Appartement Casa Sonrisa

Appartement info

Meer appartement info

6 reviews over Appartement Casa Sonrisa

• 9Bea van Wereld15-02-2015

Fantastisch appartement met alles erop en eraan!

Atie en Peter, Wat een welkom bij binnenkomst van jullie appartement! De kerstboom, de kerstchocolade en de 3 kerstmutsjes maakten de kerstsfeer compleet. Alsof we op visite kwamen. Fijn was het contact vooraf met jullie. Voor het eerst niets gemist, zelfs een dunschiller,hand-theedoeken, was- afwasmiddelen waren aanwezig. Sfeervol ingericht, voldoende ruimte, schoon. Prachtige keuken en fijn dat onze zoon van 19 zijn eigen badkamer had. Veel Ned. tv zenders, prima Wifi, zeker fijn in dec. Het enige dat je mee moet nemen is kleding! Het supermarktje op Villamartin Plaza op loopafstand. La Zenia is geweldig als je van shoppen houdt. Wij hadden t geluk dat de zon iedere dag scheen. 's Morgens tot 12 op het balkon en zelfs met 12gr was het heerlijk achter het muurtje op la playa Caleta. Op het superdakterras met loungestoelen was de wind te fris, maar wat zal dat een luxe zijn op warme zomeravonden!! Dank voor jullie gastvrijheid en vertrouwen! Herman, Tom en Bea uit Amstelveen

Gereisd met oudere kinderen in december 2014

• 9Inge Baarssen31-08-2014

een zeer goed appartement

een van alle gemakken voorzien appartement en een mooie inrichting. op het dakterras een prachtig uitzicht over zee. vlakbij Villa Martin Plaza met verschillende restaurants.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9Roelie Snitjer05-02-2014

Prachtig en zeer compleet ingericht appartement

Hebben een heerlijke overwinteringsperiode doorgebracht in dit ruime en van alle gemakken voorziene appartement. De ligging is uitstekend, op loopafstand van winkels, restaurants en banken. De stranden liggen op ongeveer 3km. en zijn prima bereikbaar. Daarnaast is er recent een geweldig winkelcentrum geopend, een van de grootste in de regio. Bekende steden als Cartagena, Murcia, Elche en Alicante liggen dichtbij en zijn het bezoeken waard. Ook het binnenland met prachtige authentieke Spaanse dorpjes moet zeker niet worden vergeten. Fietsen is ook prima te doen. Wij hebben ons gedurende de 8 weken van ons verblijf geen moment verveeld. Vermeldenswaard is nog dat het complex waar het appartement deel van uit maakt, zeer goed wordt onderhouden en dat de eigenaren zeer toegankelijk en servicegericht zijn. Kortom, we kunnen dit vakantieadres bij iedereen aanbevelen.

Gereisd met partner in december 2013

• 9Ingverbrugge20-08-2013

Casa Conrisa doet je echt glimlachen.

Conrisa doet zijn naam eer aan. Het appartement is zeer ruim en compleet. Zeer luxe , Ruime woonkamer,Compleet ingerichte keuken,Twee badkamers en slaapkamers. Het dakterras is zeer ruim met uitzicht op zee.Het complex heeft een groot zwembad,Speeltuintje en een prachtige tuin die goed onderhouden wordt. In de omgeving zijn diverse stranden allemaal met hun eigen charme. De Zeniaboulevard is een grandioos winkelcentrum . Winkels en restaurants,speelpark voor de kinderen,Gratis parkeren echt een aanrader. Op loopafstand van het appartement is een plaza met veel restaurants met lage prijzen,pubs, supermarkt voor verse broodjes. Kortom hier is alles te vinden wat een vakantie tot een feest maakt.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Cindy van der Velde18-08-2013

Thuis komen op vakantei bestmming!

Eind april 2013 verbleven wij een hele week in dit geweldige appartement. Wat een top locatie en het appartement voelt echt als thuis komen. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Elke slaapkamer heeft zijn eigen terras en dit is heel fijn. Het zwembad is uitstekend geschikt voor gezinnen met kinderen. Villamartin ligt heel centraal gelegen. Torrevieja is een echt aanrader maar dan heb je wel een auto nodig. Voor ons (gezin met 2 kinderen) komen zeker terug. De eigenaren zijn geweldig en zeer gastvrij. Alles moet goed geregeld zijn voor de gasten en dit is echt voelbaar. Zeker een 10 waard!

Gereisd met jonge kinderen in april 2013

• 9Marcia31-07-2012

Heerlijk appartement!!

Wij zijn in de herfstvakantie met het gezin naar dit heerlijke appartement geweest en hebben het heerlijk gehad. Het dakterras is fantastisch om 's morgens te ontbijten. Het appartement heeft de luxe van thuis maar dan wel MET ZON! Op loopafstand zijn diverse restaurantjes te vinden op een gezellig Spaans pleintje. Tevens is er een supermarkt in de buurt. Echt een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

• 9Nicoline29-07-2012

Appartement in Villamartin

Wij hebben genoten van ons verblijf in het appartement de laatste twee weken van juni 2012. Het is prachtig, sfeervol en zeer compleet. Er ontbreekt werkelijk niets, aan alles is gedacht ! Een groot pluspunt is het dakterras. Je kunt daar heerlijk relaxen ! Tevens hebben wij gebruik gemaakt van de 2 mountainbikes en hebben wij een mooie fietstocht gemaakt naar San Miguel de Salinas. De omgeving is gezellig en elke dag is er wel ergens een markt. Het strand is vlakbij en een parkeerplaats vinden voor de auto is geen enkel probleem. Het is wel aan te raden een auto te huren. Op loopafstand kleine supermarkt. Wij zijn absoluut van plan nogmaals te boeken aangezien er zoveel te doen is en wij dit in 2 weken niet gered hebben.

Gereisd met partner in juni 2012

Appartement Casa Sonrisa info