Bed and Breakfast Casa la Naranja

Tonen op kaart

42 reviews over Bed and Breakfast Casa la Naranja

• 2019
    10Ursula en Ruud30-09-2019

Casa la Naranja is prachtig gelegen tussen de sinaasappelbomen. De tuin heeft diverse zitjes en een lekker zwembad met een prachtig uitzicht. Een klein paradijsje! Elke kamer heeft een eigen terras met ligstoelen. De kamers zijn ruim, luxueus ingericht en voorzien van een kleine (ja!) inloopkast. De badkamer is groot met een regendouche. Van alle gemakken voorzien en heel schoon. Theo en Jolande zijn zeer gastvrij. Opvallend was het zeer goed verzorgde ontbijt, een ontbijt met elke dag een speciale verrassing. Een goed begin van de dag om er vervolgens op uit te trekken. Er is genoeg te beleven in de omgeving! Theo en Jolande kunnen je van alles vertellen over wat er zoal te doen is in de regio. Kortom een aanrader! Wij komen zeker een keertje terug!

Gereisd met partner in september 2019

• 10Geert F.11-08-2019

Topadres !

Prachtige en rustig gelegen locatie tussen de sinaasappelbomen. De kamers zijn ruim en modern ingericht en waren super proper. Een tuin om te verpozen bij het zwembad en te genieten van het prachtig uitzicht. Een privé terras om in de schaduw een boek te lezen. In de In de buurt zijn er vele mogelijkheden voor uitstapjes. Het 3 gangen ontbijt elke morgen was een verrassing en top met vers sinaasappelsap, een muntthee met vers geplukte munt en telkens iets hartigs. Elke dag gaf Jolande ons tips voor uitstapjes of voor een restaurantje in de buurt. De gastvrijheid die Jolande uitstraalde was bijzonder. Toen we de laatste morgen om 5u reeds moesten vertrekken stond ze klaar met een kopje koffie en met een lunchpakket. Topadres ! En een super gastvrouw!

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Job en Suzanne09-08-2019

Echte aanrader!

'Het oranje huis' is een echte aanrader, kamers lekker ruim en schoon, heerlijk zwembad en het ontbijt (allemaal vers en zelf gemaakt) is een kadootje. Jolande en Theo hebben er een echt paradijsje van gemaakt!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Gerda van den Berg15-07-2019

Alles klopt op deze plek!

Jolande en Tejo weten goed wat gastvrijheid is! Alles klopt op deze plek! Mooie tuin met fruitbomen en overal leuke plekjes om te zitten. Heerlijke kamer met een comfortabel bed, airco en een badkamer met zachte handdoeken en een regendouche. Een uitgebreid ontbijt verzorgt door Tejo. Jolande geeft leuke tips om de omgeving te ontdekken en tipt je voor de beste lunch adressen. Het leuke aan Jolande en Tejo is dat ze hartelijk, gezellig en supervriendelijk zijn maar ook oog hebben voor de privacy van hun gasten. O ja, dan vergeet ik nog het mooie zwembad met uitzicht op bergen, palmbomen en de zee.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Marcellus van der Drift01-07-2019

Alles wat je wenst

Prachtige en rustig gelegen locatie. Alles lekker vers en nieuw. Kamers zijn ruim, modern en uitstekend verzorgd. Heerlijk ontbijt op het terras naast het zwembad. De eigenaars zijn er als je ze nodig hebt en helpen de gasten op weg met tips over alles wat je nodig hebt. En dat is fijn, want er is veel te zien en te doen in de omgeving. Kortom.. een aanrader..

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Jaron Bollegraaf22-05-2019

Prachtige B&B, super service

Heerlijk verblijf gehad in deze prachtige B&B: erg mooie, nieuwe kamers, super service, fijn ontbijt en Jolande & Theo zorgen voor een bijzonder aangename en ontspannen atmosfeer!

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Pim03-04-2019

Schitterende ligging, mooie luxe B&B!

3 nachten hier verbleven. Schitterende B&B. Rustige, mooie ligging tussen de sinaasappelbomen. Luxe, zeer schone en ruime kamers. Lekker en onderscheidend aanbod. Zeer vriendelijke, Nederlandse eigenaren. Wij waren hier om te wielrennen, B&B ligt uitstekend gepositioneerd langs populaire en mooie routes!

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 10Dennis03-04-2019

Gastvrij, mooi, schoon en rustig.

Een fantastische plek om te verblijven. Super mooie en schone B&B. We hebben mooie fietstochten gemaakt vanaf dit B&B, fantastische omgeving en mooie fietsroutes te maken. Genoten!

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 10Danny Bettingers05-03-2019

Wauw! wat een fantastische plek om te vertoeven...

Wat een prachtige locatie, hier moet je even bekomen van het mooiste wat de natuur ons te bieden heeft... We worden op een supervriendelijke manier verwelkomd door de eigenaars Jolande en Tejo. Onze ruime en met smaak ingerichte kamer is zo clean als een operatiekamer. we kunnen even uitblazen van onze reis en genieten van de mooie vallei waarin de woning gelegen is. Volledig omring door 'naranja' bomen komt de zoete geur je tegemoet. De rust en de stilte geven ons instant een vakantiegevoel. Als we informeren over de omgeving, krijgen we veel leuke tips. Op deze plek komen we zeker terug. Och ja... Het ontbijt! Daar is over nagedacht... elke dag wel een nieuwe heerlijke verrassing door Tejo met liefde klaargestoomd. Dikke proficiat aan Jolande en Tejo! je moet het maar doen... Tot snel !!!

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    9Ron en Joke29-12-2018

Heerlijk relaxed, aan alles is gedacht....

De bed&breakfast is rustig gelegen met veel mogelijkheden in de buurt. Je moet wel een auto hebben. Goed bereikbaar. De kamers zijn mooi ingericht met heerlijke bedden. Het ontbijt is een 3 gangen-feestje.

Gereisd met partner in mei 2018

1 tip over Bed and Breakfast Casa la Naranja

• Jolande, 27-06-2017

Casa la Naranja is de perfecte plek als startpunt voor fietsers en hardlopers. 22 Oktober 2017 is de Marathon van Valencia en 19 November de halve marathon en 10 km loop in dezelfde stad. Een fantastisch evenement. http://www.valenciaciudaddelrunning.com/en/marathon/marathon10k/ Logeer, train en kom bij @Casa la Naranja

0 vragen over Bed and Breakfast Casa la Naranja

Bed and Breakfast info