Vakantiehuis Casa Las Hermanas

6.3Voldoende

Spanje, Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar), Orihuela

Op vakantie geweest naar Casa Las Hermanas?

6.3Voldoende

• 6.3Inrichting
  • 6.3Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

3 reviews over Vakantiehuis Casa Las Hermanas

• 8Yvonne Koops25-10-2017

Casa om te genieten van de zon en de rust.

Ik heb een heerlijke week gehad in casa hermanus. Mooi huis, relaxte omgeving. Mooi zwembad voor het huis. Genoeg vertier dicht in de buurt. Het huis is van alle comfort voorzien. Ziet er netjes uit. Een plek om terug te komen en uitgerust naar huis te gaan.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 1Melanie17-09-2017

Nooit meer! Zeer gedateerd!

9-9 teruggekomen met 2 jonge kinderen van 4 en 2 jaar. Zeer Gedateerd!! Laat je niet verleiden door de uitstekende reviews. De urbanisatie heeft geen ongediertebestrijdingsplan: als je kindje 1 chippie knoeit komen er gelijk mieren en zelfs kakkerlakken. Badkamer: gele kitranden,de wasmand was ooit wit, vies prullenbakje, douchekop van 3cm. Keuken: oven is al jaren niet schoon gemaakt en de binnenkant van de keukenkastjes waar bestek en ander keukengerei in ligt plakt en is erg vies. De airco werkt niet altijd en blaast soms warme lucht. Zeer stoffig, kijk niet onder de bank. Het dons in de kussens prikt in je gezicht.

Op advies hebben wij dichte verpakkingen zoals flessen water en een lekker biertje laten staan voor aankomst vd volgende huurders. Echter werd dit niet in dank afgenomen en mede door onze kritiek op de slechte schoonmaak is 50 euro borg ingehouden. Wij zijn erg gesteld op hygiëne dus voor ons: Nooit meer!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• 10Joyce de Goede19-11-2016

Heerlijke plek!!

Samen met mijn zuster hier geweest. Wat is dit een fijne plek om vakantie te houden. Het appartement is binnen van alle gemakken voorzien, je kan het zo gek niet bedenken alles is aanwezig. Buiten heb je een terras, en de lager gelegen goed onderhouden mooie tuin waar het goed vertoeven is, en uitzicht biedt op het grote zwembad. Met de auto hebben we verschillende tochtjes gemaakt om de omgeving te verkennen en bezienswaardigheden te bekijken. Dit is zeker een plek waar ik nog eens terug wil komen want dit is een Top Locatie! Joyce de Goede

Gereisd in november 2016

Vakantiehuis Casa Las Hermanas info