We hebben een aantal aanbieders voor Parcent voor je op een rij gezet:

Reviews over Parcent

Rust en Ruimte

Helena Gessel
    27-1-2010

Parcent is een klein dorp. Gelegen in een schitterende natuur. Voorzieningen zoals Arts, Apotheek, bakker, supermarkt(je), etc. zijn aanwezig. Nederlandse artsen op 6 en 8 km. Dierenarts en grote Supermarkt op 6 km. Wel 6 stranden...allemaal met 30 minuten te bereiken.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jan 27 2010 14:27:21 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Paraiso entre las Montañas

Leny
    13-1-2010

"Paraiso entre las Montañas" , paradijs in de bergen....Parcent wordt met recht zo genoemd. Rust en Ruimte vindt men hier. Alhoewel een lekker portie drukte en strand een leuke afwisseling brengt. Dit kan. Kies maar: het strand van El Verger, Denia, Javea, Moraira en Calpe....allemaal met een halfuurtje te bereiken. Of misschien meer binnenland? Prachtige tochten met de auto, GR- routes...het is er allemaal.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009
Parcent scoort een 8,3 uit 10, op basis van 6 reviews