Hotel Sidorme Paterna Valencia

FamiliehotelWeer vandaag31°23°
Hotel Sidorme Paterna Valencia

We hebben een aantal aanbieders voor Sidorme Paterna Valencia voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Sidorme Paterna Valencia in het Nederlands

enkel interessant als zakenhotel

katrien gielis
13-5-2009

We kozen dit hotel omdat we 's morgens opstegen om 8.40u. Maar dan ga je beter naar Ibis, die is op wandelafstand. Sidorme is zo'n 5 km van de luchthaven (taxi 5 min - kost 10 à 12 euro) - Je kan ook evengoed vanuit Valencia stad met metro 's morgens naar luchthaven gaan. Immers, het hotel is zeer moeilijk te vinden en ligt in industrieterrein. er is echt niets in de omgeving te vinden. Puur zakenhotel dus. Ontbijt viel al bij al nog mee. Wel zeer behulpzaam personeel! moderne kamers.

Gereisd Met partner in mei 2009

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinTerras
  • Overige servicesInformatie voor trips, Ticket service

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sidorme Paterna Valencia in Paterna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sidorme Paterna Valencia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.