Vakantiehuis Casa Amigosterstersterster

Tonen op kaart

55 reviews over Vakantiehuis Casa Amigo

• 9Richard09-12-2019

Geweldig

September 2019 met vrienden bij Casa Amigo geweest. Zeer gastvrij ontvangen, mooi gastenverblijf met heerlijk ontbijt. Mooie grote tuin, mooi groot zwembad en prachtig uitzicht vanuit het heerlijke terras, bij circa 30 graden en zon...super dus. Prima locatie voor groepen en gezinnen...

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Marlies05-12-2019

Ga zeker nog eens terug

Prachtige locatie, alle voorzieningen zijn aanwezig die je nodig hebt. Veel ruimte voor privacy en veel ruimte voor de kinderen om te spelen. Prachtige wandelingen in de omgeving gemaakt aan de hand van tips van de gastvrouwen. Ze zijn heel hulpvaardig en gastvrij. Er zijn ook verschillende mogelijkheden in de omgeving voor outdoor activiteiten. Daarnaast is Valencia prima te bereiken voor een dagje winkelen of cultuur snuiven. Zeker van plan om nog eens terug te gaan!

Gereisd met vrienden in november 2019

• 8MI-RAR coaching en training03-11-2019

Mooie locatie voor kleine groep met eigenwensen.

Bewoners wonen in onderverdieping perceel. Heeft voordeel dat je je veilig voelt en bij calamiteiten direct hulp hebt. Zeer behulpzaam is de ervaring. Nadeel is geen 100% privacy en bijgeluiden aangrenzende tuin.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Manon te Kulve25-09-2019

Gewoon doen !

Zeker een aanrader: Ruime vakantiewoning waar we met vier collega's een paar nachten verbleven. Wij boekten het vakantiehuis met ontbijt en werden opgehaald bij het vliegveld van Valencia. Omdat een van de eigenaren een oud collega is, heeft zij ons de mooie omgeving laten zien. Hier kun je actief bezig zijn met o.a. wandelen, bergbeklimmen, en sportief fietsen . Na alle activiteiten heerlijk bijkomen in de prachtige tuin en zwembad. Ontbijt is uitgebreid en gevarieerd, omgeving is prachtig, vakantiewoning biedt genoeg privacy, eigenaren zijn enorm hartelijk en doen er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Casa Amigo: Gewoon doen !

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Hassan23-08-2019

Geweldig!

Vriendelijke gastvrouwen, wij zijn zeer hartelijk ontvangen. De omgeving is prachtig. We hebben genoten van het uitzicht vanuit het huis én zwembad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Widi12-08-2019

Super !

Was een super leuke weekje, veel te snel gegaan. Volledige privacy, leuke propere zwembad. Ook het appartement niks op aan te merken. Een auto heb je wel nodig daar. Vriendelijke dames. Wij komen zeker nog is terug,!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9P. BARENDRECHT01-03-2019

Wederom een heerlijke week vakantie gehad. De gastvrouwen Marina en Miriam hadden weer voor een prima ontbijt gezorgd met een heerlijk sapje van eigen sinaasappelen en eitjes van de eigen kippen. Het appartement is ook prima en schoon. Heerlijke wandelingen gemaakt in de omgeving door de sinaasappel en mandarijnenboomgaarden. De omgeving is echt prachtig. Ook met de auto naar prachtige gebieden geweest, zoals de grotten van Bunol met de Turche waterval. Prachtig. Het is echt een aanrader om de kant van Pedralba op te gaan en ook Casa Amigo is geweldig. Voor ons was het de tweede keer, maar we hopen er zeker nogmaals te komen. Jammer genoeg was het wel te koud om te zwemmen. Lekker zonnetje, maar wel fris.

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    9Joke12-11-2018

Geweldig!

We hebben hier 1nacht gelogeerd. Onderweg contact gehouden over onze aankomsttijd en wat een super onthaal. De enthousiaste Stijn😊 wat een heerlijke jongen. Een heerlijke soep met brood stond al snel klaar en smorgens een heerlijk ontbijt. Dames het was geweldig, bedankt!

Gereisd met partner in november 2018

• 9Marjolein29-09-2018

Een aanrader voor koppels, familie of vrienden!

Heerlijke accomodatie, kleine slaapkamer, ruime woonkamer, super ruime complete keuken, alles was schoon. Heerlijk terras bij de voordeur. We waren er niet weg te slaan, prachtig uitzicht met zonsondergang. Het ligt een klein half uur van Valencia af. (Makkelijk te doen met de metro) Super vriendelijke gastvrouwen. Heerlijk groot zwembad. Mooie omgeving. Een prachtige tuin vol verse vijgen en ander fruit, njammie! Het ontbijt is een echte aanrader er bij te nemen! Eitjes van eigen kippen!

Gereisd met partner in september 2018

• 9Marco BvW28-09-2018

Wouw!!

Wat een heerlijke plek om te zijn bij Marina en Miriam! De gastvrouwen maken je het op en top naar je zin. Ruim vakantie appartement met een heerlijk zwembad en een tuin om jaloers op te worden. Wat een view!! Mooi kunnen genieten van prachtige zonsondergangen! Wat ook heerlijk is: je bent in mum van tijd in de heerlijke stad Valencia, maar ook een tour door het achterland is prachtig! De Turia is een geweldige rivier waar je op de warme dagen heerlijk kan afkoelen! Als ik een minpuntje moet noemen: je bereikt het huis via een met puin verhard pad, dus je auto wordt stoffig, maar dat is op heel veel plekken in Spanje en mag de pret niet drukken!! Jullie zien ons absoluut weer terug!!

Miriam, Eigenaar, 03-10-2018

Even een kleine opmerking : Het pad naar het huis bestaat uit zand en steen. Door de droogte is het inderdaad stoffig maar het is niet gemaakt van puin.

Gereisd met partner in september 2018

6 tips over Vakantiehuis Casa Amigo

• Ron, 13-05-2012

Gewoon lekker gaan zwemmen in het koude water. Het went echt.

• Joke Westland, 08-07-2014

leuk om met vier vriedinnen heen te gaan, er zijn vijf slaapkamers dus ruimte genoeg en het zwembad voor jou alleen.

• F.M. Kragten, 12-01-2013

Er valt ook in deze periode veel te zien en te doen in de omgeving van Pedralba zoals markten bezoeken, kijken hoe olijven geperst worden, leuke boswandeling maken enz.

1 vraag over Vakantiehuis Casa Amigo

• Silvio & Smira Cacace, 11-05-2009

Forum Casa Amigo

Hallo allemaal,

Sinds kort hebben we een forum opgezet. Het forum heeft diverse onderwerpen over Valencia en Casa Amigo. Handige weetjes, tips. e.d. Neem gerust een kijkje op http://casaamigo.forum2go.nl of doe actief mee aan het forum.

Alvast bedankt!

Silvio & Smira Casa Amigo, Pedralba (Valencia)

MotoGP, 13-11-2011

Okiedokie ! :-)