vakantie bij Casa La Naranja is er een die bij ons in onze top 10 staat. Vanuit de Casa is zoveel variatie mogelijk: cultuur in Valencia, wandelen langs de rotskusten, slenteren in kleine dorpjes en heerlijk relaxen aan het strand.

Tel daar de relaxte sfeer rondom de Casa en de geweldige verzorging van Theo en Jolande bij op, en je vakantie is echt top.

Oh ja, ben je wel eens wakker geworden met uitzicht op de zee en een palmboom? Dat kan daar :-).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa la Naranja in Pedreguer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa la Naranja zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa la Naranja scoort een 9.64 uit 10 op basis van 23 reviews.