Villa Casa Alegria

3 reviews over Villa Casa Alegria in het Nederlands

Heelijk!

Helena
3-3-2010

Een Paradijsje tussen de bergen.

Rust en Ruimte. En een fantastisch zwembad voor jou alleen.

30 minuten verwijderd van de stranden van Vergel, Denia, Javea, Moraira en Calpe.

Paraiso entre las Montañas

Helena
25-1-2010

Huisdier kan vrij rondlopen!

Privé woning met Privé Zwembad. En een Beheerder die er alles aan doet om het je naar de zin te maken.

Heerlijk rustig. Prachtige omgeving. Meer dan 6 verschillende stranden met 30 minuten te bereiken.

Dorp op 400 meter.

Geweldig!

Helena Gessel
24-1-2010

Casa Alegrià ligt op 500 meter van het dorp Parcent.

Stranden van El Verger, Denia, Javea, Moraira en Calpe vindt U allemaal op ongeveer 30 minuten met de auto.

De woning ligt midden tussen de boomgaarden met sinaasappelbomen. Rust en ruimte van de Campo vindt U hier.

Geschikt voor 4 personen met privé zwembad en een tuin van 1300 meter. Honden zijn welkom.

Een Heerlijk plekje!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Casa Alegria in Parcent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Casa Alegria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.