Bed and Breakfast Casa la Naranja

BedAndBreakfastWeer vandaag28°21°
Bed and Breakfast Casa la Naranja
9,6

24 reviews over Bed and Breakfast Casa la Naranja in het Nederlands

We hadden hier een heel leuk en onspannen verblijf. Een fantastische locatie waar je echt tot rust komt.

Verzorgde en nette kamer met een heel goed bed, ruime badkamer met inloopdouche en ligstoelen op je terras. Wij hadden de Mar kamer met directe toegang tot het zwembad.

Heel lekker ontbijt, anders dan anders, met specialiteiten van Jolande of Theo.

Zeer vriendelijke ontvangst, heel gezellig en relax.

Honesty bar waar je iets kan nemen om te drinken is een pluspunt en aan aanvaardbare prijzen.

Bij ons heel vroeg vertrek stonden Theo en Jolande klaar om ons uit te zwaaien en hadden ze voor ons nog een ontbijtpakketje voorzien.

Luxe B&B in een oase van rust

Petra
9-9-2018

Wij verbleven 2 weken bij Casa La Naranja en hebben er ontzettend van genoten. Heerlijke bedden, alles is hier nieuw en fris! De B&B ligt in een mooie rustige omgeving. Voor je ligt de zee en achter je de bergen. Een warme ontvangst door gastheer Theo en gastvrouw Jolande. Theo maakt heerlijk ontbijtjes, elke dag weer iets anders en Jolande heeft vele leuke tips om de omgeving te verkennen. De omgeving is prachtig en de B&B is een prima uitvalsbasis om allerlei leuke dorpjes en stadjes te verkennen. Of om een bergwandeling te maken, of mooie baaitjes te verkennen. Het strand van Oliva is 15 min. rijden van de B&B. Heerlijk om daarna nog even het zwembad in te gaan! Aanraders: het palmbomenpark van Elche. Ell Castell de Guadelest en Altea zijn toeristisch maar wel erg leuk om te bezoeken. Wij vonden dat het nabij gelegen dorp Pedreguer niet zoveel te bieden heeft. Ondara ligt ook vlakbij de B&B en is gezelliger om te gaan eten.

+ Prima geschikt voor minder validen: hellinkje bij ingang kamer, meer dan voldoende draairuimte voor rolstoel, geschikt toilet (met overzet armleuningen bdz), hoog bed; waardoor makkelijk in- en uitstappen; inloopdouche met douchekrukje (zonder leuning, ook geen leuning aan de wand)

+ Super gastvrije en behulpzame gastheer en gastvrouw!

Leuk om ontvangen te worden met een drankje en zelfs een maaltijd. Heerlijk en vers ontbijt

- Mooi zwembad met inlooptrap, maar helaas niet geschikt voor mindervalide ivm ontbreken leuning

In een woord: Geweldig

Johan
25-5-2018

Mooi gelegen in en tussen de wijngaarden, ruim uitzicht, heel rustig, uitzicht op zowel de heuvels als de zee. Bijzonder ontbijt, heel uitgebreid, kan zowel buiten aan het zwembad als uit de zon genuttigd worden. Wandelen in de directe omgeving mogelijk en "oneindig" Tussen de Spaanse bevolking, heel vriendelijke mensen.

Sinasappelen uit eigen boomgaard, ze perse ze nog voor je ook! Je moet wel vervoer hebben, strand met heel veel leuke en goede restaurantjes voor prijzen die je niet voor mogelijk houd, je bent er zo.......doorgaans zon maar zeker aangename temperaturen. Een aanrader, een maal geweest, wil je weer snel er heen.

Luxe tussen de sinaasappels

X&M
17-3-2018

Luxe, modern ingerichte accommodatie met uitzicht op sinaasappel-boomgaard en in de verte zee en karakteristieke MontGo. Mooie, veelzijdige omgeving om te wandelen, fietsen of naar strand en badplaatsen te gaan. Zeer gastvrij, enthousiast en vriendelijk ontvangst door Jolande en Theo!

In één woord:"Geweldig!"

Wouter en Hester
12-3-2018

Alles klopt bij de B&B van Jolande en partner! Fijne kamer, heerlijke bedden, goed sanitair, mooie tuin. Jammer dat het nog te fris was voor het zwembad. De gastheer maakt een voortreffelijk driegangen ontbijt!

Tenslotte is Casa la Naranja een prima uitvalsbasis voor wandelaars en fietsers.!

Heerlijke plek!

Yvonne van Lit
17-12-2017

Casa La Naranja is een heerlijke getaway. Een prachtige ligging tussen de sinaasappelbomen met uitzicht op zee en de bergen. Lekker in het achterland en toch overal dichtbij. (Zee, restaurants, wandelroutes)

Ook de kamers zijn stijlvol en verzorgd, aandacht voor detail en comfortabele bedden en heel privé.

Gewoon een aanrader.

Geweldig.

Margit
13-12-2017

Wat een feest is Casa Naranja.

Prachtige gloednieuwe zeer riante moderne kamers van alle gemakken voorzien met daarbij een privé terras met een fantastisch uitzicht over sinaasappelvelden en de zee verderop.

Elke ochtend kregen we een heerlijk en uitgebreid ontbijt.

En in de avond werden we getrakteerd op een prachtige sterrenhemel doordat er bijna geen lichtvervuiling is.

Casa Naranja is ook een uitgesproken goed uitgangspunt voor fietsers en wandelaars.

Met een auto ben je in 15 minuten bij de zee.

Wij komen zeker terug.

Bedankt Jolande!

Het was een zalige ervaring die smaakt naar meer.

Top!!

Nicole
5-12-2017

Wat hebben we genoten bij Jolande en Theo. Van het wijntje op het terras, een duik in het zwembad en de mooie omgeving. Prachtige kamers met heerlijke bedden en een super ontbijt! Niets meer te wensen. Aanrader!

Mooie locatie: Gastvrij en goed verzorgd

Michel V.
1-12-2017

De locatie is fantastisch in de sinaasappelvelden tussen Alicante en Valencia. Goeie uitvalsbasis om de omgeving te ontdekken. Lekker ontbijt. Nog steeds een heerlijke temperatuur eind november. Goeie wireless om lekker op je tablet of computer een filmpje te kijken. Kamers zijn mooi afgewrkt en worden elke dag schoongemaakt.

De toegangsweg is wat hobbelig maar dat is een klein detail.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa la Naranja in Pedreguer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa la Naranja zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.