Hotel Servigroup La Zenia

Hotel Servigroup La Zenia
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Servigroup La Zenia voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Servigroup La Zenia in het Nederlands

goed maar geen 4 sterren waard

Guy
8-3-2018

Ligging: mooi-rustig strand (in maart)-lange promenade naar aangrenzende dorpen-groot shoppingscenter op 2km

kamer: +punten: mooi uitzicht-terras-frigo-kluis(gratis)-matras-vriendelijk personeel

-punten: opkuis(7min per kamer door 1 persoon)-wc blijft lopen-geen constante druk en temperatuur bij douche-op 10 dagen geen nieuwe lakens

Eten: +punten: vriendelijk personeel-voldoende

-punten: geen aandacht voor kledij-geen tafeldoek-weinig echt speciaals

Bar(avond): +punten: vriendelijke vlotte bediening-redelijke prijzen

-punten: te veel mensen van buiten het hotel-animatie vooral voor mensen niet van het hotel

Binnenzwembad: zeer klein en te betalen (7€/uur)

Fantastische locatie.

Korry
28-7-2016

Heerlijk hotel. Direct aan het strand. Grote kamers en het eten was goed, gevarieerd en warm als het warm moest zijn.

Fijn verblijf gehad

Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen.

prima !

ik en rb
24-1-2016

Prima hotel, ruime kamers, fantastische locatie. ontbijt prima. goede service. avondeten was wat minder . maar hier zou ik beslist nog x terugkomen.

Leuk hotel

Dieter
12-5-2014

Leuk, eerlijk hotel. Prima ligging onmiddellijk aan strand en op wandelafstand van La Zenia Boulevard (fantastisch groot shopping center).

aan te bevelen

hampsink
6-8-2013

Een echt Spaans hotel met relatief weinig buitenlandse toeristen. Direct nabij het strand (maakt geen onderdeel uit van het hotel en is via trappen te bereiken) Voldoende ligbedden bij het zwembad; geen handdoekservice. Het eten is in buffetstijl (volledig indoor).. Voldoende gevarieerd en van een goede kwaliteit. De kamer was van een gemiddelde grootte en zeer schoon. De avond activiteiten zijn m.i. vooral op ouderen gericht

mooi en niet te groot kusthotel

heer Best
26-5-2012

Mits enkele kleine aanpassingen is dit een zeer goed hotel

een plaatje

mevrouw Liem
4-5-2012

Wat een mooie lokatie, een plaatje.

zeer schoon strand , en leuke strandtent.

veel privé woningen in de omgeving.

vriendelijk oersoneel en 's avonds voor de wat oudere dansliefhebbers,ideale live muziek

Mooi, maar iets verouderd hotel

Y
17-4-2012

Hotel La Zenia is een mooi hotel, nette en ruime kamers, vriendelijke service, lekker eten.

Het hotel zal wel in de 21e eeuw moeten stappen, wil het concurentieel blijven. Dit o.a. door een All-In formule aan te bieden.

Prachtige ligging !

Kris en Caroline
28-9-2011

een ietwat verouderd, maar toch verzorgd hotel. Een aanrader voor wie enkele dagen La Zenia en omgeving wil verkennen

Goed hotel

Pieter
2-12-2010

Eind juni twee nachten hier geweest.

Goede ligging, mooie kamers met alle faciliteiten.

Avondeten had beter gemogen maar toch tevreden. Ontbijt zeker in orde.

Vooral de ligging naast de strandjes met de beachbars was wel tof!

tijdens ons verblijf was er ook een huwelijk in het hotel. Leuke ervaring!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Servigroup La Zenia in Orihuela, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Servigroup La Zenia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.