Bed and Breakfast Casa la Naranja

29 reviews over Bed and Breakfast Casa la Naranja in het Nederlands

Absolute aanrader

Mirjam van Oosterhout
11-11-2018

4 dagen in deze B&B en wat een aanrader! Luxe ontbijt, sprookjesachtig uitzicht op zee, bergen en sinaasappelboomgaarden. Wat een mooie lokale tips over uitjes, restaurants en wat je maar kan verzinnen in de omgeving. Lekker gezwommen. Ook heerlijk dat alles schoon is.

Top!!

G. van Veen
3-11-2018

Sluiten ons aan bij alle positieve opmerkingen. Opvallend Theo's ontbijt wat telkens weer een verrassing was en Jolande's tips en kennis van de omgeving.

Casa was in één woord Top!

Bionda
29-10-2018

In mei hebben we een heerlijke week bij Casa la Naranja gehad. s'ochtends opstaan terwijl er een heerlijk ontbijt klaar staat wat iedere dag anders is en Theo ons echt mee verraste. Casa is rustig gelegen en je kunt dan ook heerlijk relaxen aan het zwembad met een boekje. Ook hebben we hebben veel van de omgeving gezien, er is genoeg te zien en te doen. Een huurauto is wel een aanrader. Jolande heeft een paar leuke uitjes voor ons geregeld en ook leuke tips gegeven. Kamers zien er super netjes uit en ons bed thuis hebben we absoluut niet gemist. Echt een aanrader om naar toe te gaan!

fantastisch

Juriaan Maarse
23-10-2018

Ze hoeven niets te weten ze moeten er gewoon heen gaan, super locatie, zicht op zee en de bergen, mooi zwembad , prachtige kamers en Theo verzorgt 's morgens een overheerlijk 3 gangen ontbijt.

Prachtige B&B, aanrader!!

Clautjuh
19-10-2018

Prachtige kamers met alles erop en eraan. Vanuit je (heerlijke) bed zó het zwembad in en daarna aanschuiven voor het (3-gangen!) ontbijt.

Deze B&B is rustig en landelijk gelegen, vooral de hobbeldebobbel toegangsweg is tekenend, maar zoek je drukte en vertier dan ben je in een kwartiertje in Javea of Denia.

We hadden hier een heel leuk en onspannen verblijf. Een fantastische locatie waar je echt tot rust komt.

Verzorgde en nette kamer met een heel goed bed, ruime badkamer met inloopdouche en ligstoelen op je terras. Wij hadden de Mar kamer met directe toegang tot het zwembad.

Heel lekker ontbijt, anders dan anders, met specialiteiten van Jolande of Theo.

Zeer vriendelijke ontvangst, heel gezellig en relax.

Honesty bar waar je iets kan nemen om te drinken is een pluspunt en aan aanvaardbare prijzen.

Bij ons heel vroeg vertrek stonden Theo en Jolande klaar om ons uit te zwaaien en hadden ze voor ons nog een ontbijtpakketje voorzien.

Luxe B&B in een oase van rust

Petra
9-9-2018

Wij verbleven 2 weken bij Casa La Naranja en hebben er ontzettend van genoten. Heerlijke bedden, alles is hier nieuw en fris! De B&B ligt in een mooie rustige omgeving. Voor je ligt de zee en achter je de bergen. Een warme ontvangst door gastheer Theo en gastvrouw Jolande. Theo maakt heerlijk ontbijtjes, elke dag weer iets anders en Jolande heeft vele leuke tips om de omgeving te verkennen. De omgeving is prachtig en de B&B is een prima uitvalsbasis om allerlei leuke dorpjes en stadjes te verkennen. Of om een bergwandeling te maken, of mooie baaitjes te verkennen. Het strand van Oliva is 15 min. rijden van de B&B. Heerlijk om daarna nog even het zwembad in te gaan! Aanraders: het palmbomenpark van Elche. Ell Castell de Guadelest en Altea zijn toeristisch maar wel erg leuk om te bezoeken. Wij vonden dat het nabij gelegen dorp Pedreguer niet zoveel te bieden heeft. Ondara ligt ook vlakbij de B&B en is gezelliger om te gaan eten.

+ Prima geschikt voor minder validen: hellinkje bij ingang kamer, meer dan voldoende draairuimte voor rolstoel, geschikt toilet (met overzet armleuningen bdz), hoog bed; waardoor makkelijk in- en uitstappen; inloopdouche met douchekrukje (zonder leuning, ook geen leuning aan de wand)

+ Super gastvrije en behulpzame gastheer en gastvrouw!

Leuk om ontvangen te worden met een drankje en zelfs een maaltijd. Heerlijk en vers ontbijt

- Mooi zwembad met inlooptrap, maar helaas niet geschikt voor mindervalide ivm ontbreken leuning

In een woord: Geweldig

Johan
25-5-2018

Mooi gelegen in en tussen de wijngaarden, ruim uitzicht, heel rustig, uitzicht op zowel de heuvels als de zee. Bijzonder ontbijt, heel uitgebreid, kan zowel buiten aan het zwembad als uit de zon genuttigd worden. Wandelen in de directe omgeving mogelijk en "oneindig" Tussen de Spaanse bevolking, heel vriendelijke mensen.

Sinasappelen uit eigen boomgaard, ze perse ze nog voor je ook! Je moet wel vervoer hebben, strand met heel veel leuke en goede restaurantjes voor prijzen die je niet voor mogelijk houd, je bent er zo.......doorgaans zon maar zeker aangename temperaturen. Een aanrader, een maal geweest, wil je weer snel er heen.

Luxe tussen de sinaasappels

X&M
17-3-2018

Luxe, modern ingerichte accommodatie met uitzicht op sinaasappel-boomgaard en in de verte zee en karakteristieke MontGo. Mooie, veelzijdige omgeving om te wandelen, fietsen of naar strand en badplaatsen te gaan. Zeer gastvrij, enthousiast en vriendelijk ontvangst door Jolande en Theo!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa la Naranja in Pedreguer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa la Naranja zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.