Reviews over Pedralba

Het "echte" Spanje!

Tanja
    2-2-2013

Heel leuk om in Pedralba boodschappen te doen! Het is echt een oud dorp, geen toerisme en je voelt dus ook het echt Spanje! De mensen zijn vriendelijk. Als je geen Spaans spreekt, lukt het ook prima met handen en voeten.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

Het blijft je verrassen

F.M. Kragten
    12-1-2013

Het centrum van Pedralba is niet heel groot maar je kunt er alles vinden wat je nodig hebt. Winkels voldoende en voor een hapje en een drankje kun je op heei veel plaatsen leuk en niet duur tercht. Bevolking is heel aardig en behulpzaam.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Sfeervol dorpje in mooie omgeving

J. Veenstra
    24-9-2012

Pedralba is klein en gemoedelijk. Als je er rondwandelt ontdek je er steeds meer winkels. In de cooperativa kun je heel goedkoop producten van locale boeren kopen. De bevolking is hier vriendelijk en behulpzaam. Diverse restaurants bieden goede kwaliteit voor weinig geld. Hier zie je het echte Spaanse leven, zonder dat het door toerisme is verpest.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Pedralba als startplaats om uit te gaan.

Familie Kragten
    3-2-2012

Vanuit Pedralba zijn met de auto veel leuke en mooie plaatsen en attracties goed te bereiken. Ook naar het strand gaan, uit eten gaan, winkelen enz. zijn goed te doen en alles tegen heel redelijke prijzen. Ook opvallend: vriendelijke mensen overal.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

Rustig dorpje met fantastisch mooie omgeving

MotoGP
    13-11-2011

Rustig dorpje met hele mooie omgeving. Wij hebben daar een wandeltocht gedaan. Jammer dat deze route slecht bewijzerd was, maar dat gaf wel een extra avontuurlijke dimensie aan het geheel. Ook nog goed in november te doen !

Gereisd Met vrienden in november 2011
Pedralba scoort een 8,8 uit 10, op basis van 12 reviews