FamiliehotelWeer vandaag31°21°
Hotel Posadas De España Paterna

We hebben een aantal aanbieders voor Posadas De España Paterna voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Posadas De España Paterna in het Nederlands

Goede plek om te overnachten.

Bert
13-6-2011

Een prima plek om te overnachten. Het "zaken" hotel ligt op een zeer moderne industriële locatie. De keuken is goed, doch niet echt uitgebreid. Het ontbijt is prima. Schone, moderne kamers en parkeren is gratis (voldoende) bij het hotel.

Gereisd Met partner in juni 2011

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Afstand tot strand> 10 km

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Posadas De España Paterna in Paterna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Posadas De España Paterna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.