Vakantiehuis Casa Las Hermanas

VakantiehuisWeer vandaag25°15°
Vakantiehuis Casa Las Hermanas
6,1

3 reviews over Vakantiehuis Casa Las Hermanas in het Nederlands

Casa om te genieten van de zon en de rust.

Yvonne Koops, 25-10-2017

Ik heb een heerlijke week gehad in casa hermanus. Mooi huis, relaxte omgeving. Mooi zwembad voor het huis. Genoeg vertier dicht in de buurt.

Het huis is van alle comfort voorzien. Ziet er netjes uit. Een plek om terug te komen en

uitgerust naar huis te gaan.

Nooit meer! Zeer gedateerd!

Melanie, 17-9-2017

9-9 teruggekomen met 2 jonge kinderen van 4 en 2 jaar. Zeer Gedateerd!! Laat je niet verleiden door de uitstekende reviews. De urbanisatie heeft geen ongediertebestrijdingsplan: als je kindje 1 chippie knoeit komen er gelijk mieren en zelfs kakkerlakken. Badkamer: gele kitranden,de wasmand was ooit wit, vies prullenbakje, douchekop van 3cm. Keuken: oven is al jaren niet schoon gemaakt en de binnenkant van de keukenkastjes waar bestek en ander keukengerei in ligt plakt en is erg vies. De airco werkt niet altijd en blaast soms warme lucht. Zeer stoffig, kijk niet onder de bank. Het dons in de kussens prikt in je gezicht.

Op advies hebben wij dichte verpakkingen zoals flessen water en een lekker biertje laten staan voor aankomst vd volgende huurders. Echter werd dit niet in dank afgenomen en mede door onze kritiek op de slechte schoonmaak is 50 euro borg ingehouden.

Wij zijn erg gesteld op hygiëne dus voor ons: Nooit meer!

Heerlijke plek!!

Joyce de Goede, 19-11-2016

Samen met mijn zuster hier geweest. Wat is dit een fijne plek om vakantie te houden. Het appartement is binnen van alle gemakken voorzien, je kan het zo gek niet bedenken alles is aanwezig. Buiten heb je een terras, en de lager gelegen goed onderhouden mooie tuin waar het goed vertoeven is, en uitzicht biedt op het grote zwembad. Met de auto hebben we verschillende tochtjes gemaakt om de omgeving te verkennen en bezienswaardigheden te bekijken. Dit is zeker een plek waar ik nog eens terug wil komen want dit is een Top Locatie! Joyce de Goede

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Las Hermanas in Orihuela, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Las Hermanas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Las Hermanas scoort een 6.12 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: